Eskiden var mıydı böyle şeyler yoksa yeni jenerasyonda mı çıktı?

Eskiden var mıydı böyle şeyler yoksa yeni jenerasyonda mı çıktı?

Koç burçları çok baskın ya 3 yaş küçük benden aslında ama sinir ediyor bazen 😂 abla abi diye zorba gösterecek diye bir kaide yok. Ben de ablayım zorba morba yok bende fakat annem bağırır gelmez ben bağırırım gelir gibi bir durum var 😂
Ahahaha abiye ne gerek var? İkizim var ve o bana gayet bir abinin yerini arattırmıyor. Sırf 1 dakika erken doğduğu için bana Sultan Süleyman hazretleri gibi davranıyor. 🤧
Cevap
10Cevap
Her abi kız kardeşini sever gadası
ben hiç zorbalamadım kardeşlerimi abi olarak
ha arada kızmışlığım vardır ama
sanki biraz hayal ürünü gibime geliyo
Ne güzel
Benimki benden 4 yaş küçük o bile beni zorbalıyor sjsjs
Aaa ne ayıpp
Ablaya saygı hiç kalmamış, sorma bacım sjdf
En azından kitabını ödünç istediğinde gtümü kokla vereyim dememiş
Öyle pisliklerde var😂
Benim abilerim de tam tersi bebek gibi davrandı 😄
Ben çok nadir zorbalarım kız kardeşlerimi. Sırf bu yüzden büyük olan beni zorbala diyor 😂
Küçük olan da hep tatlı ol abimmm diyor.
Yok ya ben yapmazdım. Çünkü ona dediğim zaman yavaş yavaş yapardı sinirim zıplardı. Ben pratik adamım hızlı olacak her şey.
Kucuk kiz kardesim yok ama zorbalamam olsa da
Abim yok ama olsa bunun gibi olurdu eminim jsdfdsahjfjds
Olsaydı da dalga geçseydi böyle keşke. Tek çok sıkıcı 😅
Bende böyle abi olmadı. Afacan abileri severim.
Erkek kardeşim zorbalardı beni lambayı kapatıp kaçardı 😂
Çok fazla laubaliler, bu kadar gevşeklik olmaz, ama burada abinin laubaliliği var kızı bilmiyoruz
Benim eski flört de böyleydi bana poğaça almış diye çok ilgileniyor seninle kardeşin falan filan diyordu. Ne istiyorsunuz abla kardeş abi kardeş ilişkisinden arkadaş zihniyetinizi değiştirin. Laubali ne ya
Sevgiye alerjilisiniz
Abim yok benim kaysiye
Bence şimdi kim kime dum duma, herkes kafasına göre yaşıyor hayatı kaysiye onlar eskide kaldı gibimsu🤷seni abin dövmediyse dizini dövmüştür... şaka şaka 😂
Babam küçükken bi kere beni fena dövmüştü aklıma geldi yine 😂
Çok küçüktüm ya gücüme falan gitmedi, beni niye dövdü hâlâ onu düşünüyorum 😂
Çocuğunu zorbalamayan anne baba bile yokrur emin ol
@olustur sensin bu di mi? 🤣
@Oluştur yalvar susayım. 🤣🤣
@Oluştur 🤣🤣🤣🤣
Keşke abim olsaydı :/
Çok iyi yaptığım bir aksiyondu :D
Benim oğlan zorbalar ama çokta sever kardeşini
Eskiden de vardı şimdi de
Keşke gerçek bi abi olsaydı beee
abim olmadığı için bilemiyorum ben 😃
Hayal ürünüdür maalesef😅
Evet ben hiç görmedim.
Ama çok tatlılar 😄🤭
Sanırım öyle 😄
Kesinlikle
Hayal ürünüdür
Hayal ürünüdür eevt.
Öyledir shhshx
İvit.
Hep vardı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?