Merak ettim sadece ben urfa ve mardini çok severim yasamak icin uygun yer ise malatya diyarbakır urfa antep van derim bence doğuda buralarda yasanilir gibi geliyor peki sizce nerde yasanilir
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Adana var bence
Adana akdeniz de ama insani dogu insanina benziyor
Kars.
Olabilir sonucta tercih
En güzeli Van
Orası da güzel evet
Doğuda yaşanacak yerler bellidr zaten herkes bilir
Malatya
Urfa
Diyarbakır
Van
Antep diye düşünüyorum
Urfa biraz değişmiş ya
Hangi anlamda
Oranın milleti değil ama Suriye ve afganlar çok bozmuş Haziran'da ordaydım
Evet urfa ve antep mültecilerden berabat halde ben anteplileri pek sevmem ama güneydoğuda urfalilar ve diyarbakirlilar genelde iyi oluyorlar antepliler için ayni seyi söyleyemem 😔
Ben zaten oranın insanları için demedim mültecileri kast ettim
Antep nasıl
Biliyorum insanlarina demedigini de antep insanları çok kaba ve diyarbakır ve urfadaki misafire turiste sevgi saygı yok aşırı kabalar yani gitsen bazi yerlerine bi dövmedikleri kaldı dersin o derece tipler dolu arti çok fazla mülteci var
Urfayi ve diyarbakiri ziyaret etsen baş üstünde taşırlar ama antep öyle değil
Biz il gezisine çıktık arkadaşlarla biz gece 3 gibi antepte hacı baba çorbacısı vardı yol üzerinde bizde dinlenmek için gittik çorba içtik telefonumu şarja takacaktım adam bana dedi nerelisin dedim Vanlıyım dedi tamam o zaman takayım ben şok oldum yabancısı olduğum için birşeyde diyemedim sadece dedim Vanlı olmasaydım takmayacak mıydınız yok dedi baya şaşırdım
Sen dua et seni sevmişler bize pek iyi davranmadılar
Pek insanlık yok anteplilerde
Onu fark ettim maalesef ya
Ülkemin insanları olmasalar yüzlerine bakmam muhakkak iyisi vardır ama bazı memleketlerde kötü insanlar ağır basar antep öyle bir şehir ben urfa ve diyarbakır insanlarına çok haksızlık edildiğini düşünüyorum herkes yobaz gözüyle bakıyor ama kalbimin bir parçası urfada bir parçasi diyarbakırda kaldı diyebilirim o kadar iyilerdi umarım bir gün vanada gelirim
Öyle diyen insanlar hayatına bir kez olsun Diyarbakır'a gelmemişler görmemişler boş boş konuşuyorlar
Kesinlikle gözümde en güzel iki şehir olarak kalacak urfa ve diyarbakır keşke bu önyargılar kırılsa
Genelde bunu diyenler doğunun üstünden uçakla bile geçmemiştir boş yaparlar sadece
Aynen öyle valla bakma onlar boş konuşur sadece
Onlara baksaydım terör yuvası denilen şırnağa gitmezdim benim ülkem benim insanım ırkı ne olursa ana dili ne olursa olsun hem bir kaç kelime kürtçe öğrendim doğuda ne güzel işte farklı kültürler görüyorum
Yaw valla size helal olsun öyle diyen insanlar size kurban olsunlar
Ben çok pişmanım yıllarca kürtleri öcü gibi tanıttılar bize gidip görünce kendimden utandım yemin ederim elimde olsa ya diyarbakırda ya urfada yaşarım yıllarca bölücü dediler. selo teroristtir dediler selehattin demirtaşın bir videosunu izledim ve çok şasirdim adamdan mantık akıyor resmen ve sonra bi kaç video daha izledim adam sadece barış istiyormuş onu anladım ve kürtlere bölücü gözüyle baktığım için kendimden tekrar utandım 😔
Utanması gerek kişi sen değilsin bize bunu yaptıranlar utansın senin gibi akıllı olsalar zaten neyin ne olduğunu anlarlar ama maalesef bizimkiller anlamıyorlar sen bence kendinle gurur duymalısın herkes senin gibi olmalı gerçekten bunu içtenlikle söylüyorum
