Yaşadığınız şehirde otobüs ücretleri kaç TL?

Bizim Çanakkale'de son zamla birlikte 25 TL oldu inanılır gibi değil. Neden derseniz bu sıcaklarda klimalar doğru düzgün çalışmıyor, duraklarda yarım saat otobüs bekliyouz. Kalabalık bir yandan, sıcak bir yandan. Bakımsız perişan haldeki otobüsler sefere konuyor. Hem kaliteli bir ulaşım sunmuyorlar hem de zam yapıyorlar. Sanırım en pahalı ulaşım Çanakkale'de.

Yaşadığınız şehirde otobüs ücretleri kaç TL?
Yaşadığınız şehirde otobüs ücretleri kaç TL?
Cevapla