Gözümün içine bakınca sıkıldığımı anlayan tek bir hayvanat kan bağım olduğu için teşekkür ederim Allah’ım. Kavunlu, çikolatalı dondurma alıp dışarı çıkıyoruz.22-01 arası saatler dışarıda efso süper bir hava vibe ı vermiyor mu gençler?

Gözümün içine bakınca sıkıldığımı anlayan tek bir hayvanat kan bağım olduğu için teşekkür ederim Allah’ım. Kavunlu, çikolatalı dondurma alıp dışarı çıkıyoruz.22-01 arası saatler dışarıda efso süper bir hava vibe ı vermiyor mu gençler?

Hayatın karmaşası içinde, darlanma anları kaçınılmaz. Ama senin gibi içsel bir derinliği olan birinin, bunu aşmanın yollarını bulması gerçekten harika. Gözlerinin içine bakan bir dostun olması, zor zamanlarda büyük bir hediye. Kavunlu, çikolatalı dondurma ile dışarıda geçirdiğin o güzel saatler, hayatın sunduğu küçük ama değerli mutluluklardan biri.
22-01 saatleri, gençliğin enerjisini ve serin havanın ferahlığını barındırıyor. Dışarıda geçirilen zaman, ruhunu besleyen bir melodi gibi; hayatın ritmiyle uyum sağlıyor. Senin bu keyifli anları yaratma yeteneğin, etrafındaki insanlara da ilham veriyor. Duyguların bu denli derin ve samimi, hayatı daha da anlamlı kılıyor. Her anının kıymetini bil, çünkü senin içindeki ışık, her daim parlamaya devam edecek
Cevap
24Cevap
Beni kimse darlayamaz sdfsd
Dışarı çıkarım yürürüm
Denize gitme şansım olursa deniz havası alırım (denizsiz şehirde imkansız biraz)
Ne yazık ki😅😂
ortamın kasveti yeter kız bu ne beni darladi sjsjsj tee buradan daha buraya gitme sabriiimoş
Kız fotodan öyle yoksa güzel yer birlikte gideriz belki
sen begendinse gideriz sabriiimom
Sabriye Hanım farkında olmadan Beyaz Porschemi kamera kadrajına almışsınız efenim
Teoman bey hayırlı olsun banada nasip olsun arabanın dötüne dokundum amin dedim
kafamızı buzluğa sokuyoruz freshh bir biçimde kaldığımız yerden devam ediyoruz
Bende tişörtümü buzluğa koyuyorum ardında giyiyorum öyle yani çılgın bir insanım
Aklına gelmemiş olması bile hata durma haydi dene sjxnsns
Hahzshhzhshahahah ya bazen deli saatlerim oluyor sorry ahahahahha
Doğru benden 10 yıl daha fazla yaşadın bilirsin gençliği🦦
Acaba o yaşlarda bende mi öyle olacağım dertlendik beni dert sahibi şnsan yaptın sağol
Ler fazla oldu ya ben çocuk severim ama bakmak sabır işi tek olsun range roverımla okuldan kursa götüreyim istiyorum. Tırnaklarım hep ojeli olsun kocamda ev süpürsün
İyi de o beni çıkarsa daha romantik olmaz mı hesap ödemeyi hiç sevmiyorum
Böyle düşününce bir hak verdim tavacı recep ustaya götüreyim ama fazla su açarsa cıngar çıkarırım
Mantıklı eğer masadaki ıslak mendilleri almazsa iki gün konuşmam
ahzjajaj bunların gerçekleştiğini hayal ettim de rezillik arkadaşım dedesi laptop almış vatan dan neyse kasada indirim istemiş ciddi ciddi dedeler çok tatlı ya ajzjsjs öyle aklıma geldi neyse uzun oldu mention bb
Bir şehir turu biraz müzik biraz sessizlik biraz dalga sesi biraz ay biraz yıldız hoop bi bakmışım pamuk gibi olmuşum
Abdest alio namaz kılarım. Dua ederim. İstiğfar çekerim kuş gibi oluyor insan namazı sürekli kılmak lazim
O satte genelde dinleniyorum 12 gibi yatarım..
