Arkadaşlar nişanlımın maddi gücü yok?

Merhaba öncelikle yaklaşık bir aydır nişanlıyım maddi olanakları yok annem 5 tane 20 gr bilezik istedi sadece. Ancak nişanlımın ailesinin maddi gücü yok. Beyaz eşyaları ve televizyonu mutfağı ve banyoları ben dizdim. Mobilyaları onlar aldı. Mutfak masası ve portmanto alınmadı düğün alışverişine de çıkılmadı. Annem ben bu kadar şeyi aldım 5 bilezik çok değil az bile istedim borç istemiyorum diyen biri. Çevrede de görüyor yapılanları ki bana zaten çok bir şey yapmadılar nişan olsun kına olsun ben yapıyorum. Hala yok diyorlar bana. Hadi portmantoyu mutfak masasını evlendikten sonra biz yapalım halılar perdeler ve düğün bilezikler onlardan olmalı. Erkek evlendiren onlar ben kız olarak çok fazlasını yapıp borca batmış durumdayım düğüne kadar borç kalmayacak diye tüm maaşımı yatırıyorum annem de keza öyle. Düğüne 3 ay var bu arada. Allah bullak oldum. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum çıkmazda kaldım

Arkadaşlar nişanlımın maddi gücü yok?
Cevapla