
Annesi üzgün, oğlunun haline bir çare arıyor. Ayyy çok kötü yaaa😖

Annesi üzgün, oğlunun haline bir çare arıyor. Ayyy çok kötü yaaa😖
Aklını kaçırmış bir budala işte ne bekliyorsun ki, kıza aşık oldum diye akıl kaçırılır mı orasını anlamak güç, gören de mukaddes bir amacın ve arzunun uğrunda bu hale geldi sanır, yazık
Çektiği acı, sevdiği kadın ölmüş olsaydı şayet sevgi temalı olabilirdi. Oysa uzunca süre sonrası seçimin başka biri yönünde yapılmasından dolayı hissettirilen değersizlik (maruz kaldığı bu tavır toplumsal değer yargılarını yıkmakla kalmayıp kendisine olan saygısını da yitirmiş) sebebiyle yitirdiği özgüveninin varlığını ona hissettirecek böyle bir döngüye girmiş. Yürüdüğü yol da çektiği güçlük onu iyi/güçlü hissettiriyor belli ki.
Ay evet tam olarak böyle
kimse vazgeçilmez değildir dememiş mi ilyas selmana
Bazısı takıntı boyutunda seviyor işte
Ağlamıştım bu haberi görünce. Seven sevdiğine kavuşsun. Yani olmayacaksa da iki kişi dışinda bulunan kimse etkisi ile olmasın.
Yukarıdaki açıklamam iki bekar kişi ve baskasina söz ve umut vermeyenler için geçerlidir.
Cevap
11Cevap
Hayır acılar maalesef geçmez.. sadece onlarla yaşamayı öğreniz
Dün akşam gördüm haberi / adam 9 yıl boyunca nişanlı kalmış sonrası nişanı bozulmuş / üzüldüm ama izlerken 🥹
O 9 aydir belki. Teyze yanlışlıkla 9 yıl demiş gibime geliyor
9 yıl nişan çok değil mi ya yanlışlikla dedi diye düşünüyorum bilemedim
Hee kız gidip başkasıyla evlenmiş bi de. Ulan sevmeyin hak etmeyeni sevmeyin.. karşılıksız bi kedi bile sevmeyin
Ailesi vermemiş belki kızın suçu yoktur o kadarını bilmiyorum. Coluk çocuğa karışmış kız
Suçu olsun olmasın.. zorla başkasının koynuna kimse girmez
Zihnini oyalamak için bedenini yormak gerekir içip içip sarhoş olmaktansa yürüyüp bitap düşmeyi tercih ederim
uzun sure nisanli kaldigi icin kizi vermemislerdir belki😂 az bi sure de degil 10 yil. kim 10 yil kizinin nisanli kalmasini ister? her seyden acitasyon kasmayi biraksa su insanlar..
Hepimiz birer Selman’ız djdjs okuyunca Aşka bak be diyorsun ama “bu sevdalar boşuna” :D
Psikolojisi bozuldu belli ki. Bazıları da kendini alkole veriyor.
Bunun asıl sebebini bilmiyordum şu an öğrendim gözlerim doldu ya yazık adama
9 sene nişanlı kalmış. Ne yapsalardı kadının menapoza girmesini mi bekleselerdi?
Kızın ailesi zorluk çıkarmış anladığım kadarıyla
Bir kadın veya erkek için hayattan vazgeçilmemeli ya
Bir kız için bu hale düşen erkeğe acımaya gerek yok.
Adama üzüldüm benzerlerini yaşadım
Erkeklerin çoğu genelde hemen başka kadına gitme potansiyeline sahip diye biliyoruz oysa ki
İşte unutmak için yürümek yerine onu tercih ederim
uzun süre derken 9 sene arkadaşlar
Eğer 9 sa çok fazla
Bence susturulur delirmektense
Saglak. Kızmı yok.
Baska kizlara yuru selman..
Selman'in kalbi kız kalbi gibi demek ki
Ama o kiz da sevseydi. Selman la olurdu.
Ailesi vermemiş kim bilir ne oldu
Kendinden pay bic. Seni istemedigine verebilir ler mi?
Beni ailem vermez ama herkesin ailesi bir değil
Sonucta kiz da ayni seviyede istese ikna ederdi kacardi vs vs.
çok üzücü gerçekten
Bir adet tabanca hwhwhz
Bizi ilgilendirmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?