Hadi haykırın bakim, denizi getirdim ayağınıza.

Bu soru @Eoéa_Eoéa için açılmıştır. Doğum günün kutlu olsun sorusudur. Mutluluklar seninle olsun. Bu sular dileklerini taşısın geleceğe. 🥳
Hadi haykırın bakim, denizi getirdim ayağınıza.

Bu soru @Eoéa_Eoéa için açılmıştır. Doğum günün kutlu olsun sorusudur. Mutluluklar seninle olsun. Bu sular dileklerini taşısın geleceğe. 🥳
Yaaa, şu an aşırı utandım haha. Çok incesin yaa. Çok teşekkür ederim güzel kız. Mutlu ettin beni şu an. 🥺❤️🌸
Gözlerimi kapattım ve dileklerimi ilettim sulara. Sürüklensin geleceğime...
Utanma ama mutlu tabi. Hak ediyorsun. 🥹
Ben hâlâ uyanamadım. Mutlu ol. Mutlu. Dövcem kendimi şimdi. 🤣🤣🤣
Bugün senin günün renkli olacak tabi. 🥹
Cevap
24Cevap
Evet isterdim tabi ki de
@melankolikMelaike
Yağmurluk getirmeyi unuttum. 🤣 Puhahah
:) @melankolikmelaike
Tepkin de video kadar komikti
En azından takıntıli değilsin hahhahahha
Helal ve tebrikler
🤣🤣 bunun neresine takılayım. Bence komik. Ben mizahın izahına bayılırım. 🤣
İşte insan zeki olunca, sosyal zekası yüksek olunca takıntılarından da kurtuluyor.
Mesela ergen beyinli biri senin deniz dalga sorusunu sorsaydı ve ben de bu videoyu paylaşıp inceden dokundursaydım ya anlamazdı, anlasa bile
Hoooşt küpek
Sen kimsin benim soruma böyle yorum yapıyon falan derdi
Yok işte sen ne anlarsın edebi konuşmadan derdi falan filan işte
Ben o kafada ergenken bile olmadım. Uzak bana o tavırlar. 🤣 Laf bile sokabilirsin sorun yok. Üzerime alınmadığım sürece gülerim ben de. Üzerime de kolay kolay alınmam. 🤣
Üzerinde laf geçirmez yelekle mi geziyon nabiyon
:)
Takmıyorum. 😆 Tabi her zaman mümkün olmuyor ama niyeti kötü olanı da anlıyorum. Onlara hücum.
Ahahhaha
Sevindim
Dostuz yani
Benim derdim az olduğu için köydeki dere yeter. Şimdi durduk yer azıcık dert için koca denizi bulandırmiyim
Bulandır be abim. 🤣
Yok teşekkür ederim. Köydeki dere yeter bana 😂😂
Köy neresi abüüm
Gitmesekde görmesekte bizim olan köy
Olur ya o da uygundur. 🤣
Teşekkür ederim ☺️
Yazık olur güzelim denize. Yazan Kalem siyah. Yazılan deniz mavi. Katrana bulanmasın güzelliğimiz.
Devam et bozma. Çıkar buradan şarkı sözü. Seni İstanbul'a albümünü basmaya götürcem.
Ben pencerden bakınca zaten karadenizi görüyorum 😍😍😍
Kızımızın doğum gününü de kutlayalım hoca efendicim. 🤣 Ne kadar çok fazla dilek o kadar çok kabul oluş. 🥳
Dersteyken camdan bakıyorum Karadeniz'in dalgalarına. Al beni bu dersten diyorum içimden
Onu izleyeceğin bir derste olmak. Oyş. Bizi de al dersine. 🥹
Karadeniz kizi olarak kendimi ona benzetmişimdir iyi anlaşıyoruz yaa
Tehlikeliyim diyosun. 😆
Var birazcık 🤭🤭
Gelgitleri yoksa dökebilirim, geri tepip gelmesini kaldıramam 🤣
Puhahaha 🤣🤣 iyi güldüm ya. 🤣
Sen gül 🥰
Oyş. Çok tatlısın. Beni iyice pamuk ninelere döndürdünüz. 🥹
O da olacak şimdilik genç kal 😘
ben bazen gece 3/4 terasta yıldızlara anlatıyorum o da iyi geliyor…
Teras detayı kalbimizi dağladı. 🥲
Ankara ya deniz gelmiş 🤣🤣 Niye Karadeniz belki Akdeniz oldu
Yok burası Ankaradeniz. 🤣🤣🤣
🤣 🤣 Gölbaşını deniz diye mi kaptırıyorsun
Olum çaktırma ulan. Sen yemin ederim düşmanımsın ya. 🤣🤣🤣🤣
🤣 🤣 🤣 Dost doğru söyler düşman yalanı sever
Ayaklarımı uzatıp keyif yaparım. Boş verelim derdi.
Hadi yapalım.
Dalgalar yeterince hırçın değil. Kaldıramazlar benim dertlerimi..
O zaman sen bi de Kasımda gel. Kasımda dalga bir başkadır. 🤣
Güneşin yansıttığı yerden yuruyebiliorrmuyuz
Tabi. Bu görselde yürümek de serbest. 🤣
Oley
Doğum günün kutlu olsun @eoea_eoea
Derdime ne Karadeniz ne Antartik okyanusu dayanabilir.