Keske bunu daha önce farkına varsaydım sizin gerçekten kardeş duğunuzu derdinizin bölücüluk olmadigini anlasaydim keskee. sana bir sey soracağim ben türküm ama dem partiye oy vermem saçmalıkmi meclis videolarina bakiyorum dem partililer konusunca umudum yeseriyor kürtler keşke ülkeye el atsa diyorum sence o partiye oy vermem anormalmi çünkü ailem pek bu düşüncemi sevmediler hep bana her zaman chp oy vereceksin dediler başka birsey demediler ben 28 yasindayim ve van halkinin kayyum iradesini tebrik ediyorum
Çünkü dem parti halkların eşitliğini savunuyor ana dillerin üstünlüğünü savunuyor dem parti kardeşçe yaşmayı öğretmek istiyor ben 2 yılda bunu öğrendim
Yemin ederim ki sizi gönülden kutluyorum inşallah öyle düşünen herkes sonradan sizi gibi düşünmeye başlarlar Peki ben Kürt olduğum halde CHP ye oy vermem 😂
Asimilesin o zaman özüne dönmelisin ben türküm nadirim dem partiye veriyorum hiç bir türk kolay kolay vermez kürdün iradesini kürd korur sana diyeceğim bu kadar yinede sen bilirsin ben eşitliği sağlayacak tek partiyi dem olarak görüyorum chp sizi katledendir. unutma diyarbakırda işkence gören dedelerini ama yinede sen bilirsin sana kalmış için rahatsa kimseye laf söylemek düşmez
Sana şöyle kısa bir özet geçeyim kısa kısa parça halinde
Tamam bekliyorum
1) bence asimile çok saçma geliyor yani her Kürt dem partiye verecek diye bir şey yok "bence" bu saçma geliyor
Seni düşünen kürtlüğunü düşünen tek parti dem ama
2) Kürdün iradesini "bence" 2016da Selahattin Demirtaş, Osman Baydemir, İdris baluken, Sırrı Süreyya Önder, Ayhan Bilgen ve Hasip kaplan bunlar içeri girdikten sonra HDP çok değişti Van'da 8 milletvekili var 2si hariç diğerleri bir işe yaramıyor ki meclis konuşmaları ve önergelerde görüyoruz
Selahattin demirtaş yoksa dem de yoktur onun düşünceleriyle ayakta duruyor o olmasa bile mecliste düşüncesi var
3) CHP nin elbette yanlışları olmuş zamanında hepimiz bir yanlış yaptık Abdullah Zeydan mazbatası verilmediğinde buraya ilk heyet dem parti yerine CHP gönderdi sezgin Tanrıkulu ve Mahmut tanal bugün Abdullah Zeydan, İmamoğlunu ziyarete gitti
Ama şunu düşün kürtlüğünmü ikinci sınif muamele görmekmi yoksa vanda şehir düzenlemesimi basit bir cevap yeterli
4) Van'da uçak problemi yaşıyoruz bunu ilk mecliste gündeme getiren CHP li Mahmut tanal oldu Pervin Buldan milletvekili sözde Van'ın bir kez olsun Van'da görmedim mecliste konuşmalarını görmedim Mahmut Dündar mesela hep milletle iç içe
Dem seni 2 sinif insan muamelesi yapmaktan kurtarmaya calisiyor ulkedeki halklari esitlemeye calisiyor chp şehir düzenliyor
Mahmut tanali çok severim urfa millet vekili ama her ilin hakkini savunur helal olsun o adama
Peki biraz gerçekçi olalım o zaman akp olduğu sürece bu mücadele bir yere varar mı
Hayır orası ayrı zaten ben hayatim boyunca chp disinda bir partiye oy vermedim ama dem partiye 2 yildir sempati duyuyorum bu kadar yani bilmiyorum üzüldüm acikcasi vanlilar iradelidir gördük aman neyse sen memnunsan kimseyi ilgilendirmez
Ben şunu da belirteyim emin ol Özgür Özel bir çok dem milletvekilinden daha çok Kürtleri savunuyor
Evet o adama hayranım o konuda haklısın
Bende öyle valla işte buda benim düşüncelerim
Saygı duyarım 🙏 yeterki için rahatsa ama benim selahattin demirtaşa olan büyük saygım asla bitmiyecek onu biliyorum tek bildiğim bu şu an 😐
Ülkenin %95 i ona saygı duymuyorsa bende hiçbir şey bilmiyorum diğer kısımda zaten mal
