Arkadaşlar yarın tatile gidicez ama eşimle tartiştik?

Ben kaç gündür çok tripliyim aşiri sicak çocuk 1,5 yaşinda baya bir şey yapmak istemiyor canım söyleniyorum falan ama yapiyoeum elimden geleni süreklide böyle değilim. Eşim 2 işte birden calişiyor evden müşteri hizmetleri benim icinn mutlu olmam için cabaliyor çok… ama bugin son gün tatile gitmeden hazirlik yapacaz ben akşam yapariz dedim iyi dedi calişiyprdu sonra ben bir şey oldu anani s. Dedim ama hep diyorum kendime de derim küfür ederim ben genelde… neyse bugin ama şöyle ters bakti bana bende trip atttım annenimi korudun diye oda yok dedi ama niye öyle diyon dedi bende konuşmadim 1 saat falan. Gönlümü aldi gitti çikolata aldi geldi sonra baya çabaladı gönlümü almaya adam desi hem küfür et hemde ben gönlünü alim.. neyse bir kaç bir şey saha oldu patladi bağirdi baya çok sen kimsin öyle küfür ediyorsun falan tipe atiyorsun saçma sapan yaoilirmi tatile gitmeden şimdiden soğukluk oldu tam her şey hazir değil sabah yola cikicaz… neyse bundan önce annesi giller çok kavga ettik iftira atti yalanlar eşim bi ara yalanlara inandi annesini çok korumaya başladi şimdi yenice bariştik ve ilk defa öyle tepki verdi.. ailesi ne yaparsa sakin misal tatil için araba vermicekti babasi napsin adam dedi onlari ziyaret ettiğimizde de babama kötü davranma olur mu dedi.. ama bana gelince bana bir şey dediklerinde hiç böyle tepkili değil.. yeri gelince ağizlarina ediyor ama genel olarak annesi babasi önceliği gibime geliyor bilemedim boşanmayi düşünüyorumzzz ve eşime diyorum önceden olanlar için travma oldu annen gil yüzünden bana diyor kendi kendine yaptin travma yani koruyor işte annesi fili bilemedim.. üstelik okadar kötülükleri oldu..
Arkadaşlar yarın tatile gidicez ama eşimle tartiştik?
Cevapla