Nice güzel yaşlara.
Karadeniz'in derdi yeterince büyüktür.
İsterdim bütün nefret ettiğim insanları oraya atmak isterdim
Hiçbir derdim kalmadı, kalamadı. Belki de vardır.. bilemedim şimdi 😂
Tekrardan nice senelere @Eoéa_Eoéa
Cemiiil çiçeklerini sulamayı unutma Cemiil.
Çiçekler solmuş mel
Sulanacak çiçek yok 😂
yok ya şimdi orada akıntı ters neme lazım döner bana geri gelir anlattıklarım uğraşamam
Karadenizin şakası olmuyor, şortu bile alıp kıyıya atıyor adamı
Kıyıya atsa yine iyi
O da sana boy vermiş 😂
Haykıracak kadar derdim yok şükürler olsun...
İyi ki doğmuş @eoea_eoea nice senelere🥳
Süvoş senin derdin olmasın Süvoş.
Ben anlatınca deli diyorlar bırakalım Karadeniz anlatsın
Olsun be ben de deliyim seninle birlikte.
Gelecek.
Geldi.
Oyy @eoea_eoea iyi ki doğmuş mutlu yılları olmuş 💐🎉
Ben haykıramam utanırım. Herkes gitsin yalnızken şeederim
Ha bû dertlerum niye çogaliyi uşak hele şöyle bana
kxjzBVvzvsbsbdb
Baaaa mxnsbsbssbs
Lan ne diyon ayarsız. 🤣
NNZZBbBnanJ ne dedim awq derdimi doktum tkfdnsjjdj
Puhahaha dalgalar vurmuş seni seni oy seni seni. 🤣
Ya işte oy beni beni ha bu dalgalar diktu benu Kshsbssbjsjsn
Yalancı şahidimdir ay benim her gece denize vurur yakamoz - Rafet El Roman 🤣🤣
Eaeo okudugum gibi yazdım 😬 dogum gunun kutlu olsun🥳 karadenizin hırçın dalgalarına dökmek istediğim bir derdim yok yaa zaten çok ürkütucü geliyor bana karadeniz
Döktüm yağmur yağdı bulutlar ağladı
🥹🥹🥹
Yok Marmara denizine bırakacağım ben
E o zaman burada ne işin var kaba sakal. 🤣
Soruyu sabote ediyorum 😏
Karadenizin hırçın dalgaları benim derdime ses oldu.. Bana sevgilimi getirdi...
Deniz zaten ayağımda da burası neresi besirli sahili falan mı?
Aklım orada :)
Fındık zamanı dökeriz inşallah.
Ne yapmam gerektiğini neden bilmiyorum, neden!!!
Karadenizi kurutur derdim
Haftaya dökeyim bakalım derdimi. Ne diycek.
Akdeniz'in sakin sularını tercih ediyorum ben :)
Yok istemem Akdeniz daha iyi😂
Karadeniz insanı mert olur yiğit olur
Hepsi değil. 🤣
Komik olur sadık olur e tabi bir sepet incirden bir kaç çürük çıkar onlarda kaideyi bozmaz efenin
Ordu mu burası
Diiiil.
Diilllll
Dil diiill. 🤣
😉😉😉
Ya boğulursam..
Mümkün değil. Seni değil dertleri boğuyoruz.
Karadeniz'i sevmiyorum Ege yok mu Ege.
Bu soruya geldiysen karadenizi sevmek zorundasın. 🥹
Karadenizliyim kurtarmaz mı :D
Kurtarır. 🥹
Derdim yok çok şükür 😄
Denize bakmak için geldin o halde. 🤣
Çekirdekleri çöp kutusuna atmazsan seni görselden atarım. 🤣
Dert doksem dalgalar durur 😂😂
@sozsuZzaman öyle hafriyatı kafana göre denize dökemezsin
Belediyenin gösterdiği yere dök
Lan bi sus 🤫
Lan bi sus mu
Ne diyon olm sen
Kaybol
Sonsuzluğa git
Gereksiz
🤣🤣🤣🤣
Tamam bakarız 🤣
Hatta senin için çekilen bilim kurgu filminin başrollerinde oynayabilirsiniz
Bi panelden geçerek geleceğe yolculuk edebilen birisin
Sonra panel bozuluyor ama sen de o esnada 2600 yılındasın
Dünya sıfırlanmış
Teknoloji yok
Yine atlar, kabileler falan
Hayal et
Sen de rujlu dudakların ve topuklu ayakkabilarinla seni kaçıran bi kabile reisinin atının arkasindasin
Hahahaha
Bütün işini gücünü bırakıp bunu mu yazdın 🤣
Evet , cidden şu an normalde ödemeleri yapıyordum.
Onları da sistemden düşüyorum
O ara yazarken gaza geldim
Devam ettim:)")" :p
Ciddiyim kız
İyi anlamada mı yoksa kötü anlamda mı anlamadım da 🤔
Iyi iyi
Aslında benle alakali
Ben bian gaza geldim
Yazdım da yazdım:)
Bende ki dert senin suyundan çok karadeniz !!!
Dök bakalım birini.
Döküyorum..
İsterim
Manzara süper
İsterdim.
Yok ki dökeyim
İstemem.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?