Saygıyı hak eden ama doğru dediği için içeri tıkılmıs biri umarım ordan kurtulur da özgürlüğüne kavuşur
Maalesef baştaki oldukça çıkmaz
Yapacak bişey yok gidecek gibi değil adam
Ben bu sefer gideceğini düşünüyorum ama
Bilmiyorum birsey yapar kalır o
Ama umarım gider
Gitmezse sonumuz olur
Lütfen gitsin ya
Ben biraz içtim şimdi buraya birsey yazarim evimden almasınlar beni 😂
Hahahahhahahahaha yok yok
Hangisini içtin
Alkol kendini belli etmeye başladı korkuyorum ona göre
Ben rakı içeeim
Ox ne güzel ya
Ne içtiniz peki
Pardon kiminle içtiniz
Tek başımaydım keşke sende olsaydın
Dertten mi içtin yoksa keşke
Sayılır😔
Anlatmak ister misiniz
Konuştuğum adam evliymiş ama yemin ederim ki bilmiyordum gerçekten bilmiyordum bilsem yüzüne bakmazdım ben öyle biri değilim yemin ederim
Zaten 3 haftalık birşeydi ama hiçbir şey yasamadim sadece yemek falan yedik başka birsey olmadi benim derdim metresmisim gibi düşünulmesi ben öyle biri değilim
Aaa çok üzüldüm ya ya nasıl öyle yapıyorlar anlamadım gitti bak ne güzel kurtulmuşsun işte üzülme sevin
Kurtulduğum için sevindim ama o duruma düştüğüm için katlanamiyorum
Kendini suçlama sonuçta sen bilmiyordun nereden bileceksin ki
Ama yapmamaliydim iste anlamaliydim bir şekilde
Ama iyide nasıl anlayacaktın kendini suçlamayı bırak
Galiba bugünde içecegım
Ooooo reis sen hızlı çıktın
Ama bugün keyiften içeceğim 😆 sende gel
Keşke valla gelirdim 😂
Sende evinde iç içiyormusun genel olarak ben evde içmeyi daha çok severim
Ben evde sadece bira içiyorum
Bira içmeyeli o kadar oldu ki özlediğimi fark ettim
Aaa neden
Hep rakı ya da şarap içerim evde bira yok senin yüzünden canım çekti of
Bence yarın al git iç 😋🤌🏻
Galiba öyle yapacağım belki bir kürtçe şarki açıp içerim ama kürtçe sarkı açınca üzülesim geliyor anlamasamda sende de öylemi 😂 ama kendimi üzesim yok
Adem tepe "ez dıl ketım" aç dinle 🤌🏻 çünkü Kürtçe şarkılarda hepsinde anlamı çok yüksektir
Ben şu adami çok seviyorum civan haco sira sibe diye bir sarki var tek kelime anlamsamda defalarca dinliyorum ama dedigini de dinliyecegim
Kürtçe zaten çok fazla anlam içeren bir dil bana göre urfalı arkadaşım tehl kelimesini saatlerce anlatmaya calıştı ama anladım sonun da 😂 acı ama biber acısı değil bu bademin pis acısı olur ya işte ona deniyormuş zor oldu ama anladım 😆
Hahahahhahahaha öyle dedin çok güzel bir anım aklıma geldi piknikteyiz kimse ben ve bir arkadaşım dışında Kürtçe bilmiyor bende çay içtim dedim ayyy eve çend tehıle herkes bana şaşkın şaşkın baktı
Yaw ben şimdi bunlara nasıl açıklayacam acı desem acı değil ben anlatana kadar öldüm 😂😂😂😂😂
Arkadaşımla yolda yürürken kayisi gordük yediği olmamış kayısıya tehl dedi bende ilk başta anlamadım. yaa ama garip bir kelime söylenişi çok garip
Bem kürtçe kelimeleri telafuz ederken boğuluyomus gibi oluyorum 😂
Hahahhahahaha kürtçede çok öyle kelime var bir türlü nasıl açıklayacağımızı bilmiyoruz
Olsun en azından siz biliyorsunuz 😆
Evet orası güzel ama biz nasıl birisine anlatacağımızı bilmiyoruz
O konu da haklısınn farklı bir dil bilmek güzel ama
Ama maalesef ki Ortadoğu dilleri bir işe yaramıyor
Evet maalesef ki öyle
Öyle valla nasıl gidiyor
İyi ne olsun her zaman ki gibi devam ediyor bir farklılık yok sen nasılsın
Bende de öyle ne yapıyorsun
Uyumaya çalışıyordum ama olmadı uyuyamıyorum bir türlü dün hiç uyumadım birazdan tekrar yatağa gireceğim belki uyurum
