Ablam gamsız mı yoksa haklı mı? ( Rahel hakkında ))?

Sosyal medyada rahel diye bı kız var. 4 yıllık sevgilisi 1 ocakta vefat etti kazada. Kızda 6 ay sonra yeni iliski yaptım diye duyurdu ben ve çoğu takipçisi tepki gösterince kız hesabı kapattı ama ablamda şöyle diyor

Hayat devam ediyor ölenle ölünmez polyanaciliga gerek yok. İnsanın 20 yıllık eşi ölüyor da tekrar evleniyor. ya da annemiz babamız ölüyor bı kac ay sonra gülmeye başlıyoruz. O yüzden saçma sapan drama guenlige gerek yok fazla dizi izlemeyin. Kimse kimsenin yıllarca yasını tutmaz bunlar sadece dizilerde filmlerde olur. Sosyal hayatta yaşıyoruz illaki karşımıza bizi iyi hissettiricek birisi çıkar. Yani anası ölüp 2 ay sonra düğün yapanda var. Bı sevgili yaptı diye bu kadar kızın üstüne gidilmesi yanlış diyor..
Ablam gamsız mı yoksa haklı mı? ( Rahel hakkında ))?
Cevapla