Zorunlu deprem sigortası kimin üstüne olmalı?

Dedemden miras olarak 5 daire kaldı annemler 4 kardeş 2 kız 2 erkek 1 daire artıyo oda ortak olacak zaten. Dayımlar 1 ay önce annem ve teyzdemden zorunlu deprem sigortası için kimliklerini istediler annem ve teyzemde çekip attı. Ama 5 dairenin deprem sigortasıda dayımın üstüne yapılmış bu nasıl oluyor , kişi başı 1 daire düşüyor annemin dairesinin deprem sigortasını neden annemin üstüne değil de kendi üstlerine yaptılar neden istediler o zaman kimlikleri bilen yazabilir mi? Kafam çok karışık
Zorunlu deprem sigortası kimin üstüne olmalı?
Cevapla