Benim neden sansim yok? Biriniz akil verin?

Bakin ben 20 yasindayim tanisma uygulamasi indirdim. Olmadi. İnstagramdan ayda yilda bir istek geliyor. Aradigim yas kriteri 22-24 benim karsima ise surekli 30 lu yaslarda erkek cikiyor hatta daha buyugu. Ben olgun bi insan oldugum icin flortlesmeyi sevmiyorum ciddi iliski insaniyim. Erkeklerde genel anlamda gec olgunlastiklari icin olgun erkek yas araligi surekli 27-35 oluyor. Buna nasil cozum bulucam? Teker teker herkesle konusup arasindan secmek hem zor hem gereksiz. Napmam gerekiyo bu durumda?
Benim neden sansim yok? Biriniz akil verin?
Cevapla