- Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı.
1 yılPek çok erkek normal ya da düzgün görünse de cinsellik tek amacı. Sende belki cinsellik isteyen biriymiş gibi gözükmüyorsan sevgili olmak istemiyor olabilirler. Ama dikkat et cinsellik aramıyorum diyen erkekle sevgili olsan bile o da bir süre sonra ister genelde.
18 Yorumla
Soran1 yılZaten iş o yöne dönünce hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum teşekkürler
- 1 yıl
@flawsome25
Alakasız
Cinsel istek sadece erkekte yoktur kadınlarda da vardır
Eğer konuştuğunuz kişi sizi reddetmişse ya da kanka olarak görmeye başlamışsa bunun sebebi cinsellik değil size karşı bi şey hissetmediğindendir... - 1 yıl
Cinsellik başka bir şey abazalık başka bir şey ve kızlar arkadaş olarak gördüğü erkeklere karşı genelde cinsellik olarak bakmazlar ama erkeklerin pek çoğu öyle değil
- 1 yıl
Birisine arkadaşım diyorsan arkadaş olacaksın diyemiyorsan öyle olacaksın. İki yüzlü olmaktansa dürüst ve net olun.
- 1 yıl
Cinsellik kötü bir şey demedim ama kötü bir şey değil diye her önüne gelenle konuşulabilecek ya da yaşanılabilecek bir şey de değil
- 1 yıl
Sonda kurduğun cümle için de şunu söyleyebilirim benim yorumda bahsettiklerim de geçerli yani sadece senin söylediğin gibi "arkadaş görmek" ile alakalı değil bu durum, o kadar sınırlı değil. Ben en azından bizzat görmüşüm yaşamışım ya da bazı insanların kendi itiraflarından da duyarak bunları söylüyorum Ama bilmediğin şeyler hakkında öyle değil hayır kesinlikle sadece arkadaş olarak görmek istiyor diyemezsin çünkü sen de bu oğlanı görmedin, ayrıca ben tahminler üzerine konuşuyorum olasılıklardan bahsediyorum sen ise kesin konuşuyorsun. Görmediğin insanlar hakkında kesin konuşma, genelleme yapacaksan da daha kapsamlı şekilde yapmaya çalış.
- 1 yıl
@flawsome25
Hanımefendi ben de ihtimal olarak söylüyorum kesin bir şey söylemiyorum yani demişsinizki 'Pek çok erkek normal ya da düzgün görünse de cinsellik tek amacı sende belki cinsellik isteyen biriymiş gibi gözükmüyorsan sevgili olmak istemiyor olabilirler' o çoğu diye bahsettiğiniz erkek zaten bir şey hissetmeyen ya da ilişkisine hazır hissetmeyen ya da beğenmemişse bile beğenmeyen bir erkekse sizinle kanka olması ya da arkadaş olarak görmesi en doğal hakkı bunun sebebini cinselliğe bağlayamazsınız sonuçta reddettiği biriyle sevgili olmak zorunda falan değil
Bahsettiğiniz cinsellik zaten iki tarafında olmazsa olmazlarından eğer karşılıklı arzularını tatmin etmek isteyecek biçimdeyseler zaten ya bunu evlenmeden önce yaparsınız ya da evlendikten sonra yaparsınız ki zaten ortada bir duygu varsa zaten cinsellik de OLMAK ZORUNDA çünkü
cinsellik insan doğasının bir parçasıdır ve sağlıklı bir şekilde yaşandığında bireylerin fiziksel ve duygusal sağlığına katkıda bulunur önemli olan karşılıklı rıza ve saygı çerçevesinde yaşanmasıdır
"kızlar arkadaş olarak gördüğü erkeklere karşı genelde cinsellik olarak bakmazlar ama erkeklerin pek çoğu öyle değil" demişsiniz
Ona bakarsak kadınların çoğu da zengin ya da yakışıklı değil diye erkekleri kanka olarak ya da arkadaş olarak görüyor olmalarını öne sürüp kadınlar maddi çıkarlar doğrultusunda kanka olarak görüyor diyebilir miyiz bu ne kadar yanlış ise erkeklerin kızları kanka olarak görmesinin sebebinin cinsellik sebebini bağlamak da ayrı yanlış bir şey
Benim de iki tane kız kankam var ve onlarla havadan sudan konuştuğum kızlar hiçbir zaman farklı gözle baktığım ya da 'ilerde lazım olur' dediğim kızlar olmadı 2 senedir iletişimimizi koparmadık yani demek oluyorki sizde görmediğiniz noktalar varki erkeklerin reddetmesinin sebebi cinsel ihtiyaçlarını karşılamadığı için böyle olduğunu düşünüyorsunuz...
- 1 yıl
Pardon eksik yazdığım kısım var düzeltmek istiyorum
"Ona bakarsak kadınların çoğu da zengin ya da yakışıklı değil diye erkekleri kanka olarak ya da arkadaş olarak görüyor olmalarını öne sürüp kadınlar zengin olmayan erkekleri arkadaş olarak görüyor diyebilir miyiz bu ne kadar yanlış ise erkeklerin kızları kanka olarak görmesinin sebebinin cinsellik sebebini bağlamak da ayrı yanlış bir şey"
En İyi Cevaplar
1 yılKullanamayacaklarını anlayınca yan çizmişler. Doğru yoldasın. Umarım kendin gibi biri çıkar karşına.
29 Yorumla
Soran1 yılUmarım sizinde çok teşekkürler
- 1 yıl
Yorumunu okuyunca gözüm doldu.. Umarım
Soran1 yılAllah herkesin nasibine kaderine birini yazmıştır gelmediyse henüz zamanı gelmemiştir en iyisi çıksın karşınıza inşallah ♥️
- 1 yıl
teşekkür ederim, sizin de. Biri vardı ama keşke olmasaydı
Soran1 yılYanlışlar çıkıyor ki doğru kişi geldiği zaman şükredelim benim de oldu çok üzüldüm ama her şeyin bir sebebi var aslında şu anda belki göremiyorsunuz ama ben gördüm ve iyi ki karşıma çıkmış benim canımı yakmış ama benim bunu öğrenmem gerekiyor du dedim kendime zaman geçince anladım neden olduğunu sizin de öyle olacaktır teşekkürler ♥️
- 1 yıl
:)
- 1 yıl
@busbus6161
Böyle düşünmeniz yanlış biz kızlardan red yediğimiz zaman arkasından "demekki paralı erkek seviyor kullanamayacağını anlayınca yan çizmisler" desek bizim demediğimizi bırakmazsınız
Erkekler illa ki sizin sevgiliniz olmak zorunda falan değil sırf sizi kanka olarak görüyor diye sebebini buna bağlayamazsınız
Erkekler eğer kanka olmak istemişlerse demekki ortada bir duygu yokmuşki kanka olmak istemişler bunda ayıp olan bi durum söz konusu değil
Siz kızlar da yeri geliyor beğenmediğiniz adama ya da bir şey hissetmediğiniz bir adama şans vermiyorsunuz... peki reddetmenizin sebebini neye bağlayabiliriz?
