• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bebekler neden annesinden ayrılınca ağlar?

arzu90
arzu90 Takip Et
Xper 4 Yaş: 45
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
annesin yanında mutlu mutlu uyuyo beşikde ağlıyolae neden
Bebekler neden annesinden ayrılınca ağlar?
Cevapla
Bebek Soruları Ayrılık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • papatya_
    papatya_ Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Bebek anneyi sürekli gördüğü onun her ihtiyacı olduğunda ihtiyacını giderdiği sevdiği ilgilendiği annesine bağlanır güvenir alışır anne yanından her ayrıldığında onun birdaha gelmeyeceğini algısına kapılır uyanıp anneyi görmediğinde uyku düzeni bozulur anneyle uyumak ister gece defalarca kalkar annesi onun acıktığını süt istediğini ya da bir yeri ağrdığını zanneder oysaki bebek onun kokusunu ister kendini güvende hissetmek ister bu yüzden anne bebeğinin yanından ayrılacağj zaman bebeğine kokusunu bırakmalı aksi takdirde ileriki zamanlarda bu ayrılık anneyi birdaha görememe korkusu bebeği büyüdükçe hırçınlaştırır

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Mysterygs
    Mysterygs Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 68%
    +1 yıl

    1. Annesinin kokusu ve kalp atışı bebeğe huzur verir ona güvende olduğunu hissettirir. Yeni doğamlar annesinin göğsünde uyurken duyduğu kalp ritmi hala anne karnı hissi yaratır :)
    2. Eğer bebek yeni doğan değilse bile anne kokusu sesi tanıdığı ilk uyarıcılar olduğu için en rahat etti yer anne kucağı olur yine :)
    3. Bebeğimiz artık 5-6 aylıksa ve yinede kucakta daha rahat huzurlu uyuyosa tek sebebi vardır karnına temaz eden sıcaklık. Yani anne baba veya herhangi biri kim olursa olsun sıcaklığı bebeğin karnını ısıtacağından gaz sancısı çekmez ve mışıl mışıl uyur :)

    1
    0 Yorumla
  • bihaber
    bihaber Takip Et
    Xper 5 Yaş: 46 , eic 37%
    +1 yıl

    Sen nasil sevdigin insanin yaninda kendini güvende, huzurlu ve mutlu hissediyorsan, ayri oldugunda özlem duyuyorsan, bebeklerinde dogmadan once 9 ay annesiyle kenetlenmis, birlikte acıyı tatlıyı paylasmış olmasından dolayı ayrı kalmak istememesidir. Bu yüzden aglarlar.

    0
    0 Yorumla
  • kirmasti
    kirmasti Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    https://www.youtube.com/embed/eMYCHthmbz8

    buna en iyi cvbı anneler vermesi gerek diye düşünürken. erkekler vermiş. len siz hepiniz anne mi oldunuz :))

    11
    1 Yorumla
    • Gizemliadam34
      Gizemliadam34
      +1 yıl

      Ben hiç yumurtlamadım ama yumurtanın iyisini anlıyorum.

      O değilde burada kaç tane anne gördün ki? show peşindesin soran kişiyle iyi anlaşırsınız o da duyduklarına göre eig seçiyor.

      Size iyi mutluluklar

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

89

Cevap

63

Cevap

  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    bebek, kendisini annesinden ayrı bir varık olarak algılamıyor. Doğsa bile belli bir çağa kadar (8. ayda bu ayrılık korkusu tavan yapar) annesinin bir parçası bir organı sanıyor kendini. Ayrılınca da bu nedenle büyük bir sıkıntı yaşıyor ve ağlıyor. Ben bebeklerimi yanımdan ayırmadım, ağladıkları vakit hep kucağıma aldım, bağrıma bastım, hala da öyle yaparım. Öpe koklaya uyuturum, severim kuzularımı ben aman Maşallah!

