Çocuk varsa mi boşanmak daha kolay yoksa mı?

Detaydaki şu saçmalığı okumadan geçmeyin lütfen 👇 diyor ki çocuk olursa boşanmaz erkek, bunun için kadını tutan zaten hizmet çocuğa baksın diye tutar ayrıca, hay akılsız ergen, çocukla kadının boşanması daha zor, tek başına boşan ne var kendine zaten bakarsın ama çocuk olunca birde onu peşinden sürüklemen lazım, Allah'ım bu akılsızlar evlenmesin kafaya bak ya🤣 çocuğu kendine garanti görüyor

Çocuk varsa mi boşanmak daha kolay yoksa mı?
Çocuk varsa mi boşanmak daha kolay yoksa mı?
Cevapla