Abimin aşırı güzelsin diyerek çektiği fotolar bende cidden havalı felan çıktığımı düşündüm utanmadan serile iş bir de





Var Sabriye Hanım ancak iş birazcıkta fotoğrafını çektiğin kişide bitiyor 🤪🤪
Biz çirkinler bu söylediğinizi anlamayız antrenörüs Teoman bey
Bence çok duru, doğal çıkmışsınız. Gayet güzelsiniz. Zaten eğlenmişsiniz ki gülüyorsunuz, o yüzden albümünüzün en güzel fotoğrafları arasına girmeyi hak eder. 😊👍
Duru ve güzel bir fotoğraf bütünsellik olarak güzel çıkar kendim bile belli değilim çerkes
Cevap
13Cevap
Ben kendim çekerim sadece
Komik ama ben de ablamın fotolarını böyle çekiyordum tabi o zaman Nokian72 vardı 😂😂
İnsan şans eseri 70 tane çektiği fotoğraf içinden bir tanesini güzel çekmeyi başarır siz onu da bilerek yapıyorsunuz ilginçsiniz sjsjsn
Ee hayatın tadı böyle çıkıyor 😂
Ben de hep milleti böyle çekiyorum ya ne yapayım beceremiyorum😢😢😢
Var ama onu çok denk getiremiyorum. Bence flu güzel olmuş
E o zaman story de paylaşayım boşa gitmesin ajznk
Paylaş djxjx
Bi arkadaşım var o güzel çekiyor
Yok ya ben hep kamil gibi çıkıyorum
Dı rı rım dı rı rı rım
Bilerek öyle yapıyorlar sırf gıcıklık olsun diye
Gerçekten öyle😅 gıcıklık soyadları olmuş kızz
hiccc sevmem foti olayını 5sn baktıktan sonra gelenler geliyor bana sjdjd
Bende aksine çok severim latina şakiram ama güzel çeken bir iki kişi var onlarıda bulunca hiç bırakmıyorum delleniyorlar sjxnsj
ilk kez zıt olduğumuz bir nokta bulduk sabriiimom hayırlara vesile inşaallah amin sjjsjs bu arada yeni nickimi beğendin Vibesi aliyom jsjsjsj
Hayran kaldım şakirim dediğim de nasıl aklıma şakiram gelmedi diye ciddi kendime kızdım sjsjsn yine olaysal ve mükemmelselsinnn
ahashjsj öv beni diye karısına tutturan Şahan Gökbakar gibi hissettim kendimi su an sjsjsjdjd
Bende bu sitede bir tek seni övüyorum şakiramsu gözden kaçmasın bu zaten lütfen sjxnsnd
Hiç güzel poz veremediğm gibi güzel çeken de yok
hayır
sevmem çünkü
fotoğrafımı çekmek isteyen olmadı henüz
Bu yoruma niye üzüldüm böyle ben sizi çekerdim valla
Teşekkürler...
Biraz daha profesyonel olmalı 😂
Pinterest girl olmayı beklerken, o son
Çok çirkiniz napacaz hemde kel 🥺
Pek fotoğraf çekinmem
Senin boy kaçtı jfjfjf
Neden ki sjxjsj
Kızların boy ortalamasına göre uzunum ama normalde uzun değilim😅😂
Nereden bildin? Geçen muayene için gittiğimde toktor bey anlık ölçmüştü sjxnsns
Müteahhitsel hisler mi demeliyim başkan
Helal olsun damgalı ve ibareli bir üyesin. Helal olsun
Yük 🤷🏻
Evet var
Hic kimse yok.
Evet var. Karşılıklı çekiyoruz :D
Evet kardeşim var
Yok hayır
Yokkk bu fena degil
Fena değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?