Arkadaşlar ben haksızmıyım ne yapayım ya?

Yengem çok garip birisin
Abimlere geldim annem yanımda değildi meyve suyu içtim bana zıkkım iç dedi hiçbir şey demedim sonra git ocağı kapat dedi iki tane ocak vardı yanlışını kapattım geldi bana canım dedi bende sen kimsin bana canım diyorsun sülallen canım dedim ondan sonra deli gibi bana bağırıyor ben senden büyüğüm diye bilirsin diye
Tüm sinirlerimi bozdu ya kadın anneme söyledim boş ver dedi ya bu kadın birkere bile olsa benim yanımda olmadı
Arkadaşlar ben haksızmıyım ne yapayım ya?
Cevapla