Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar Ne Diyor
3
Gizli Üye
(18-24)
1 yıl
Söylemez bence … şahsen ben bunu çok düşündüm sevgilim olabilir öpüşmekte normal bence ama ilerisi felan o tür şeyler yaşasam ilerde evleneceğim kişi geçmişimi vs illaki soracaği için yalan atamam felan atarsam da kötü olurum diye bu yüzden yaşamamak en iyisi
Nişanlanıcaz kendisi siverekli burada da çok baskın bir ortam var muhafazakar bir şehir 3 senelik sevgilisi olmuş 2 sene uzaktan 1 sene yakından 2 3 defa oturduk sadece dedi
aşağida yorumunu okudum o kadar uzun ilişkisi olmuş biriyle olman kötü olmuş bence geçmişinde neler neler yaşamiştir o kadar uzun ilişkide ayrica kadinlar söylemez hatta arkadan bile veriyor bazilari ve temizim diye karşidaki evleneceği adama yutturuyor
Hiçbir şey yaşamamış çoğu şeyi benden öğrendi bide dedi burası Siverek ikimiz de siverekliydik zaten öyle şeyler yapamazdık falan ben tek buluşmadım hiç hep yakın arkadaşımla oturuyordum dedi
Biz ikimiz de öğretmeniz ilişkimiz başlamadan önce o şahıs arabayla geldi okula arabayla gittiler ama yanında başka bir öğretmen arkadaşını da aldılar öyle gitmişlerdi ilişkimiz yoktu ve o da tek sevgilim dedi bana başka kimse yoktu
Normalde yazanı edeni atıyor bana sürekli söylüyor ne olup bittiğini ailesini de benim için karşısına aldı benim derdim geçmişle alakalı 3 senelik ilişkisinde 2 yıl uzaktan 1 yıl yakından nasıl 2 3 defa buluşuluyor onu aklım almıyor olabilir mi böyle bir şey
bunlar nasil ayrilmiş peki neden ayrilmişlar sana ne dedi? Eğer kötü ayrilmadilarsa felan numarasi hala duruyor bile olabilir rehberinde iyi bak araştir … telefon şifresini biliyorsundur heralde sevgilinin
Nişanlanıcaz kendisi siverekli burada da çok baskın bir ortam var muhafazakar bir şehir 3 senelik sevgilisi olmuş 2 sene uzaktan 1 sene yakından 2 3 defa oturduk sadece dedi
Sürekli de şey diyor benim ailem de ortada kime istiyosan git sor ben ne yapmasını gerektiğini bilen biriyim ki öyle de yaptım bugüne kadar bu hiç değişmedi vs gibi şeyler söylüyor
Kızlar Ne Diyor
Söylemez bence … şahsen ben bunu çok düşündüm sevgilim olabilir öpüşmekte normal bence ama ilerisi felan o tür şeyler yaşasam ilerde evleneceğim kişi geçmişimi vs illaki soracaği için yalan atamam felan atarsam da kötü olurum diye bu yüzden yaşamamak en iyisi
Nişanlanıcaz kendisi siverekli burada da çok baskın bir ortam var muhafazakar bir şehir 3 senelik sevgilisi olmuş 2 sene uzaktan 1 sene yakından 2 3 defa oturduk sadece dedi
aşağida yorumunu okudum o kadar uzun ilişkisi olmuş biriyle olman kötü olmuş bence geçmişinde neler neler yaşamiştir o kadar uzun ilişkide ayrica kadinlar söylemez hatta arkadan bile veriyor bazilari ve temizim diye karşidaki evleneceği adama yutturuyor
İlişki de yaşadık beraber kendisi acayip titriyordu ilk ilişkimizde öncesinde de dudaktan öptüğümde çok şaşırıyordu yüzü garip bir hal alıyordu
Yani çok aşırı heyecanlıydı heyecanlı olmasa yaşamıştır derim ancak yaşayan biri bu kadar panik yapmaz bence
Bilemem sana ne dedi peki geçmişini sordun mu onla neler yaşamiş
