Satın aldığım evdeki kiracı çıkmıyor. Delirmemek için ne tavsiye edersiniz?

Evimiz yoktu disimizden tırnağımızdan artırdık para biriktirdik. Geçen sene ev aldık içindeki kiracı güya çıkacaktı. Neyse vazgeçti. Davayı kazandım bu seferde istinafa taşıdı. Yahu kirada oturmak zor geliyorsa 40 yaşına gelmişsin git kendine bir daire al veya bu zamana kadar alsaydın. Çok değil 3-4 sene öncesine kadar 150-200 bin liraya daireler satılıyordu aklın neredeydi. Bitmeyecek mi o istinafta bitecek polisle icra memuruyla cilingirle o evi açtırıp onu kapı dışarı edeceğim. O günü bekleyeceğim isterse 5 sene sürsün ölmeden o adamın kapı dışarı edildiğini göreyim yeter bana.
Satın aldığım evdeki kiracı çıkmıyor. Delirmemek için ne tavsiye edersiniz?
Cevapla