Uykun gelmiyor diye gözlerini suçlama belki de beklediğin uyku değildir
Neyi bekliyormuşum peki ☺️
İşte onuda sen söyleyeceksin 🤗
O olay işte hâla canımı sıkıyor
Yaw onu unutmadan olmaz artık kendini suçlamayı bırak kendine yeni bir sayfa aç
Olmuyor işte ne yapayım kafam yine o adamı düşünmemi sağlıyor nefret ediyorum ama aklım da sürekli durmadan ağlıyorum
Çünkü istemeden de sevdin ve bir zaman geçti iyisiyle kötüsüyle
Üye hesabım donduruldu diye yazamıyordum kusura bakma 🙏 ama dediğin şey çok doğru ama o konuda biraz daha iyiyim
Unutuyorum galiba ☺️
Niye donduruldu yaw unut gitsin
Birine küfür ettim hesabımı dondurular hak etti ama ne yapıyım 😂
Hahahahahahhaha
Gülme ya haketti
Ne dedi ki
Ya varoş gelmiş diyorki avrupa doğmayan hic bir insan benim gözümde insan statüsün de degil dediği lafa bak sordum nerelisin dedi almanyada doğdum dedim aslen nerelisin dedi sivas hahahahah sivaslı gelmiş avrupada doğmayan insan degil diyor sence küfür etmekte haklı değilmiyim hahah
Ben olsam cevap vermeye tenezzül etmezdim
Ama çok sinirimi bozdu ya kac kişi açıklamış hâla kendini savunuyor bende dayanamadım ne yapayım a. ptal kız
Hahahhahahahha bide kız mı
E. mik işte tarftar bulur sandı ama kimse desteklemedi olan benim hesabıma oldu ahahhahaha
Hahahhahahahahha küfür etme kapatırlar
Evet ya araya nokta koyuyom kendimce sansürlüyorum hhahahha
Hahahahhaha sakin ol kanka 😂
Böyle boş insanlar görünce asla dayanamıyorum ya ne yapayım
Takma niye takıyorsun ki
Aman canım bir kaç kişiye sinirimi anlatıyorum sen de onlardan birisin 😂 yoksa taktığım filan yok
Ha iyi o zaman 😂 nasıl gidiyor
İyi ya sen de havalar nasıl sen daha bana anlatmadın hayatından bir şey ben sana az kaldı tüm hayatımı anlatacağım hahahahah
Sor anlatayım reis
Anlat ne güzel
Hayatın da biri yokmu ya da sen de böyle bir kazik yedin mi anlat işte ben nerden bileyim
şu an yok ayrıldık
Ben öyle kazık değilde evli birisine aşık oldum ama sonra ondan vazgeçtim çok şükür bunu da ilk defa birisine anlatıyorum
Nedir ya bu evlilerden çektiğimiz
O sana aşıkmıydı peki
Aynen öyle ya valla bekar olanlar daha iyi ama yine
Hangi konu da
Her konuda
Evet haklısın neyse boşverelim aklıma gelsin istemiyorum ☺️
Aynen öyle valla
Neyse bi kaç ay sonra bu sıcaklar geçtikten sonra doğuyu gezicem bir kaç sehir söyle de gideyim hakkari ve dersimi merak ediyorum
Cizrede çok güzel van da batmanda ağrı da şimdi secmek çok zor 😂
Van, Hakkari ve Şırnak Tunceli güzel ama çok dağlık şehir merkezini beğenmedim geçen yaz gittim pek beğenmedim ya yeşillik açısından güzel ama diğer şekil beğenmedim
Onun icin gitmek istiyorum gidenler insanlarini o kadar güzel anlatiyor ki ben daha çok merak ediyorum
Sen Van'a geç Van'a
Orayı kesin geziyorum zaten 😂 sadece başka illerde ekliyeyim dedim
Hakkari ve Tunceli işte
Olur öyle yaparım
Ama aklım diğer yerlerde kalıyor
Hangisi
Tüm doğu da gözüm var
Hahahahhaha gelirsin ya yeter ki iste
Sence istemiyor gibimiyim hahaha
Benden çok istiyorsun😂😂😂😂😂
Çünkü sen alışıksın o iyi insanlara ben bu yapmacık şehirlerden kurtulmak istiyorum
Sen bence Van'a gel burada yaşa
Ayy valla çok güzel olur van gölüne yakın ev tutarım hahaha
Valla varya harika olur
Van da en güzel ilçe hangisi yani en yaşanılabilir böyle hayatı boyunca batıdan çıkmamış biri için kötü anlamda demiyorum sadece yapabileceğim ilçesi hangisi onu merak ediyorum ama gerçekten güzel olurdu van da yaşamak
