Neden arkadaşım yok kızlar? niye böylesiniz?

İnanın ki bi şey yapmıyorum güzelim Allaha sükür renkli gözlüyüm burnum kemerli sadece ne var ki ben bu kadar sevilmiyorum naptım ya.3 lü gruptuk arkadaşlarım vardı beni kırdılar sadece kırıldığımı söyledim biri gruplardan çıkmıs öbürünün umrunda değilim ben neden sevilmedim hiç? Niye arkadaşım yok? Kızlar neden bu kadar duvar gibisiniz fesat kıskançsınız? Neden kadın kadının düşmanı biraz erkeklere benzeseydiniz bu konuda keşke. Arkadaş bulmak istiyorum ama kızların çoğu fesat içleri sahte olmuyo işte erkekler gibi. Ben gerçek dost istiyorum kıskanmayan gerçekten iyi kalpli. Nerde bulabilirim? Sevgiliyi sormuyorum bosverin
Güncellemeler
1 yıl
Mesela dışarda gülen eğlenen 2 den fazla kişi kız grubu görüyorum ama öyle gıcık ve kibirli görünüyolar ki yanlarına yaklasamıylrum benle dalga gecerler diye ki giyimim tarzım olsun onlarla yarışırım
Neden arkadaşım yok kızlar? niye böylesiniz?
Cevapla