Paraya mı? - 1 yıl
@__Endless_Power__ Yazdığımı yanlış anlamışsınız. Bazıları ilk başta Umut verici hareketlerde bulunup sonra kanka ayağına yatıyor. Ben bunu kast ettim. Yoksa tabi ki her sevilen karşılık almak zorunda değil.
- 1 yıl
@busbus6161Ha anladım özür dilerim :)
1 yılŞöyle ki, karşındakine konuşma şansı vermeden ardı ardına cümleler yazıyor olabilirsin. Sert olmak yerine biraz daha uysal ve dinleyen taraf olmayı dene. Dominantlığı erkeğe bırakmaya çalış. Her erkek kontrol edilmekten hoşlanmaz.
02 Yorumla
Soran1 yılYa yok asla böyle biri değilim çok konuşkan değilim çok dert dinlerim acaba anne gibi mi görünüyorum sonradan onlara
- 1 yıl
Bu da bir ihtimal elbette.
1 yılRon Weasley'den friendzone yiyince Hermione Granger 🥴
123 Yorumla
Soran1 yılResimle sorunun alakası 😂
- 1 yıl
Ahahahha
Soran1 yıl😂😂
- 1 yıl
Erkeklerin kafalarında bazı kodlar vardır. Muhtemelen sosyal hayatında çok tatlı, sempatik ve şirin birinsindir. Bu kız üzmeyeyimdiye sana kanka olarak bakıyorlardır seni sevgili olup kaybetmemek için. Sorunu da cevaplamış olayım.
Soran1 yılGerçekten o kadar cevap içinde en mantıklı gelen yorumlardan biri harikasın çok teşekkürler ron weasley 😄😇
- 1 yıl
Ahahaha Harry Potter kardeşliği aşkına
Rica ederim miss granger 😅😅😅
Soran1 yılSen snape gibi bi kalbin var çok teşekkürler 😇
- 1 yıl
Always ♥️♥️♥️
Soran1 yılO kadar zaman geçti hala mı? ♥️ Ağlıyorum şuan🥹♥️😄
- 1 yıl
Çok kötü ya.. seriyi okudun mu?
Soran1 yılOkudum izledim bin kere mükemmel ama snape bunu haketmiyordu böyle bi son snapte kendimi görüyorum 😅
- 1 yıl
Bende okumayı daha çok severim. Zümrüdüanka yoldaşlığıni okurken bitmek bilmemisti ama 😅 neville'i çok severdim bende. Fred öldüğünde ağlamıştım
Soran1 yılYa çok duygusaldı orası her canım sıkılınca açar izlerim mükemmel bi seri ♥️
- 1 yıl
Burcun ne bu arada? Senden nedense çok feci terazi vibei aldim
Soran1 yılAslan burcuyum yanlış
- 1 yıl
Aslanım benim 😂
Soran1 yıl😂😂hay Allahım ya
- 1 yıl
Ahahahhaha gryffindor aslanı 😂
- 1 yıl
Sevgili olunca niye kaybedeceğini düşünür ki?
Soran1 yılZaten amaç sevgili olmak olmadığı için bakıyolar ben de iyi biriyim öyle işlerde ayağım yok üzmemek için bu yolu seçiyorlar
- 1 yıl
Üzmemek gibi bi kaygısı yok. Sorun da bu. Ben yedektim galiba ve şu an sevgilisi olmasına rağmen dışarda gördüğünde bi dikkat çekme çabasında. Gizlice beni izlerken fark ettim. Arkamı döndüm. Bunun üzerine bir dahakinde ters ters baktı
- 1 yıl
Endişeleneceğim şeyler yapıyor vs
Soran1 yılYüz vermeyince değerlenirsin verme boş ver o ne yapıyorsa yapsın sen kendine yeni bir sayfa aç unut onu o da sana uzaktan bakmakla yetinsin bir daha asla kendini kullandırma böyle birine senin değerini bilecek insanlarla ol
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
61Cevap
Konuşmalarınız da edep ahlak saygı ve sevgi varsa. Konuşma adabınızı bozmuyorsanız bu onları kaçırır. Yani gerçekten değer veren zaten temiz sohbet eden kişidir. Sizde böyle sohbet ediyorsanız , kötü düşünen zaman kaybı yaşamak istemez. Zaten bu konular ciddi konular. İnsan darbe almak istemez. O yüzden gerçekten ciddi konuşur. Kolay sevilmiyor bir insan.
26 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın aynen öyleyim
- 1 yıl
Ben de değer vereni görmezden gelenim ama kesinlikle temiz konuştuğundan saygılı olduğundan kaçmıyorum hoşuma gidiyor ama genelde öyle insanlar kendini sevmeyen utangaç konu açamayan yanında utanmaktan rahat hissetmediğini gösteren tiptir en kaçtığım insan tipi eskiden ben de böyleydim düzeldim karşı taraf sıkıcı ve kendini sevmeyince ben de sevmiyorum çok belli oluyor özgüvensizse beni bişey olsa güvende hissettirip koruyamaz
- 1 yıl
@Dilarakxggkgk değer veren mi utangaç oluyor. Yoksa değer görmek hoşunuza mı gidiyor. Utangaçlık , çekingenlik o kişi ile alakalı. Kimi insan konuşkan , kimi insan içine kapanık olabilir. Ama değer gösteren , gerçekten seven, kıyamayan veya ilgisini azaltmayan , aldatmayan erkek genelde karşılık görmez. Bu böyle oldu hep. Çünkü ; bazı kadınlar egoludur. İlgiye açtır. İlgi görmek hoşuna gider. O açlık gidince de terkeder. Bu yüzden bu özgüvensizlik değil , sizin ilgiye olam açlığın tükenmiş olması.
Soran1 yılTeşekkürler çok çok haklısınız
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. güldüm biraz hallolur ya merak etme. kısmettir bu işler. erkeklerle kanka olmak da biraz senden. demek o yolu acıyon erkeklere. ya da bilmeden kendin destekliyon vs. kimi kız misal kanka ayağını hissedince kendini çeker. kankalık o yüzden olmaz ama işte karakter meselesi
13 Yorumla
Soran1 yılYa belkide doğru insanı bulamadığımdan bende kanka ayağına yatıyorum 😂 haklısın ama teşekkürler
Soran1 yılBu isteyenler hep beni reelde gören insanlar beğenmiyolarsa niye numaramı istiyorlar ki neyse anladım teşekkürler
Bu bende de vardı. Hâlâ da var ya konuyu başka şeylere getiriyorlar ya da kanka arkadaş. Açıkçası artık kimseyi de istemiyorum. İstedim olmadı. Önceden de sevgili vs çok önemsemezdim ama her şeyin vakti vardır doğru kişi çıkmamıştir kısmet
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle haklısın teşekkürler
Herkesin bir alıcısı vardır. Ben de çok fazla kadınlar hep s. refsiz seviyor gibi düşünüyorum bazen ama cidden beş parmağın beşi de bir değil. Her insan farklı. Psikologların videolarını izle onlar yardımcı oluyorlar cidden.
19 Yorumla
Soran1 yılYa yok şrfsz erkeklerden nefret böyle bi kaba kötü bişey duysam direkt engel iyi insan lazım şrfsz dolu zaten dinledim birkaç psikolog onların dediklerini yapsam adım escye çıkar kalsın varsın olmasın ya
- 1 yıl
Sanki şerefsiz erkeğin alnında şerefsiz yazıyor 🫤
Soran1 yılHareketlerinden belli oluyorn
- 1 yıl
Ben çok gördüm şahit oldum hareketlerinden ve tavırlarından bacım damgası yemiş ama helaliyle namusuyla yaşayan kızları. Sen nasıl hareketlerinden anlıyorsun valla merak ettim.
Soran1 yılNe alaka ben şrfsz erkekleri anlıyorum dedim belli oluyor yazdıklarından
- 1 yıl
İşte nasıl belli oluyor ne yazıyorlar da anlıyorsun
Soran1 yılMesela geçen konuştuğum kişi bana yazarken başka kızlarada yazıyordu artık ben konuşmak istemeyince ben çok kötü biriyim nasıl böyle bişey yaptım seni nasıl üzdüm kendimi asla affetmeyeceğim yazıyor affedince 2 gün sonra aynı şeyi yapıyor bu şrfsz değilde ne sence
- 1 yıl
Senden istediğini alamayınca karalama yapıyor anladım gerçekten bu tam srfsizlik baska bir şey değil.
Soran1 yılAynen öyle gerçekten teşekkürler 🙏
1 yılHiçbir erkek bir kızı kanka olarak görmez. Sen ona telefonda iç gıcıklayıcı bir şeyler söyle sonra eve çağır. Bak o zaman kanka gözüyle mi bakıyorlar görelim
19 Yorumla
Soran1 yılÖyle yapsam esclerden farkım ne olacak?
- 1 yıl
Esc olman için bu işi para karşılığı yapıyor olman lazım. Sen beğendiğin arzu duyduğun bir erkekle ve uzun süreli ilişki gayesiyle biraraya gelip duygu ya da cinsellik yaşaman seni eskort yapmaz.
Kızları bu şekilde suçlayanlar genelde ancak eskorta para verip cinsellik yaşayıp erken boşalan vasat tiplerdir.
Her kızın olduğu gibi senin etrafında sana ilgi gösteren erkekler var. İlgi görmek hoşuna gider bir kadının ama sen o erkeklere arzu duymadığın için bir taraftan da mesafe koyuyorsun. O mesafeyi, o bariyeri aşamayacağını düşünen erkek de BEN BU KIZDAN HOŞLANIYORUM AMA O BANA KARŞI BOŞ bari yanında kanka olarak bulunayım diye düşünüyor.
Soran1 yılSizin mezhep çok geniş ben bu kadar geniş bir insan değilim her sevgili olan kişiler cinsellik mi yaşıyor her şey arzuysa sevgi bunun neresinde birinden hoşlanman için ona illa arzu mu duyman lazım eğer böyle düşünüyorsanız size hayatta başarılar ben zaten böyle insanlardan kaçıyorum.
- 1 yıl
Arzusuz sevgi sahtedir. Maddi çıkar ya da güven kaynaklıdır.
Sevdiğin erkek ile arzu duyduğun erkek, aynı erkek değilse erkek o ilişkinin kurbanıdır. Ne demek yani 1 sene 2 sene sevgili olunacak evlilik gayesiyle ama kız bu ilişkide evlenene kadar cinsellik olmaz diyecek. Çünkü amacı o adamla evlenmek değil. Ya onun maddi kaynaklarını sömürmek ya da onu ilgi bankası olarak kullanmak.
Kimse kusura bakmasın Karabülük Üniversitesindeki vasıfsız b. ktan bir zenciye bekaretini verecek kadar arzu duyup bütün tabularını yıkabilen kadınlar sevgilisi olan adama evlenemeden olamaz diyorsa ben şunu anlarım. KADIN O ERKEĞE SADECE SEVGİ/SEMPATİ HİSSEDİYOR AMA BU BİR FİZİKSEL ÇEKİM YA DA ARZO DUYMUYOR. Netttttt...
Soran1 yılHayatında hiç gerçekten birini sevmemişsin her zaman cinsel obje olarak görmüşsün belli oluyor gerçekten birini seversen birgün asıl seninki gibi çıkar ilişkisi olmadan bişeyler almak istemeden o zaman anlarsın dediğimi böyle ancak eğlenecek kız bulursun o da seni zaten aldatır hadi kolay gelsin sana
Soran1 yılAyrıca bir kızı evlenene kadar beklemiyemiyorsan senin amaç zaten farklı kanka belli yani insan sevdiğini bir ömür bekler dokunmaya kıyamaz ona sen kendine hayat arkadaşı değil başka yer arkadaşı arıyorsun
- 1 yıl
Amacım bir kızla sadece eğlenmek olsa onun benden sonra kimle düşüp kalktığının bir önemi olmaz.
Ben kendime eğlence aramıyorum. Ben temeli fiziksel/duygusal çekim olan aynı zamanda sevgi ve sadakatle yoğrulmuş bir hayat arkadaşı arıyorum kendime.
Sadece cinselliğe dayanan duygusuz sevgisiz bir ilişki de benim nazarımda tek başına yapılmamış mastürbasyondur.
Soran1 yılKanka bişey söyleyeyim mi konuştukça batıyorsun ve küçülüyorsun hatta iğrenti geliyor herkes senin gibiyse bekar kalmak kaliteli yalnızlık yaşamak çok daha iyidir yani şu kafanı değiştir bide şu işten kafanı al aklım fikrin orada yazdıklarından bile belli midem bulandı
- 1 yıl
Kanka ne mk yaa ne kankas ne ara kanka olduk tanımam etmem seni miden bulanmasın.
Bir erkek için aslolan şey bir kadının duygusal cinsel anlamda ulaşılabilir olmasıdır anladın mı? Bu yeryüzünde bütün erkekler için geçerli. Bu gerçekle yüzleş.
Arzu da önemli sevgi de önemli, cinsellik de önemli... Fiziksel çekim de önemli duygusal çekim de önemli. Bunların birinden biri eksikse o ilişki geçici ve toksiktir zaten.
