Arkadaşlıkları bitince arkasından kötü konuşanların akımı varmış. Arkadaşlık bitince böyle mi oluyor?

Sosyal medyada yeni bir akım var. Arkadaşlıkları bitince dostken söylemediklerini söylüyorlar. Artık arkadaşım olmadığına göre diyerek onlarla ilgili şeyleri söylüyorlar. Çok şaşırtıcı ve üzücü.

Arkadaşlıkları bitince arkasından kötü konuşanların akımı varmış. Arkadaşlık bitince böyle mi oluyor?
Arkadaşlıkları bitince arkasından kötü konuşanların akımı varmış. Arkadaşlık bitince böyle mi oluyor?
Cevapla