    1
    0 Yorumla
  • __ηüкℓєєя
    __ηüкℓєєя Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    4 gündür bebek bakıyorum :D Anne ve Cocugun arasında görülmeyen bir bağ var ve Anne cocuğu dövse bile çoçuk Anne diye ağliyor. 9 ay karnında kalmış dünyaya geldiğinde bunun farkındalar ve büyüdükce azaliyor tabi bu bilinç ve bağ azalıyor. Yuvadan ucan bir kuş gibi bebekken Annenin onu koruduğunu düşünür ve büyüdükçe kendi kanatlarını çırpmaya başlarlar

    2
    0 Yorumla
  • Pilli_Bebek
    Pilli_Bebek Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Annesinin kokusunu aldiginda ve yaninda oldugunda kendini guvende hisseder mesela bak :)

    https://m.youtube.com/watch?v=iULxoPg7qSk
    7
    0 Yorumla
  • midian_2
    midian_2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Guvende oldugunu bilmio besikte guvende oldugunu belli etmek icin besige anne kokulu atlet vs koyarsan yavas yavas alisir besigine... aglarkende dokunursan hemen susar anne karninda ten hissine o n kadr alisirlar ki dogunca terk edildikleri dusunurler.. baktin durmuyo yaninda süpürge çalıştır anne toplar damarinin. sesi elektrik Süpürgesi sesiyle aynidir hemen sakinlesir :)

    0
    0 Yorumla
  • şiringillerden
    şiringillerden Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Çünkü onu 9 ay karnında taşıyan annesidir. ve muhtemel ihtimalle aralarındaki bağ çok güçlüdür. Kendisini anne karnında güvende hissediyodur. İlk doğduğu an çevreyi bilmiyor ve güvensizlik oluşuyordur bence. Çevreye adapte olup alışana kadar güvende hissettiği kişiyi yanında istiyodur. Yani annesini :) tabi bu benim kişisel görüşüm ne kadar doğrudur bilmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • bayankurukafa
    bayankurukafa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    bayankurukafa diyorki. bebeklerin annesinin yanında güvenli hissederler ağlamalarını sebebi budur bebekler annelerinin karnındayken duyar ve tanır annesini doğduğundada emme mesafesiyle annenin yüzü kadar mesafe görebiliyorlar göremeyince korkuyorlar tabi

    0
    0 Yorumla
  • cokhasta
    cokhasta Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sen ellerin olmadan ihtiyaclarini giderebilir misin böyle düşün :) Minik bebis annesine muhtaç, onun kokusu olunca kendini güvende hissediyor. Onu annesi besliyor koruyor seviyor bakimini yapıyor. onu rahatlatmak için elinden geleni annesi yapıyor, neden ağlamasın bu çocuk annesiz :)

    0
    0 Yorumla
  • unamelodia
    unamelodia Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Bilimsel bir cevap vereyim. bebekler 4. aydan itibaren seleri duymaya basla ve 5 ay boyunca duydugu ses annesinin kalp atış sesi ve annesinin sesidir dogduktan sonra a tanır ve kendini güvende hissedip susar. eger babasida hamileyken 4. Aydan itibaren bebekle konusursa dogunca vabasinin sesini de tanir onda da susar

    0
    0 Yorumla
  • llGuney
    llGuney Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Sen bir bayan olarak biliyo veya bilmiyo olabilirsin ki ben sana söyleyeyim:)
    bir Bebek ve Anne bütündür bütün oldugu için Anne Bebeğe ve Bebek Anneye bağımlılık içindedir senin sevgiline olmadığın kadar :)
    Sürekli bebek annesini ister Annede bebeğini ister ona bağlı ondan ayrılırsa Anne bebeğin yanından Bebek hisseder ve korkar..
    Buda hayatta kalıp yaşama ve ölmeyle arasındaki ince bir çizgidir.

    0
    0 Yorumla
  • sizofrenkarinca
    sizofrenkarinca Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı.

