Çocukluğumda ve gençliğimde beni herseye ayıp ve elalem ne der, ve okuldan eve, evden okula, diyerek yetiştiren sıkı yönetim ailem, bugün doktor olmuşum, 30 yaşımdan gilli, benim fıkır fıkır, daha kanlı canlı olmamı ve kendimi düğünlerde göstermemi istiyorlar.
Onlara göre ben robot gibiymişsim.
Buna çifte standart denilmez de ne denilir?
Sanki ben işlerine nasıl geliyorsa bir tuşa basıp 180 derece kişiliğimi değiştirecek imkanım varmış.
Aslında onların istedikleri gibi herşeye göre bürünürsem robot olmuş olmuyorum mu?
Sizin ailenizde de buna benzer bir durumlar var mı? Siz nasıl bununla mücadele ediyorsunuz?
Yoksa ailemin yaptığını ve söylediğini haklı mı buluyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer