Herkes beni kanka olarak görüyor, bende mi sıkıntı var?

Birileriyle konuşuyorum her zaman güzelsin farklısın diyolar böyle başlıyor sohbet sonra her konuştuğum kişiyle kanka veya arkadaş oluyorum böyle erkek arkadaşlarım var ama ben sevgili istiyorum bende mi sıkıntı var ne yapmamalıyım sizce?

Güncellemeler
1 yıl
Bu saçma sorum süper soru mu oldu yani arkadaşlar derdimin dermanı henüz doğru insanı bulamamış olmamdır doğru insanı bulunca her şeyin hallolucağına inanıyorum güzel düşünceleriniz için teşekkürler ♥️
Herkes beni kanka olarak görüyor, bende mi sıkıntı var?
Cevapla