    Çünkü ann3 kokusuna alışıyorlar ve o şekilde güven duygusuna sahip oluyorlar. Benim kuzum da sadece kucağımda ve göğsümde uyuyor kalp atisimi dinleyerek

    3
    0 Yorumla
  • RedDiamond85
    RedDiamond85 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Öncelikle erkek olarak , bilim dalları , matematik dalları , türkçe daları ve sosyal dalları arasında ölçülemeyen dahi ( çevremde ki herkes böyle diyor , hocalar , arkadaşlar testler vb. hata bütün testlere girdiğimde beynimin 2 tarafınıda yüzde 50 50 kulandığım açıklandı. Övünmek gibi olmasın ama :( ) bence bir bebek annesinden uzaklaştığında su şekilde ağlar , annesi ile olan bağından , en çok ona ilgi veren kişinin annesi olduğundan ondan uzaklaşınca aralarındaki bağ koptuğu için ağlar.

    1
    1 Yorumla
    • almancikiz1
      almancikiz1
      +1 yıl

      Beyninin 2 tarafini da 50% kullanabiliyor olsaydın şu an hayatta olmazdin :)))

      Yorumla
  • YokkiSonrası
    YokkiSonrası Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 71%
    +1 yıl

    Çünkü annenin kalp atışı, annenin kokusu, anne sütünün kokusu filan derken bebek anneyle bir güvenli bağlanma gerçekleştiriyor. Bu yüzden anne uzaklaşınca kendini güvende hissetmediğinden ağlamaya başlar.

    1
    0 Yorumla
  • GrejuvaXena
    GrejuvaXena Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl

    İç güdüyle alakalı bir şey. Sen şu yaşında bile onu istiyorsan buna neden diyemiyorsan ona da neden diyemezsin. Sana iyi davranıyodur belki şu an , o yüzden istiyorum diyebilirsin. Ama unutma en kötü anne baba bile bir zaman gelince mumla aranır.

    0
    0 Yorumla
  • __alice__
    __alice__ Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Bebeklerin en gelişmiş duyusu koklama duyusudur. Annelerinin kokularını çok iyi bilirler. Ayrıca dünyaya yeni geldikleri ve korktukları için kendilerini en güvenilir olan kişiye yani annelerine emanet ederler.

    0
    0 Yorumla
  • birbaşakburcu
    birbaşakburcu Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    annelerinin kokusuna alışkınlar aylarca o kokuyla yaşıyorlar. burunları oluşunca aldıkları ilk koku annelerinin kokusu. dış dünyaya alışmaları zaman alıyor çok normal

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çünkü bebeklerin koku alma yeteneği bize göre çok fazla ve doğumdan sonra ilk kucağına alan ve uzun süre kaldığı kişinin kokusuna alışır. Bu kokuyu alamayınca kendini güvende hissetmez ve buna bağlı olarak ağlamaya başlar. Bu durumda Bebeğin eline bir parmağınızı verin bu şekilde kendini güvende hisseder ve ağlaması biraz olsun azalır.

    0
    0 Yorumla
  • MerveSahin70
    MerveSahin70 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 63%
    +1 yıl

    Güvende oldugunu bilinç altında o zman anlar.
    Kokusundan vs. bu nedenle bebek uyurken annenin bir eşyası üzerine örtülürse bebek hala kendini güvende hissetmiş olur

    0
    0 Yorumla
  • morcicekler
    morcicekler Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 68%
    +1 yıl

    Annesini kokusundan tanir. kendilerini onun yaninda guvende hiss ederler. ayrilinca aglarlar. tum gunu kucaginda cocuguyla gezen annelerin bebisleri daha miz miz oluyor. alisdiklari icin.