Gizli Üye(25-29)1 yılTürk kızları şaşırtmaya devam ediyor haha 😄 Gerçekten ne istediğinizi bilmiyorsunuz ya lafa gelince arkadaş olmaya karşı çıkarsınız bir erkek açılınca arkadaş kanka kalalım dersiniz şimdi arkadaşım dediğin kişiler açılmıyor diye yakınıyorsunuz valla tuhafsınız
16 Yorumla
Soran1 yılYaran mı vardı bu kadar gocundun işine bak boş yapma
Soran1 yılAyrıca yazdıklarınla alakam yok amacı farklı kişilere tabiki arkadaş olalım diyorum ne yapayım kimse açılmıyor diye yakınmıyorum açılmasını istediğim biri yok
Cevap sahibi1 yılYaram yok Türk kızlarını ayda yılda bir görüyorum zaten yurtdışında yaşadığım için sadece bu sitede buna benzer çok sorular oluyor yol kankam bana açıldı yok arkasım bana açıldı isteniyorum falan şimdi senin sorunu görünce şaşırdım haha 😄 Madem yakınmıyorsun o zaman neden böyle bir soru sordun?
Soran1 yılOff sen ne beni anladın ne sorduğumu saol yinede görüşün için herkesi bu siteye göre yargılarsak bütün erkekler abaza sapık olur zaten ona bakarsan
Cevap sahibi1 yılSende görüşüme çok sert çıktın öyle değil diyip geçebilirdin nesye sende haklısın bol şans diyelim 🤷♂️
Soran1 yılAslında demek istediğim öyle değildi de sabahtan burada yanlış anlayanlara laf anlatmaya çalışıyorum sana patladım demek ki kusura bakma saol sanada 😇
1 yılhepsinin amacı kullanmak olduğu için senin de bunu farkedip onları karın yapmalarından korkuyor olabilirler. Sıkıntı sende değil onlarda
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle teşekkürler
Güzellikten ziyade tavırların o imajı veriyordur ya da mesafeli bi duruşun varsa g*tleri yemiyodur açılmaya
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle teşekkürler
1 yılSempatik ve komik birisi isen veya fazla entelektüel , zeki isen kişiliğin dişiliğini kapatıyor veya bakımsız ya da çirkinsin.
11 Yorumla
Soran1 yılEn alttaki olsam numaramı istemezler ortadaki de değilim maalesef bence en baştaki söylediğinim
Belki de fazla dost ve arkadaş canlısı bir vibe veriyor olabilirsin. Flörtöz bir yapın yoksa bu yaşadıkların gayet normal 😄
11 Yorumla
Soran1 yılAynen öyleyim canım hiç anlamıyorum bu işlerden
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılİyi bir insan olduğun için seni kimse üzmek istemiyor evleneceğin kişiye kendini sakla zamanı gelince çıkacak karşına
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah çok teşekkür ederim ♥️
- Aile & Toplum konusunda 801 cevap paylaştı.
1 yılSicak kanlı ve destek olan bir yapıda isen olabilir.
Biraz merak uyandıran, biraz cazibe ve kendini hemen açma
16 Yorumla
Soran1 yılEvet canım aynen öyleyim cazibe naısl oluyo yaa🥲
- 1 yıl
🙈🙈 o biraz boyle kendine çekmem yani
Soran1 yılBen kız değilim galiba alakam yok cazibeyle ne olduğunu bile bilmiyorum saol yinede 😂
Soran1 yılAlmıyım saol çok teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılErkeksi misin biraz? Ne bileyim dişil enerjin mi eksik de seni istemiyorlar
237 Yorumla
Soran1 yılÖyle olsa niye telefon numaramı istiyorlar bence ben biraz mesafeliyim onların aradığı türden bi kız değilim bundan dolayı doğru insanı arayacam artık
- 1 yıl
Cevabı kendin bulmuşsun bak. Mesafe iyidir
Soran1 yılAynen ben bulmadım ya biri yazdı cevap olarak o şekilde anladım teşekkürler
- 1 yıl
Seviyorum ayağıyla farklı niyetle yaklaşan çok insan var
Soran1 yılEvet zaten böylelerini anlayınca mesafe koyuyorum o şekilde arkadaşa dönüyorlar sonra yavaşça hayatımdan çıkarmaya çalışıyorum çünkü boş insanlara harcayacak vaktimiz gerçekten de artık yok
- 1 yıl
İnsan hayatına girecek kişiyi bence öncelikli olarak arkadaşça tanımalı
Soran1 yılHaklısın
- 1 yıl
Her zamanki halim xjxjxk
Soran1 yılMütevazilikte de sen yani
- 1 yıl
Maşallah bana 😂
Soran1 yılAyy kıyamam hadi hadi maşallah olsun sana😂
- 1 yıl
Ahaha teşekkür ederim 😂
Soran1 yılRica ederim 😂
- 1 yıl
Allah hayırlısını çıkarır karşına inşallah
Soran1 yılİnşallah ya çok teşekkür ederim sizin de inşallah ♥️ sizin gibi insanlarda var aşağıdaki gibi sapıklarda bide yazıp engelliyor korkak cevap yazamıyorum 😂
- 1 yıl
Teşekkür ederim amiiiiin :D
ahaha boş ver onlar gizli üyelere bile görmeden yürüyen cinsten mahluklar
Soran1 yılHhahah çok güldüm Allah da seni güldürsün ya 😂😂😂
- 1 yıl
Gülmek güzeldir sıkça yap bunu :D
Soran1 yılZaten çok güleryüzlü olduğumdan saf yerine konuluyorum genelde merak etme o iş bende 😂
- 1 yıl
Beni de öyle görüyorlar ama pabuçlarını ters giydiriyorum ayaklarına :D
Soran1 yılSen yeteneklisin ben gerçekten safım 😂
Soran1 yılŞu soruma bak sen hiç bu kadar boş insana laf anlatan biri görmüş müydün herkesi çok takıyorum ben ya 😅
- 1 yıl
Boş insanlara laf anlatmak hoşuna mı gidiyor :D
Soran1 yılYa ben haksızlığa gelemiyorum ne hoşuma gitmesi burada olsalar çoğunu vurucam 😂
- 1 yıl
Her şeyi bu kadar kafana takarsan çabuk yaşlanırsın bak :d
Soran1 yılYine haklısın biliyomusun yaşlandım bile daha 25 olmadan 😅
- 1 yıl
Haklı olmadığım konu yok ya :D
Soran1 yılAl işte tamam cidden bu kadar mütevazi olmana ne gerek var ya bu kadarı da alçakgönüllülük 😂😂
- 1 yıl
Sen de kendini sev, kendini öv falan :D Güzel oluyor bak
Soran1 yılHiç övmem kendimi biliyomusun biri beni tebrik edince bile utanırım hemen cevap bile veremem hatta çok kızarırım bu yüzden benimle çok dalga geçer arkadaşlarım yine haklısın kendini övmekte de haklısın maşallah sana cidden 😂
- 1 yıl
Sen kendini sevmezsen, kendine değer vermezsen başkaları da öyle yapar :D O yüzden ara sıra kendini öv kendini şımart :D
Soran1 yılÖyle yapıcam ya bundan sonra övmeyince değerin de bilinmiyor biliyor musun çok teşekkürler güzel yorumların için cidden aydınlanma yaşadım sağol 😇
- 1 yıl
Biri nasılsın deyince bile elhamdülillah yakışıklıyım diyorum ahah :D rica ederim
Soran1 yılEn iyisini yapıyorsun boş ver senin gibi olmam lazım 😂
- 1 yıl
Başarılar diliyorum :D
Soran1 yılTeşekkür ederim inşallah başarıcam 👍😂
- 1 yıl
Rica ederim :D
Gizli Üye(18-24)1 yılBende de herkes sevgili olmak istiyor yani kendimi herkes seviyor olarak söylemiyorum tabiikide ama bu görünüşte değil aurada kimse kullanamadığından falan değil bakma sen başkalarının dediklerine neyden oluyor tam bilmiyorum ama kendimi güzel bulmuyorum bazıları güzelsin diyorda değil yani belki dişil enerjin yoktur ya da azdır giyimine kokuna kendine özeniyor musun narin düşünceli biri misindir başkalarına sevgili aradığını bellimi ediyorsun belkide sadece sohbetin sıkıcıdırr
11 Yorumla
Soran1 yılTamam saol hiçbiri ama
1 yılAynı durum bende de var maalesef bir gün doğru insanı bulacağız eminim
11 Yorumla
Soran1 yılİnşallah teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 748 cevap paylaştı.
