Evlenip çocuğu olduğu halde de boşanabilir. Bu kimseyi ilgilendirmez, kötü etiket yapıştırmaya da kimsenin hakkı yok. Nişanlılık evresi tanışma ve evlilik hazırlıkları için ayrılan zamandır. Olmuyorsa olmamıştır, dert edilecek bir konu olarak görmüyorum ben.