    0
    0 Yorumla
  • krblsdny
    krblsdny Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 32%
    +1 yıl

    çünkü anneler bebekler çok fazla kucağa alıştırıyor almayın sürekli şunları kucağınıza kendi kendine takılsın ama yok bebeği oldu yaa indirmicek kucaktan sonra başa bela nefes aldırmıyorlar o. O

    0
    0 Yorumla
  • veteba32
    veteba32 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Çocuk annesinin kokusuna karşı duyarlı oluyor İMİŞ EİG li arkadaş. O kokuyu hissedince kendini güvende hissediyor İMİŞ. Bu yüzden hep annesinin kucağında olmak ister İMİŞ. @kirmasti :))

    0
    0 Yorumla
  • asosyalpatates
    asosyalpatates Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30 , eic 48%
    +1 yıl

    Ayy sinir olurum kucağımda ağlıyor annesi alınca susuyor, bana mı garezi var ne. Sanki ben ağlatmışım onu gibi. Beşikte ağlayan yalnız hissettiğindendir büyük ihtimal

    0
    0 Yorumla
  • fqfqfqfqfafaf
    fqfqfqfqfafaf Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben veletken, uyuduğum yerde gözüm kapalı yüzüm dönük şekilde biberonum bittip uzattığımda anneme verip, babam elini uzattığında geri çekermişim (Artık nasıl hissediyorsam arkamdakinin kim olduğunu?) Ya güvenle alakalı ya da annesine olan düşkünlüğündendir ağlaması.

    0
    0 Yorumla
  • barraquda
    barraquda Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 58%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 3,8b cevap paylaştı.

    Bebek icgudusel olarak annesinin ve anne sutunun kokusuna ve annesinin sicakligina bagimlidir.. annesi gidince strese girer ve korkar

    1
    0 Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 4,5b cevap paylaştı.

    Annesinin yanında güvende hissettiği için ;-)
    Hangi insan bir ANNE kadar sevebilir ki bebeği? :O

    Ne güzel bwk sende bir annesin ya da anne adayisin ve bizim ulaşmak istediğimiz yer olan CENNET sizin ayaklarınızın altında ;-)

    0
    0 Yorumla
  • ByTequila
    ByTequila Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    annesının kokusunu alamadıgı ıcın olabılırmı? kendını onun kucasgında guvende hısssediyor olabnılırmı?

    1
    0 Yorumla
  • lovelysugar
    lovelysugar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 43%
    +1 yıl

    Bebek anne rahmindeyuken anne-bebek ilişkisini yaşar. ve güven oluşur doğumdan itibarende bebek onun kollarında guvende hisseder ve ayrılınca korkar

    0
    0 Yorumla
  • küçüksanatkar
    küçüksanatkar Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 54%
    +1 yıl

    Bir bebek Doğduğu gunden beri annesinin varlıgını hissetmez mi? Ona bakan yediren içiren gıydıren birini koparsalar ağlarlar tabiki :)

    0
    0 Yorumla
  • Sibumi61
    Sibumi61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    bebek çünkü her an bişey istemeye hazır altına yapınca ağlıcak annesi hemen altını alcak annesi yanında olmayınca taa annesinin olduğu yere kadar bağırması gerekçek bu da çok zahmetliiii

    0
    0 Yorumla
  • minezen
    minezen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 33%
    +1 yıl

    Mutlu bebek aglamaz annesinden yeterince sevgi goremeyen bebek terkedilme icgudusuyle birakildigi anda korkarak aglar

    0
    0 Yorumla
  • verdenur
    verdenur Takip Et
    Xper 4 Yaş: 48 , eic 36%
    +1 yıl

    bebekler guven duygusunu ilk annede hisseder ve annesini kokusundan tanir anne bebek ayrilinca bu yuzden bebek aglar

    0
    0 Yorumla
  • Showme
    Showme Takip Et
    Xper 3 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Her zaman değil benim kuzenim yengemde duymazdı çocuk ağladı mı bana getirirlerdi kucağıma alırdım susardı ve uyurdu :)

    0
    0 Yorumla
  • sessizlik8
    sessizlik8 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 37%
    +1 yıl

    Kucuk kizim 5 aylik geceleri surekli emmek istiyo. Besige yatirinca agliyo bnde emzik verdm. Uyanmiyo =)

    0
    0 Yorumla
  • düşünmedim
    düşünmedim Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    +1 yıl

    Nedenini az cok biliriz ama anlamamiz mumkun degil cunku o sirin yaratiklar kosulsuz severler analarini, vallaha oyle bak analaru bebeleri b*k yapinca oflar puflar o bebeler her daim severler...