1 yılya erkekler her turlu sevgili olucak kız buluyorlar da kanka olucak kızı zor buluyorlar demek ki sohbetin muhabbetin şakaların vs iyi cok da darlamayan birisin ki seni hemen kanka kontenjanina ayarliyorlar
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 328 cevap paylaştı.
1 yılBir kız güzelse, kızın kişiliği benim kişiliğimle uyuşuyorsa, karakteri de düzgün birisiyse ve o kız bakire birisiyse, böyle bir kızı asla kanka olarak görmem. Böyle bir kızla flört edip onunla sevgili olmaya çalışırım.
10 Yorumla Erkekler beğenmediği kızlar ile arkadaş ya da kanka olmayı tercih ederler genelde
16 Yorumla
Soran1 yılNeden o zaman numara isteme ve konuşmak isteme
Soran1 yılPeki hiç görüşmediğim insanlar niye istiyorlar başkalarına sorduruyorlar yinede saol knk
Soran1 yılÖyle yapıcam çok saol
Sen gözü karı kızda olmayan düzgün seni kolay kolay sevmeyen birisini sev seni sevmezse bi şekil kendini sevdirmenin yolunu ara diğerlerine güvenme derim yoksa aldatmaymış falan kötü şeylerle karşılaşabilirsin
13 Yorumla
Soran1 yılHaklısın teşekkürler
Soran1 yılSizede
çok arkadaş gibi davranırsan karşıda sana öyle davranır beğendiğin biri olduğunda belli edemiyorsundur
10 YorumlaTek değilsin , bende aynıyım aynı soruyu kendime soruyorum, üstelik fizik ve tip olarak hep olumlu şeyler duyduğum halde
10 YorumlaÇirkin misin? Genellikle bu yüzden arkadaşlığa evrilir. Ama başka sebepler de olabilir, tanımıyorum seni.
10 YorumlaKarakterin düzgün olsa veya dış görünüş kusursuz olsa bile erkekler cinsellik düşünür bunu karşılayamayacağını anladığı an arkadaş olur üzülme çünkü değerli ve karakterlisin sadece
13 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim gerçekten çoğunda bunu gördüm ve anladım sağol o doğru insanı hepimizin bulması dileğiyle ♥️
Soran1 yılİnşallah hepimize çok teşekkürler canım ♥️
1 yılEğer uzak ilişki ise çoğu kanka olurlar yakın ilişki ise sevgili olurlar birde sen adım atmaya çalış teklif et hoşlandığına onlardan bekleme hep
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKral, ooo karşim, reis naber ya diye sohbete dalıyorsan o yüzdendir. (Kendimden biliyorum :s)
11 Yorumla
Soran1 yılO kadar değil var bizimde bi şeklimiz ama 😂😂
1 yılİstedikleri şeyi vermeyecek olduğun için böyle görüyorlardır
20 YorumlaUnutma ki en güzel aşklar en yakın arkadaşlıklardan çıkar.
10 Yorumla
1 yılHiç kafan çalışmıyor 😄 bu işler kankalikla başlar, aşkımla biter 👍😉
10 YorumlaBelki ileriyi getirecek cesareti bulamıyorlardır senin tavrından
10 Yorumlaeğer öyle davranırsan öyle olur sevgilileri yoksa direk bas adımı kanka erkeklerden red yemek zor çünkü
11 Yorumla
Soran1 yılKadınların hiç kolay değil bide sonra adını farklı çıkarıyorlar bu bana şöyle söylemişti diye herkese söylüyorsunuz
Gizli Üye(25-29)1 yılErkekler kaş sever iyi kız olduğun için kanka bacı derler
114 Yorumla
Soran1 yılAynen öyle canım aradıkları tarzda bi kız olmadığımdan olabilir
Cevap sahibi1 yılYorumları okudum da cinseşik yaşayan kız escrt mı oluyor? Sen bu düşünceyle tabi sevgili bulamazsın önce kendine saygı duy kadın escrt oluyorsa erkek be oluyor?
Soran1 yılCanım benim mezhep geniş değil sana göre normal bana göre anormal bi kızın evlenmeden yaşaması böyle şeyleri adamın yorumlarını da oku bakalım amacınneyse anlamayacak kadar kör olma
Soran1 yılBunu yapanda erkekde kaş gözümde farkı yok yani
Cevap sahibi1 yılNeden kızın yapması anormal? Başka kadınla yatmış erkeği kabul etmek genişlik değil mi miden nasıl alacak kendini herkesle yatmış escrt yatmış erkek için sakla aferin
Cevap sahibi1 yılGeniş olan başka kadınlarla yatmış erkekle olur. Genişlik ne öğren başka kadınla yatmışı normal gör ama kadına gelince geniş? Bu hangi din hangi kültür Arap mısın?
