Aile & Toplum Bir kızın eve gece 12 den sonra gelmesi normal mi? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler1 yıl Aileyle her gün kavga evde huzur kalmadı Bir kızın eve gece 12 den sonra gelmesi normal mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
_-_NobodyYs_-_ Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Aileye göre değişir benimkiler akşam 8 de geç kaldın diyor :D 1 0 Yorumla
Oluştur Takip Et Master Yaş: 30 , eic 74% 1 yıl Bir kız neden halen kendi evine çıkamamış, asıl sorulması gereken soru bu 0 7 Yorumla beyazz839292 1 yıl Sanane Yorumla Oluştur 1 yıl @beyazz839292 böyle girişirim sana Yorumla Sessizliğindehşeti 1 yıl Yorumu görünce gülme geldi :D ; hiç gülesim yoktu. Sanane diyen kuş beyinlilere karşı tam verilecek cevap Yorumla beyazz839292 1 yıl @sessizliğindehşeti sana kemik atan olmadı Yorumla Sessizliğindehşeti 1 yıl @beyazz839292 Ananla baş başa vakit geçirmekten kemiği almayı unutmuşum bir tanesi :D Yorumla beyazz839292 1 yıl Yürü git terbiyesiz dag ayısı Yorumla Sessizliğindehşeti 1 yıl @beyazz839292 https://www.youtube.com/watch?v=Ybo8e4G5aEk Yıllar sonra bu efsane sahneyi yeniden izledim. Sende izlersin kardeş Yorumla
By_Barsss Takip Et Master Yaş: 34 , eic 73% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. Bu bize değil de aile durumuna ve nerede olduğuna göre değişir 0 0 Yorumla
Semihh98 Takip Et Master Yaş: 28 1 yıl Aile & Toplum konusunda 7,4b cevap paylaştı. Reşitsin ill çocuk gibi akşam 9 dan sonra evde olmana gerek yok. Gez eğlen takıl 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Aileyle yasanmaya devam edildigi surece bu olur 30una bile gelsen hesap sorarlar 0 0 Yorumla
beyazz839292 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Simdi aile eviyse evi hayır kendi eviyse evet 3 0 Yorumla
Burdurtekerkek Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 96% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 373 cevap paylaştı. Mervelerdense sorun yok 0 0 Yorumla
mavikelebeks Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 708 cevap paylaştı. Nerden geldiğine bağlı 0 0 Yorumla
januss Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Dışarı gece çıkılır zaten 0 14 Yorumla demircan89 1 yıl Gunduz varken gece niye gece sarhoş larin gecesi Yorumla januss 1 yıl Ne alaka awq gündüz dışarı mı çıkılır sıcakta Yorumla demircan89 1 yıl Insalara guvenin var mı Yorumla januss 1 yıl Hayır sana bir soru sorayım mı Yorumla demircan89 1 yıl Sor gelsin Yorumla januss 1 yıl Gece dışarı çıkılıyor diye güvensizlik oluşuyorken gündüz dışarı çıkıldı diye mi güvenilmeli bu çok saçma değil mi düşününce de karanlık ve aydınlık olarak mı güven sağlanıyor Yorumla demircan89 1 yıl Ne alakasi gündüz erkez disarda gece bazi sokaklar hissiz oluyo hicmi kormuyon beni biri saldirir diye otcusu copcusu sarhosu gece oluyor bu isler Yorumla januss 1 yıl Gündüz tat vermez Yorumla demircan89 1 yıl Tamam o labilir ama aksizmiyim Yorumla januss 1 yıl Gündüz de oluyor kalabalıktan farkında olmuyorsunuz Yorumla demircan89 1 yıl Gunduz kalabikta sana bana kim sardircek gece ersarcinin biri bica cekse cantayi ver bana dese napasin Yorumla demircan89 1 yıl Buda benden gelsin Yorumla januss 1 yıl Şans o da Yorumla demircan89 1 yıl Yani anlatisin icin tesekurler Yorumla
glaberizm Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 98% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 880 cevap paylaştı. arkadaşlarıyla olabilir normal 0 0 Yorumla
behişti89 Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. 12den ne kadar sonra orası önemli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Aileye göre değişir benimkiler akşam 8 de geç kaldın diyor :D
Bir kız neden halen kendi evine çıkamamış, asıl sorulması gereken soru bu
Sanane
@beyazz839292 böyle girişirim sana
Yorumu görünce gülme geldi :D ; hiç gülesim yoktu. Sanane diyen kuş beyinlilere karşı tam verilecek cevap
@sessizliğindehşeti sana kemik atan olmadı
@beyazz839292 Ananla baş başa vakit geçirmekten kemiği almayı unutmuşum bir tanesi :D
Yürü git terbiyesiz dag ayısı
@beyazz839292 https://www.youtube.com/watch?v=Ybo8e4G5aEk Yıllar sonra bu efsane sahneyi yeniden izledim. Sende izlersin kardeş
Bu bize değil de aile durumuna ve nerede olduğuna göre değişir
Reşitsin ill çocuk gibi akşam 9 dan sonra evde olmana gerek yok. Gez eğlen takıl
Aileyle yasanmaya devam edildigi surece bu olur 30una bile gelsen hesap sorarlar
Simdi aile eviyse evi hayır kendi eviyse evet
Mervelerdense sorun yok
bence sokağa çıkması bile sıkıntı...
Nerden geldiğine bağlı
Erkegin gelmesi normal mi sence
Dışarı gece çıkılır zaten
Gunduz varken gece niye gece sarhoş larin gecesi
Ne alaka awq gündüz dışarı mı çıkılır sıcakta
Insalara guvenin var mı
Hayır sana bir soru sorayım mı
Sor gelsin
Gece dışarı çıkılıyor diye güvensizlik oluşuyorken gündüz dışarı çıkıldı diye mi güvenilmeli bu çok saçma değil mi düşününce de karanlık ve aydınlık olarak mı güven sağlanıyor
Ne alakasi gündüz erkez disarda gece bazi sokaklar hissiz oluyo hicmi kormuyon beni biri saldirir diye otcusu copcusu sarhosu gece oluyor bu isler
Gündüz tat vermez
Tamam o labilir ama aksizmiyim
Gündüz de oluyor kalabalıktan farkında olmuyorsunuz
Gunduz kalabikta sana bana kim sardircek gece ersarcinin biri bica cekse cantayi ver bana dese napasin
Buda benden gelsin
Şans o da
Yani anlatisin icin tesekurler
arkadaşlarıyla olabilir normal
12den ne kadar sonra orası önemli
Değil
Nırmal
normal
Normal değil.
Degil
Nerden geldiğine bağlı
Farketmez
Hiç normal değil
Niçin olmasın?
Normal değil
Tabi ki normal
Normal
Bu zamanda normal
Değil
çüşşş