    0
    0 Yorumla
  • esmerayım35
    esmerayım35 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56 , eic 35%
    +1 yıl

    ana kucagı bence onun kokusunu bebıs hıssedıyor ana gıbı yar olmaz sonucta sonra bende o bebıslerı yerım

    0
    2 Yorumla
    • xquam
      xquam
      +1 yıl

      he ayrıyetten kalp atışını dinleyecek ki rahatlayacak çünkü karnındayken duyuyordu :D :D

      Yorumla
    • esmerayım35
      esmerayım35
      +1 yıl

      aynen

      Yorumla
  • mühendiskizz
    mühendiskizz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Bebegin bir bag kurmasi gerekir bu da anne ya da babadir
    O bagdan koptuklari an birakilmis hissi dogar ve ilerki gelisiminde problemler cikar
    Tabi bu extrem durumda olur

    Normal durumda cocuk kucaga alistigi icin aglar

    0
    0 Yorumla
  • TuanaYıldız
    TuanaYıldız Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güven duygusu + anne kokusu diye yeryüzündeki herşeye bedel bir gerçek var, tüm hayatımız boyunca varlığını yanımızda hissetmek istediğimiz.

    0
    0 Yorumla
  • düşünendüşünce
    düşünendüşünce Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    İlk gördüğü insana , güvendiği sığındığı bir insandan ayrılmak , yabancı ellere gitmek herkesi üzer.

    1
    0 Yorumla
  • Buzlukalp
    Buzlukalp Takip Et
    Xper 7 Yaş: 41
    +1 yıl

    Annesinin kokusunu tanır, kokusunu aldığında dokunduğunda güvende hisseder ayrılınca tabi ki huzursuz olur

    0
    0 Yorumla
  • zwxxwz
    zwxxwz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 52 , eic 32%
    +1 yıl

    kendini güvende hissettiği yerde nayrıldığı için.. anne kokusnu alamadığı için

    1
    0 Yorumla
  • pilav_ustu_az_kuru
    pilav_ustu_az_kuru Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    hiçte bile ben ağlamam ablacım :)
    https://i.hizliresim.com/Ez3DOZ.jpg

    0
    0 Yorumla
  • hesapsız-2
    hesapsız-2 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    annenin kokusuna alışıyor. anne emzirdiği için hem sevgi hem güven oluşuyor. bu sebeple emziren annelerde bağ daha fazla oluyor aslında.

    0
    0 Yorumla
  • SanalProfil
    SanalProfil Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Annesinin kokusu güven uyandırır bebekte. İçgüdüsel olarak ona alışır.

    0
    0 Yorumla
  • Fiercyy
    Fiercyy Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Sonucta bebek anne kokusunu alamadigi zaman birakip gittigini sanarmis bize buyuklerimiz boyle derdi.

    0
    0 Yorumla
  • VarsaEsmerOlsunAbi
    VarsaEsmerOlsunAbi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    Annenin kokusunu bilir bebek, sıcaklığını, kalp atışını dinlenmiştir 9 ay. Çok güzel birşey yaa :(

    0
    0 Yorumla
  • Nighta
    Nighta Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50 , eic 44%
    +1 yıl

    Bebekler, kime alışırlarsa o'nun yanında durmak isterler:).

    0
    0 Yorumla
  • saadze
    saadze Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 34%
    +1 yıl

    küçüklerde nedendir bilinmez beni bırakıcak gidicek gibi bir hissiyat oluyor

    0
    0 Yorumla
  • hiraaa17
    hiraaa17 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Cunku annesi cocugu yanlissss alistirmis cocuk alisilmis durumdan ciktigi icin aglama ve guvensizlik hissediyor

    0
    0 Yorumla
  • mutnojmet
    mutnojmet Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 49%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Bebekler kendini annesinin bir parçası sanıyor... bağlı gibi hissediyor.