Soran1 yılAnlamıyomusun benim için ikiside aynı zaten soruyorum bunu ciddi düşündüğüm adama benim onu da midem kaldırmıyor ayrılıyorum o kişiden cinsiyet farkı yok
Soran1 yılYa sen iyi misin canım ne diyorum körmüsün aynı bkuyiyeni de siliyorum bi kere yapaan her defa yapar zaten öylelerine güvenmiyorum
Cevap sahibi1 yılKadın dediğin evlenmeden yapmaz…. Millatan önce denilmiş bir laf
Soran1 yılKadın namusu için yaşar her zaman böyledir zamanı yok bunun kimse görmese bilmesin ne bkyediğini sen bilsem yetmez mi birilerinin oyuncağı olmak holuna gidiyor olabilir bama göre ters
Soran1 yılSen bildiğin gibi yaşa ben bildiğim gibi
Soran1 yılAma seni de kınamıyorum sana göre doğruysa devam et bana göre çok yanlış
Cevap sahibi1 yılBen kendimi herkesle yatan için saklamam namusu da kadının iki bacak arasında görmem. Sakla sen evleneceğin erkeğin geçmişi kadınlarla dolu olacak genişlik olarak görmüyorsun ya
Soran1 yılAllah herkese kendisi gibi eş nasip eder canım bu yüzden nasıl bir eş istersem ona layık olmaya çalışan biri olmak isterim her zaman senin mantığına bakarsak sana herkesle yatmış biri denk gelicek o zaman öyle olmaz ama seni kınamıyorum zaten Allah hidayet versin sana
Gizli Üye(25-29)1 yılBeni tanıyan insanlar veya yeni tanıştıgım insanlar her zaman kardeşim gibisin diyor aglicam yeter artık😃
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende aynı durumdayım. Bütün kız arkadaşlarım beni daha sonra kanka olarak görüyor. Bir türlü kıramadım şu durumu
10 Yorumla
1 yılHer isini arkadasca bagla zaten ama arkadascadan devam etmesin secici ol
17 Yorumla
Soran1 yılZaten seçici olduğumdan herkesle kanka oluyorum bakalım nasip sağol yinede
- 1 yıl
Yasin 25-28 araliginda mi?
Soran1 yıl25 olcam yakında
- 1 yıl
Cok erken secici olmussun ama
Soran1 yılDaha doğru insanı bulamadım diyeyim boş ver
- 1 yıl
Olabilir ya hersey
Soran1 yılAynen bakalım teşekkür ederim
1 yılNe güzel iste millet arasa bulamıyor sen isyan ediyorsun😂😎
14 Yorumla
Soran1 yılAynen bende erkek arkadaş arıyordum hep😂😂 insan gerçekten sevilmek istiyor ama sanırım doğru kişiyi bulamadığım için böyle bakalım onu beklicem
- 1 yıl
Acele etme su Xperleri yukselteyim ben cozcem senin işini 😂
Soran1 yılBuradan doğru insan bulacağımı sanmıyorum xperle ne alakası olduğunu da anlamadım sağol yinede ama
- 1 yıl
Tanisan seversin😂
1 yılOlabilir kusura bakma söyledim ama. gercek bu
11 Yorumla
Soran1 yılYok saol
Yani herkes öyle diyorsa sende var bir sıkıntı demek
014 Yorumla
Soran1 yılNe yapıyorum da beni kanka olarak görmeye başlıyorlar sence
Soran1 yılÇok ana gibimiyim acaba çok dert dinlerim akıl veririm
Soran1 yılYaa çözemiyom kendimi utanmasam soracam 😂
Soran1 yılŞimdi kanka gibi olduğumuz birine ne diyecem belki beni hiç öyle görmediler direkt arkadaş olarak eklemişlerse ben havadan nem kapmışsam
Soran1 yılTeşekkür ederim saol çözdüm ben biri yazdı az önce mesafeli bir insanım ben kesin bu yüzden o hissi benden almıyolar
Soran1 yılBencede en iyisi doğru insanı bekleyeyim ben doğru olsaydı bi şekilde olurdu kendimi yormayayım ben çok teşekkürler iyi geceler
Soran1 yılSağol nasip senin yoksa sanada bol şanslar varsa da mutluluklar
Gizli Üye(18-24)1 yılVermedikçe kankasın verirsen de objesin o arayı yakalaman lazım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılbenimde öyle oluyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılsevdigin birisi olursa hissettirmeye calıs. demeki ki sen birilerini sevemedin
10 Yorumla
1 yılkolay görmüyorlardır seni ondan
14 Yorumla- 1 yıl
kendını bozdamadan devam et hakeden hakettıgını bulur
Soran1 yılUmarım çok teşekkürler
- 1 yıl
boş ver bak keyfıne yalnızlıgını bı sekılde atarsın bıgunde değerini görenaşksal olarak senı bulur
Soran1 yılÇok haklısın teşekkür ederim
1 yılAkrep burcusun çünkü, niye sevsinler ki.
15 Yorumla
Soran1 yılYanlış aslan burcuyum ama akrep olsaydım sevilmemeyi haklı bulurdum
- 1 yıl
Erkekler 18-30 yaş aralığında genel olarak cinsellik yaşamak için uğraşırlar. 30'a doğru veya 30'dan sonra yeter deyip, evlenirler. Eğer senin fiziğin cinsellik için cezbedici değilse, auran, o dişil enerjin yüksek değilse, yani seninle cinsellik düşünemiyorlarsa sevgili de olmuyorlar. Belki ciddi düşünen bir insan bile sana bakıp, "Ya bu da iskeletor gibi çok zayıf, ne kalça var, ne göğüs, ben bununla bir ömür nasıl yaşayacağım" diyebilir ve kankadan öteye gidemez, vazgeçer.
Soran1 yılBende bunu anlamıyorum öncelikle eğer çirkinsem zaten neden numaram isteniliyor sonra ya biz kadınlar bi çiçeği bile bir kıyafeti bir kokuyu bile çok sevebiliriz bende bunu anlamıyorum neden her şey cinsellik oluyor bir insan öylesine sevilemez öylesine hoşlanılamaz mı?
- 1 yıl
Hoşlanılır, sevilir ama erkekler çok kuduruk. Karısı çok güzel olsa bile aldatıyor çoğu. Ünlülerde bile görüyoruz bu aldatma mevzularını. İnsan dost edinmeli, aşk, cinsellik bitse bile yine aldatamayacağı, sevebileceği bir dost edinmeli.
Soran1 yılEvet gerçekten dost edilmeli hayat arkadaşı sözü boşuna değil asla
Cok guzel oldugundan erkekler bana bakmaz teklifi red edeceksin korkusuyla kankayi tercih ediyor bnde oyleyim bazen sahsen
10 Yorumla
1 yılDoğru insan sana göre nasıldır?
12 Yorumla
Soran1 yılKarşıma çıkınca anlayacağımı düşünüyorum
- 1 yıl
Hadi öyle olsun
- Aile & Toplum konusunda 425 cevap paylaştı.
