Günahım cok olduğu için dua ederken utanıyorum?

Sürekli tekrarladığım asla aşamadığım nefsime uyduğum günahlarım var. Şükrederken sorun yok dua etmeye gelince elimi açıp geri kapatıyorum yüzüm yok diye… biliyorum allahın merhameti sonsuz ama asla yüzüm tutmuyor. Dua etmeden de gönlüm feraha kavuşmuyor. Ne yapmalıyım
Günahım cok olduğu için dua ederken utanıyorum?
Cevapla