Hımm o da doğru aslinda yine de onu dene farkli bi fake hesap felan aç yaz ona felan öyle
Hiçbir şey yaşamamış çoğu şeyi benden öğrendi bide dedi burası Siverek ikimiz de siverekliydik zaten öyle şeyler yapamazdık falan ben tek buluşmadım hiç hep yakın arkadaşımla oturuyordum dedi
Biz ikimiz de öğretmeniz ilişkimiz başlamadan önce o şahıs arabayla geldi okula arabayla gittiler ama yanında başka bir öğretmen arkadaşını da aldılar öyle gitmişlerdi ilişkimiz yoktu ve o da tek sevgilim dedi bana başka kimse yoktu
Bilemeeemm olabilir 🤔
Sıkıntı şu fake hesap kullanıyor o da o yüzden fake hesapla işletmek mantıksız saçma yani
Dediklerimden ne çıkarıyorsun acaba güvenilebilir mi
Bilemedim ki eğer güvenilir olup olmadiğini denemek istiyorsan bi arkadaşinla onu dene bence
Normalde yazanı edeni atıyor bana sürekli söylüyor ne olup bittiğini ailesini de benim için karşısına aldı benim derdim geçmişle alakalı 3 senelik ilişkisinde 2 yıl uzaktan 1 yıl yakından nasıl 2 3 defa buluşuluyor onu aklım almıyor olabilir mi böyle bir şey
İmkansiz ya 2 3 defa buluşmak ne o kadar yıl … aslinda eski sevg bulupta da sorabilirsin dödkkd
Nasıl bulucam acaba işte o mesele
derdin geçmişse yani kafaya takmakta haklisin ben olsam ben de düşünür ederdimmm
Ben de bunu düşünüyorum aslında ama bilemiyorum
bunlar nasil ayrilmiş peki neden ayrilmişlar sana ne dedi? Eğer kötü ayrilmadilarsa felan numarasi hala duruyor bile olabilir rehberinde iyi bak araştir … telefon şifresini biliyorsundur heralde sevgilinin
Karşıdaki aşırı kıskançlık yapıyormuş sanırım ondan dolayı
Bunlar ayrilali ne kadar oldu peki
Geçen sene Kasım gibiydi sanırım
Hımm garip ya keşke başta böyle bi yola çşkmasaydin madem geçmişini bu kadar dert edicen … yani dimi
Sevgilinin galerisinde vs fotolari felan yok demi rehberini de kariştirdin mi hiç
Yok yok hiçbir şey yok yani
Hımm taze bitmiş şdldldd şaka maka sösks
Nasıl taze bitmiş anlamadım
Yani yeni bitmiş anlaminda ama gerçi bir yıl olmuş
27 temmuzda nişanımız var ben de emin olmak istiyorum
söylemez tabii ki de asla
Neden söylemez
Nişanlanıcaz kendisi siverekli burada da çok baskın bir ortam var muhafazakar bir şehir 3 senelik sevgilisi olmuş 2 sene uzaktan 1 sene yakından 2 3 defa oturduk sadece dedi
ne siverekli mi
Evet
😮😮😮😎
😎 bu yanlis oldu
Doğru demiş midir
siverekli birinin dogru söyleme ihtimali %0,1 falan tabii karaktere göre de degisir ama nebiliyim yani. bilemedim. ayrica kadinlar gecmisini dogru soylemez.
Bilindik bir ailenin kızı ondan ötürü güveniyorum ama yine de aklımda soru işaretleri var illaki merak ediyorum geçmişte ne yaptı ne etti diye
Sürekli de şey diyor benim ailem de ortada kime istiyosan git sor ben ne yapmasını gerektiğini bilen biriyim ki öyle de yaptım bugüne kadar bu hiç değişmedi vs gibi şeyler söylüyor
Ben olsam söylerdim
Aşağıdaki yorumları okuyup bana düşüncenizi söyleyebilir misiniz acaba
Valla hi güvenmiyorsan ayrıl ama geçmişe de pek takma herkes bu devirde bi bokkar yiyor hiçkimse emin ol süt değil
Güvenme değil ya acaba doğru söylüyor mudur ben onu merak ediyorum sadece ondan dolayı
Bilemezsin ki
Haklısın teşekkür ederim