1 yılBende direk arkadaş bile olmuyorlr
11 Yorumla
Soran1 yılKeske benimlede olmasalar sonra onlarla uğraşıyorum
Evet sıkıntı sende
13 Yorumla
Soran1 yılSaol
Soran1 yıltamam tşkler
1 yılİyi birisin bence ondan, seninle tanışmak isterim 😊
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSende sıkıntı yok sadece güzel değilsin
17 Yorumla
Soran1 yılNeden o zaman numaramı istiyorlar
Cevap sahibi1 yılCinsellik içindir
Soran1 yılBeni tanıyan biri öyle bir şey için numaramı istemeye cesaret edemez çok şükür olmadı da öyle bir şey
Cevap sahibi1 yılİlk başta cinsellik için istiyorum demez zaten 🤣
Soran1 yılOff belli eder en azından öyle olanları hayatımdan çıkardım zaten
Cevap sahibi1 yılDurup dururken neden telefonu İstesinler aw ya arkadaş olarak istiyorlardır ya da cinsellik yoksa hiçbir erkek öyle özgüven li olamaz beğendiği kadına karşı aksine utangaç olur
Soran1 yıltamam tşkler
Gizli Üye(25-29)1 yılİstersen konuşalım ben de aynı dertten muzdaripim
14 Yorumla
Soran1 yılSaol knk iki dertli derman olmaz bizden birbirimize
Cevap sahibi1 yılOlsun ya belki bir şeyler olur
Soran1 yılBak şimdiden diyorum saçma sapan şeyler yazacaksan sapıkça falan ne bileyim bu sitede dolu zaten hiç eklemeyecem öyle değilse atarım istek
Cevap sahibi1 yılSapıklık yapmam
1 yılumarım bulursun. peki o kişiyi bulduğunda senden kanka olduklarınla görüşmemeni isterse?
030 Yorumla
Soran1 yılYa zaten kanka dediklerimin hepsinin amacı farklı olduğunu anlayıp kanka yapıyorum genelde sonrada hayatımdan yavaşça çıkarıyorum ama hayatımda benim için kim
İyi kim kötü karışmasın bi zahmet doğru kişi zaten takılmaz böyle şeylere bence- 1 yıl
şahsen ben takılırdım sevdiğim kadının hayatındaki tek erkek olmak isterim
Soran1 yılSeninde hayatında tek kadın olsun bunu kabul eder miydin yani böyle hiç kız arkadaşın yok mu gerçekten arkadaş olarak gördüğün
- 1 yıl
tabi ederim bu karımın en doğal hakkı. beni kıskanması beni daha çok mutlu eder
Soran1 yılTamam o zaman hayatındaki erkekleri çıkarmasını istediğin kızın da senin hayatındaki kızları çıkarmasını kabul ediyorsan karışmaya hakkın var kabul eden biri illaki çıkar karşına ama Allahtan hayırlısını iste hayatında erkek olup sadece gözü seni gören de olabilir hayatında hiç erkek olmayıp gözü dört dönen kızlar da olabilir belki bazılarının hayatına hiç erkek girmemiştir ki girse farklı şeyler yaparlar görüyoruz tvlerde yaşlı başlı kadınları iyi insanlar çıksın hepimizin karşına inşallah asıl olan karakterdir
Soran1 yılSenin dediğini yapıp çok pişman olan kız arkadaşlarımıda gördüm ayrıca abisi gibi her derdine koşan destek olan insanları hayatına girem 3 günlük erkekler için bıraktılar tabi erkeklerde her istediğini yapan kızı genelde elde görüyor ayrıldılar bir süre sonra arkadaşım o iyi insanı her zaman yanında olan kişiyi o yolda bulduğu kişiye değişince çok pişman olmuştu ben bu yüzden bu hataya düşmek istemem şahsen
- 1 yıl
haklısın dediğin türlüsü de var. Ama gözü kapalı helalini bekleyenler de var. Yani neden illa o ya da o olsun ki dua ederken sınırsız olmalı insan nasip eder mi eder ben inanıyorum yeter ki yürekten isteyelim
Soran1 yılYa zaten biriyle illa bu olsun diye konuşmuyorum ki sadece mesela olmasını istediğim biri vardı olmadı arkadaş olduk demek ki nasip böyle ama o kişi de bana öyle olsun diye gelmişti arkadaş olduk onun neden olduğunu sormuştum aslında aynen inşallah sadece gerçekten sevecek saf temiz sevgiyle karşılıksız insanlar çıksın karşımıza olmaz demiyorum olur inşallah nasipse zaten doğru kişi değilmiş ki olmamış bunu da yeni farketmiştim
- 1 yıl
işte senin ona yanaşırken ki niyetin arkadaşlığa evriliyorsa eşin müsaade etse de arkadaş kalınmaz onla velev ki 3 günlük olsun. Ben şahsen senden hoşlanmış olsam sırf bu özelliğinden dolayı soğurdum. Neyse yeter bu kadar umarım mutlu olursun kib
Soran1 yılKusura bakma da öyle bi dünya yok ben senden önce hayatımda olan birini sen istemiyorsun diye silemem velev ki evlendik o zaman neden böyle istediğini sorarım o arkadaşım olan kişinin bana veya ona bir kötülüğü olduğunu sorarım varsa silerim zaten çok da şey yapmam ama yoksa sadece biri istiyor diye kimseyi silmem ama emin ol silsem bile erkekler dediklerini yapanları değil yapmayanları seviyor görüyorum. Neyse umarım sende kib
- 1 yıl
ben kızları genellemekten hoşlanmam bence sende erkekleri genelleme ben hiçte başına buyruk kızları sevmem bugüne kadar gördüğüm her erkek böyleydi. Öyle olmasaydı bile ne fark eder. Senin zamanında tavlamak için yanaştığın erkekle ben evlendikten sonra oturup yemek mi yiyecektik? Kusura bakma da böylesine yaw he derler Sağlıklı günler dilerim
- 1 yıl
g*doş yazdım yaw he diye düzeltmiş 🤦🏼
Soran1 yılSenin tavlamak için yazdığın kızlarla arkadaş olamaman senin kızlarla konuşmadığın anlamına mı geliyor biz göremiyoruz diye seninkileri siz çok mu temiz oluyorsunuz en azından bizim aramızda hiçbir şey olmamış ki biz arkadaş olarak kalmışız demek ki bişey olsa görünmez olurdu zaten sen erkek arkadaşı olmayan kızlardan kork demekki onlar nasıl bi geçmişe sahipler ki hiçbirşeylerini bilmiyorsun bilmediğin için de onları doğru bizi yanlış yaftalıyorsun siz erkekler sizi hep üzen hep kandıram kızları seversiniz bende senin gibilere yaw he he diyorum biraz mantıklı düşün seni çok üzerler hep katı olma her zaman olayların başka yönünü de gör hadi bende sana dilerim
- 1 yıl
Ne alaka arkadaş olmak istesem olurdum ama doğru bulmadığım için olmuyorum. Olmadıysa bağımı koparıyorum direk. Ayrıca insanları niye kategorize ediyorsunuz ki hanfendi bi kız ya sizin gibi ya da sinsi sapık olmak zorunda mı? Temiz kalmış olamaz mı? Yani sırf kendinizi savunmak için körükörüne yanlış düşünceleri savunuyorsunuz. Biraz hatanızı kabul etmeyi öğrenin lütfen.