Edremit ama Van biraz değişik şimdi Edremit dedim ama Süphan mahallesi ve köy içi mahallesi kötü
Edremit, İpekyolu ve Tuşba iç içe olduğu için hepsi aynı
Van gölüne hangisi yakın sen onu söyle hahaahha
Edremit ve Tuşba
Sen nerde yaşıyorsun ve keledoş yiyormusun
Edremit keledoş yemeyen kendine Vanlı demesin
Şimdi bir vanlının en çok kızacağı şeyi söyliyecegim keledos hakkari yemegi diyorlar doğrumu hahahaaaha
🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️😡 yaw hakkariler ne zaman keledoş yapmış boş boş yalan uydurmasınlar 2016da tescillendi Van'ın yemeği diye ağrılardan kurtulduk şimdi sıra hakkarilerde m iş
Şaka yaptım biliyorum zaten van yemeği hahahaha çokta merak ediyorum birde ışkın mi ne var dağ muzu diyorlar tadı çok güzelmiş onu yemezsem ölürüm herhalde
Gerçekten herkesin yemesi lazım
Asla yemediğim bir şeyi canım çekiyor ya hahahah
Sezonu bitti yollardım sana
Off ne zaman çıkarsa o zaman gelecem vana yemezsem ölürmüşüm ☺️ tadı neye benziyor
Ben şimdi nasıl anlatayım ki çok güzel tadı var 😂
Acı mı tatlı mı ne bileyim sen tadını biliyorsun 😂
Hem tatlı hem ekşi 😂
Ama bir gün yiyelim tamammı ☺️
Tabi ki tabi
Sonra unutma ama
Yok yok
Sözünü aldım o zaman ☺️
Tabiki reis göndereceğimiz bir uçkun
Hangi aylarda çıkıyor
Nisan sonu Haziran ortası
Oo ben çok geç kaldım
Hahahhahahahahhaha maalesef öyle 😂
Off şimdi de bir adıyamanlıyla kavga ediyorum galiba yine hesabım dondurulacak
Hahahahhahahaha hayırdır
Ya gelmiş tarikatı savunuyor boşuna adıyamana tarikat şehri demiyorlar adıyaman da her yer tarikatçılarla dolu
Tarikat savunulacak bir şey değil anlamıyorlar
Merak etme orayı CHP aldı o iş 2 seneye kalmaz patlar
Haberin yok menzil tarikatinin etkili olduğu bir köyünde kadın ve erkek duraklarını ayırmışlar
Afganistan gibi yaşıyorlar
Ohaaaaaaaa ciddi mi
Evet sosyal medya da daha demin gördüm
Googleye yaz neredeyse bütün haber kanalları paylaşmiş
Maalesef bu ülkede en büyük zararı siyasal İslamcılar veriyor
Aynen öyle adıyamanlilar tapiyor resmen
Öyle valla
Yazık ne diyeyim kendilerine yapıyoar bu kötülüğü
O yüzden asla onlarla konuşma çünkü geri kafacılar
Üniversitede ne kadar adıyamanlı tanidiysam hepsi tarikatciydi galiba adiyamanliyim diyenden artık kaçacağım
Maalesef onların beyni yıkanmış HÜDA-PARda Diyarbakır ve Batman da yavaş yavaş Adıyaman gibi yapmaya çalışıyor
Batmanı bilmiyorum ama diyarbakır kolay kolay davasından vazgeçmez uğraşırlar sadece
Sen HÜDA-PAR Diyarbakır yaz Twitter ve Google da görürsün
Gerçekten diyarbakırım destek veriyor mu onlara 😔
Hakkari dışında maalesef doğu ve güneydoğu illeri veriyor
Hakkari işte belli ediyor seviyorum orayı ama oy oranı ülke genelinde pek yüksek değil diye biliyorum
batman ve Diyarbakır'da belediye aldılar
Hayir diyarbakır öyle bir şey yapmaz ya
Maalesef oldu bile
O kadar üzüldüm ki inanırmısın
Neye
Diyarbakırın bu halde olmasına şaşırdım açıkcası
Ben tarikatları destekleyen hiç kimseye üzülmüyorum
Güzelim diyarbakırı berbat edicekler ben ona üzülüyorum
Yok ya öylede olmaz sadece kendi çaplarında birşeyler yaparlar
Umarım onu da yapamazlar
Yapsınlar yapsınlar oy verenler ne yaptıklarının farkına varsınlar
Hakların da hayırlısı olsun ne diyelim
Aynen öyle
Ama umarın yinede kötü bir şey olmaz
Yok ya olmaz
İnşallah
🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