İntihar etmeyi düşünüyorum eşiğindeyim ne yapacağım bilmiyorum?

Yaklaşık yedi ay önce biriyle birlikte oldum çocuk beni kabul etmedi bozduğuyla bıraktı iki yıldır konuştuğum değer verdiğim başka biri vardı onun yakınındaki bi şehre taşındım taşındıktan sonra bana sürekli sevdiğini söylüyordu ilgi gösterince ben de on katını gösterdim geçmişimi biliyodu bilmesine rağmen sevdiğini söyledi ama beni kabul etmeyeceğini ciddi ilişki düşünmediğini söylüyordu sevince görüşünce bi şeyler değişir sandım askere gitti yanında oldum geldi yine ben yanındaydım onunla birlikte olduk ben hamile olduğumdan şüpheleniyorum asla kabul etmem olursan da git aldır bebeği kullanamazsın dedi sonra bana dün bi kızla konuşmalarını attı kıza aileler tanışsın evlenelim diyor kız da ona onu çok sevdiğini falan söylüyo dediğine göre askerden önce tanışmış bu kadar kısa bi sürede kızın onu sevdiğini söylemesi normal gelmiyo askerdeyken tuşlu telefonda tek bi hat vardı ve o hat bi bendeydi deidğine göre tabi ailesiyle bile konuşmuyofu sürekli sabah kalkıyp seviyorum gece uyurken aşığım diyordu bana şimdi sorunca boşluktan diyo ben sevgi olduğunu düşünmüyorum diyo şimdi o kız ne ara vardı diyorum sen seviyor musun diyorum hayır mantık evliliği yapıcam diyo geçen hafta buluştuk daha ayrılmayalım ben seni bırakamam diyordu şimdi ben hamile kalırsam aldırmam cana kıyamam beni öldür aynı şey dedim intihar edicem dedim umrumda değil senin kararın dedi iki yıldır peşimde olan çocuk hamile kalıp başına kalacam diye korkup kaçtı benden engelledi gitti ben kafayı yiyorum dayanamıyorum ne yapacağımı bilemiyorum Allah korusun hamile olma düşüncesi çok kötü ama bi cana kıymanın nesi mantıklı

İntihar etmeyi düşünüyorum eşiğindeyim ne yapacağım bilmiyorum?
Cevapla