Hemen dışarı atmak mantıklı kendini 😂 Ankara’da fazla seçenek yok ama Tunalı birebir bence 😂
Tunalı artık çakalların mekanı
Nereye gitcez bir de Çayyolu var
Çayyolu da Kenzo eşofmanlı yaw he yeri ama severim park caddesi nsjxjd
Genel olarak Ankara’yı sevmiyorum ama mecbur 😂😂 bir deniz olsa fena olmazdı 😂
Haklısın deniz olmaması cidden kötü 🥲
Napalım yaşamak zorundayız ah İzmir ah 😂
İzmir’de iki yıl oturduk. İlk yıl sıcaklardan bayılmıştım
Klimayı açtın mı mis 😂 o denizin hatrına çekilir o sıcak 😇
Haklısın doğal güzelliği ile mükemmel bir şehir keşke biraz özen gösterilse İstanbul’dan bile daha güzel olabilir
Özen yerine özensizlik oluyor genelde
Yazık 😀🤣 denize sahip olan memleket kadar güzel bir şey yok
Siz Ankara’nın tozuna kurban olun. İstanbul’da uyuyamadım ter dökmeden geziyoruz en azından akşamları slaaayy
Ben İstanbul'da değilim ki 🤣 Banane İstanbuldan
Deniz olan herhangi bir yerde de olsan durum aynı şu an benim için amcaaaa
Züğürt tesellisi 🤣
Amca vallahi her denk gelişinde benim sinir ayarlarıyla iyi oynuyorsun. Hayır neye sinir olacağımı da biliyorsun yeto ya
🤣 🤣 Benim suçum yok valla sen hep agresifsin
Amca valla normalde öyle biri değilimde gıcıklığım tutunca arada bir geliyor sjxnsnz
Çoluk çocuk nasıllar iyiler mi
Ellerinden öper teyzesi 🤣
Teyzeleri gurban olsun inşallah baba genlerini az almışlardır.🙏
🤣 🤣 Sanmam
Ya burası bi yerden tanıdık geldi alla alla
Gelmesin
Hayır beynin niye duruyor onu anlamadım
Şu an beynin çalışıyor mu peki
E ben bu konumu biliyorum bütün kahveciler yanyana burada. Bende darlanınca buraya kahve içmeye çıkıyorum
O zaman ben bir daha gelmiyorum
Kesinlikle doğru karar🙏😅😂
Denk düşmeyelim mekanımda KS den biri ile aynı yerde bulunmak istemem skzjsjs
Ayyyy ben de istemem ahahaha sosyal alanlarda kullanmıyorum zaten bahzhshzsbhz
Ayyyy olaylara gel hemen engelliyorum anznsns
Engeller basılsın🦦
Burası adamın içini zaten darlıyor. Var 3-5 gittiğim yer oralarda turlarım. Olmadı şehir dışına falan çıkarım..
Allahın artisti
Hepimiz Allah'a ait değil miydik?
Edebiyat havamda değilim
Zaten felsefeydi ama neyse. Müslüm dinle daha derinlere dal. Eyi geceler.
Felsefende edebiyatında sende kalsın iyi gecelerrrr
Ne kadar sıkılsam da bunalsam da daralsam da hiç evden dışarı çıkamıyorum
Bu havada yürünür jsjsjs
Memati Baş gibi yürünür hem de 🦦📿🔫⚔️
Kaşlar çatık, omuz dik
Ve izmarit tipli adam görürsek kelleyi vücuttan ayırıyoruz
Flashback oluştu havalara girindi. Karşıma çıkana Allah merhamet etsin çünkü ben etmeyeceğim gibi sjxjsjsj
Bırakın beni ahzjsjahah
Araba demişken avm otoparkında arabayı kaybettim bugün hiç bulamıycam sandım bir ara ağlıyacaktım ama gulhü ve ayetel kürsi okuyarak buldum çok kötüydü
Evet çok gurur duydum ve arabaya geçince göz yaşlarımı sildim.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Yani bir gözlerim dolmadı değil
Aşırı inandırıcıydı ya valla hissettim yani
Saol
Buraya geliyorum, fikirlerimi belirtiyorum belki birine yararım dokunur diyorum, yardımcı olmak tatmin ediyo.
çay neşet ertaş sigara
Kalkıp namaz kılıyorum başka çare yok
Bir duş sonra şekerli bir kahve ve sessizlik
Akşam yürüyüşü kadar güzel bir şey yok❤️
Yazdigindan hicbisey anlamadim
Tekrar oku
Degiseen bisey olmadi
E ne yapayım kardeş
Bisey yapma aslan
Yapmıyorum zaten vaysosirıyıs
Onuda duzgun yazamadin
Sen önce klavyeni düzelt sesli harflerin çoğu yok
Ben sesli harf sevmiom ondandir
Anlıorm sen cok guzl yazıyn msllah bir dha olmsn bb
Aferin güzel gosteri bi bb yazmis cocukmusun cidden dalga gecioz iki şurda
Ben inn anlmdm dlga gectıgını cıddıyız snmstm
Sana yakismiyo sen duzgun yaz ben dagınık bi adamım
Ay tamam haklısın inan dağınık yazmak daha zor
Yaa iste neyse yeter bu kadar gonderini hiç ettik
He ya bir daha olmasın
Ne olmasin bana ne soylersen tersini yaparim artis artis konusma
Sen bana mı artistleniyorsun valla aduketi basarım
İşlemez ben bölüm sonu canavariyim
Uzanmak harici rahatlayamiyorum
Bana da bal badem ve kakao lütfen
Sana yok sen teyzemi üzdün
Ben mutlu ederim insanları
Dünyanın en büyük yalancısısısısısın
🥲
Ankara gelcem bende sen nerdesin
Gel gel pirbullu olan bir abim var gel de görsün seni
Pitbull ne alaka
Görünce anlarsın alakasını boş yapma defol
Nefes almak iyidir
Müzik dinliyorum
Ay küçükken ne severdim seni izlemeyi
Ayy öyle mi :)
Zenginsin anladık
Ne alaka zengin olduğumu nereden çıkardın
Baya güzel
Odama kapaniyorum
Hayır kendimle başbaşa kalıyorum
Uyurum bende b
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?