Her şeyin normalleştirildiği bu devirden siz de sıkıldınız mı?

Sosyal platformlarda artık her şey çığırından çıkmış durumda. Bu durum sizi de rahatsız ediyor mu? Bir yanda sürekli "nasılım?" ya da "taş gibiyim" deyip vücudunu paylaşanlar.. Bir yanda canlı açıp para dilenen, saçmalayan, seviyesiz insanlar.. Bir yanda ödül törenine şeffaf elbise giyinip, kadınlara özgürlük verilsin diye isyan edenler.. Ve bu şeyleri eleştireni linçleyip haksız çıkaranlar..
Bu gidişat sizin de canınızı sıkıyor mu?
Her şeyin normalleştirildiği bu devirden siz de sıkıldınız mı?
Cevapla