Arkadaşımın evinde kalmam neden bu kadar zoruna gidiyor?

20 yaşında evliyim 2 çocuğum var sürekli evli olan arkadaşım gel bizde kal diyo eşi de evde ama hiç yanımıza gelip oturmaz kendi odasında uyur bi dha çıkmaz eşimde sürekli olarak sen ne biçim kadınsın başka erkeklerle aynı evde nasıl kalırsın diyo ama neden böyle yapıyor dediğim gibi kocası yanımıza hiç gelmez odasında yatıyor hiç çıkmıyor eşim niye bu kadar kıskançlık yapıyor
3 gündür arkadaşım evinde kaldım halen ordayım

Arkadaşımın evinde kalmam neden bu kadar zoruna gidiyor?
Cevapla