    0
    0 Yorumla
  • amatue
    amatue Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Annesi onu koruyan kollayan besleyen ısıtan canlıdır doğduğu andan beri. Baba, abi, abla sevgisi sonradan kazanılır anne sevgisi içgüdüseldir ve hayvanlarda da vardır

    0
    0 Yorumla
  • ommanipadmehum
    ommanipadmehum Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    çünkü bebek kendi benliği ve annesi arasındaki ayrımı farkedememiştir henüz

    3
    0 Yorumla
  • Quail
    Quail Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Annesinin terk ettiğini zannediyor diye okumuştum bir yerde

    0
    0 Yorumla
  • ByÇocukk
    ByÇocukk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    onu tanıyo artık biliyo kim olduğunu göremiyince korkuyor yanlız kaldığını sanıyor bağlılık bu :)

    0
    0 Yorumla
  • reisaga
    reisaga Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    o yaşta kendi ihtiyaçlarını akrşılayamaz. o yüzden.

    0
    0 Yorumla
  • hepsimi
    hepsimi Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 340 cevap paylaştı.

    bir anne olarak cevap veriyorum annesinin kokusuna alisan bebek baska yerde uyumaz en iyisi alistirmamaktir

    0
    0 Yorumla
  • ninagunduz
    ninagunduz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çünkü onun yadında en güzel, güvenli ve sıcak yeridir. Bebekler 2 yaşından sonra yavaş yavaş anneden uzaklaşıp dış dünyayı keşfetmeye başlarlar.

    0
    1 Yorumla
    • ninagunduz
      ninagunduz
      +1 yıl

      2 kızım var..

      Yorumla
  • Nutabella
    Nutabella Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Annesi aynı ortamda ise kucak alışkanlığı falan vardır kötü bişey bu.. Normalde ayrilirlarsa aglarlar eksiklik hissederler

    0
    0 Yorumla
  • elagözlühatun
    elagözlühatun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Çnkü iç güdüleri daha annesinin karnndayken baglanmstr anneye annenin yannda kendini güvnde hisseder (:

    0
    0 Yorumla
  • dildobaggins
    dildobaggins Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Allah çoğu memeli hayvan ve kuşa (aynı zamanda insana) annesini tanıma içgüdüsünü vermiş. O yüzden benim fikrimce

    1
    0 Yorumla
  • lilaylayy
    lilaylayy Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Cevap soruda annesinden ayriliyor. Onu yasama baglayan tek şeyden

    0
    0 Yorumla
  • Beloved959595
    Beloved959595 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Annesiyle arasinda bir bag vardir baskasini istemez

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (92)
Devamını Gör(137)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bebekler neden annesinden ayrılınca ağlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bebekler, anneleri odadan çıktığında neden ağlarlar? 26 cevap verildi
Anneler bebeklerinin neden ağladığını her zaman bilir mi? 24 cevap verildi
Bebekler neden ağlar? 12 cevap verildi
Bebekler doğduğunda neden ağlar? 18 cevap verildi
Yenidoğan bebekler neden ağlar? 9 cevap verildi
Karnı tok altı temiz, fakat sürekli ağlayan bebeklerin derdi ne? Bu bebekler neden hep ağlar? 56 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Çocuk yuvası, bakım evi ve hastanedeki hastaları ziyeret ediyor musunuz, halinize şükür içinde misiniz?
  • Dolgun kalçaları sadece erkekler mi seviyor?
  • İlk aşk mı, son aşk mı?
  • Öfken yükseldiğinde aslında neye ihtiyacınız olur?
  • Hatice Ö.'nün 'Kapalılar imha edilsin' sözü ifade özgürlüğü mü nefret söylemi mi?
  • Kadınlar her zaman haklı mıdır?
  • Kendinde en çok sevdiğin şey nedir?
  • Dünya basını Türkiye’nin elenişini böyle gördü, peki ya sizce? 🇹🇷⚽
  • Sevdiğin insan için değişir misin?
  • Saçlarınızın neye ihtiyacı var?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