Soran1 yılBunu diyen sensin herkes benim gibi olmak zorunda değil hiç kimseyle konuşmayan insanlar da var ben onlara bişey mi söyledim Allah herkese kendisi gibi eş nasip etsin sizde benim gibi olmayıp sizin doğru bulduğunuzun aslında doğru olmadığını da gösteren birileri olduğunu da anlattım ama siz sabahtan beri kendinizin doğrusunu doğru kabul edip gözlerinizi kapatmışsınız sizde şu dar kafadan çıkıp algıları açın az tamam en iyi insan sensin dememi bekliyosun resmen ama beni yordun cidden deveye hendek atlatmaktan zor size laf anlatmak abi sen kendi doğrunda ol ben kendi doğrumda hadi eyvallah
- 1 yıl
son cümle hariç bomboş konuşmuşsun bay canım
Soran1 yılAynen bay namus bekçisi bay
- 1 yıl
hahhahha bu saldırgan tutumların haklı olmama sinirlendiğin anlamına geliyor 😅
Soran1 yılAynen öyle saldırganım ki biran önce başımdan defol git istiyorum seninde bu kadar yapışkan olman aslında benim haklı olduğumu gösteriyor dediğini kabul etseydim hiç uzatmaz bu kadar geçer giderdin diyorum ya siz sizin her dediğinizi yapan kızı umursamazsınız 😂
- 1 yıl
Yok artık! senden bir şey umduğumu falan zannettin. Aksine bunu sana düşündürtmüş olmam senin bana karşı kıpırtıların olduğunu gösteriyor. Ama ben zerre kadar öyle düşüncem olmadı. Sadece psikolojik rahatsızlıkların olduğunu düşünüyorum. Biraz bunu düzeltmeye çalıştım. Gördüm ki daha da artıyor. Neyse Allah sana şifa versin. Benim bir sevgilim var zaten.
Soran1 yılAl işte tipik erkek niye sinirlendin bu kadar kudurdun daha doğrusu ağlama defol git diyorum sana git o zaman yapışma bişey umsam sana yabisg dermiyim senin var sorunların öyle ki git dediğimde bile yüzsüz yüzsüz yazıyosun hala sana şifa versin şizofren
- 1 yıl
Vallahi sinirlenmedim sadece acıyorum sana. Mesajlarına gülerek cevap veriyorum. Merhamet duygusunun adı yüzsüzlüm mü olmuş. Ben senin kadar çirkinleşmiycem. Tabii gidicem nüfusuna kaydolacağımı mı sandın.
Soran1 yılAbi hala yazıyosun yüzsüz çarpı gurursuzsun biri sana yazma hadi eyvallah diyince böyle yapışırmısın ona merhametle ne alakası var asıl ben sana acıyorum gizli üyeye de yürümezsin nasıl bi yokluktasın hadi bas git
- 1 yıl
yapma be gülüm yapma bak yaşın benden küçük. sevgilim var diyorum. Ve sana en ufak bir yürüme belirtisi göstermedim. Kendi kendine hayaller kuruyosun yapma bak. Bana yazmaya devam etme diyorsun ama sende yazıyorsun. Sen uzatmasan ben zaten yazmicam. Bak bana hakaret de ettin. Ona cevap vermeden gideceğimi mi sandın yapma mantıklı ol
Soran1 yılTamam abi ben kuruyorum artık bi sggit uğraşamıyorum sen yazıyosun benim soruma cevap ne yapayım yazmayayım mı bu nasıl bi boşluk hadi sgaq ya
- 1 yıl
hakareti küfür boyutuna taşıdın fazla oldun ama bak ben hâlâ edebimi koruyorum çabuk özür dile yoksa seni pis ederim bak
Soran1 yılSenin gibilere tek özür engel atmaktır
- 1 yıl
adam olsaydın gizliden yazmazdın
Soran1 yılSen adam olsaydın yazma hadi eyvallah dediğimde yazmaz giderdin
Soran1 yılNeyse seni engelliyorum ne yazsan görmücem artık ne yazıyosan yaz
1 yılBence haline şükret benim gibi bazı kişilerin karşı cinsten2 den fazla arkadaşı yok
03 Yorumla
Soran1 yılBende olmasını istemiyorum ki zaten tamam çok iyi arkadaşlarımda var bazılarını tanıdıktan sonra ben arkadaş olarak yapıyorum çünkü amaçlar farklı anlıyorum sonra da yavaşça hayatımdan çıkarıyorum az olsun öz olsun bence
- 1 yıl
Sende haklısın
Soran1 yılSaol öyle ya işte
Kanka 😁😁sen sevgili edemezsin sen milletin artık kankasısın üzgünüm 😆
08 Yorumla
Soran1 yılNeden abi yaa nedenn
Soran1 yılHuyum batsın ondan mı acaba
Soran1 yılÇıkmaya çalışınca da bırakmıyolar bir kaçıyla konuşmuyorum şimdi her zaman birini görseler beni soruyorlarmış hatte evlendi birisi o bile hala beni soruyormuş arkadaşlara neden acaba zaten ben o kişiyi artık abi gibi görüyordum
Soran1 yılOlmucam valla yaa artık saol çok teşekkürler
1 yılBen sana kanka demem yoldaş derim :)
17 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 😂
- 1 yıl
Sıcak kanlıysan olmuyo işte :)
Soran1 yılAcı ama doğru cevap 😅🤧
- 1 yıl
Sana tiyo vereyim hoşlandığın biri olursa öyle sıcak kanlı olma göz teması kur yeterli :)
Soran1 yılBeceremiyorum ki öyle şeyler hatta izlendiğimi hissettiğim an oraya bakmamaya çalışıyorum benden olmayacak galiba uff 🥲
- 1 yıl
Bi ara bi kahve içelim o zaman :)
Soran1 yılOlur da sen nereden?
- Aile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı.
1 yılSaçmalama kanka ne alakası var
10 Yorumla
1 yılMuhtemelen çirkinsindir.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılEvet muhtemeln sıkıntı var
10 Yorumla
1 yılSen kanka gibi yaklaşıyorsan
10 YorumlaSen de onları öyle gör
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılHerkesin değil de herkesin sevgili gözüyle bakmaması çok iyi bişey bence
10 Yorumla
1 yılSen bide benim iel. konus
10 Yorumla- Devamını Gör (36)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer