
Sevgili KS canlar, sizce erkekler mi, kadınlar mı daha uzun yaşar? Düşüncelerinizi bekliyorum. 😂
Erkekler
Kadınlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgili KS canlar, sizce erkekler mi, kadınlar mı daha uzun yaşar? Düşüncelerinizi bekliyorum. 😂
Anneannem hâlâ yaşıyor. Allah ona sağlıklı uzun ömür versin. Babannemin kocası gençliğini yaşayamadan göçüp gitmiş. Babaannem 80 yaşında vefat etti. Bizim akrabalara baktığımda kadınlar hep yaşıyor vola. 🤣
Amin gardeşim. 🤣
Kadınlarda fazladan bir x kromozomu daha var, x kromozomu hayatta kalmak adına pek çok geni içeriyor. Ayrıca kadınlarda bulunan hormonların, kalp damar sistemi üzerine olumlu etkileri daha fazla, bu yüzden erkeklerin kalp hastalıklarına yakalanmaları daha yüksek, yani işin psikolojik kısmına hiç bakamıyorum ama erkekler her şeyi hızlı yaşıyor o yüzden erken gitmeleri çok da sorun teşkil etmez gibi😃
Araştırmalar sonucu kadınlar daha uzun yaşıyormuş. Bir yerde okumuştum psikolojik temelliymiş en çok yaşama süreleri tabi takdiri ilahi kısmı tartışılamaz oraya değinmiyorum bile. Kadınlar psikolojik olarak ağlayıp rahatlayan erkekler en çok içinde yaşayan ve sorumluluğu üstlerinde oldukça içinde büyüten tarafmış. Bu da bir çok kronik hastalıklara davetiye çıkarıyormuş.
Teşekkürler eig için✨
Rica ederim 🙂
Cevap
14Cevap
Bence mutlu olan uzun yaşar ama bunu bilemeyiz zaten kadın erkek diye de ayrılmaz kimin ne zaman öleceğini bilemeyiz
Erkekler, kadın dırdırından erken ölür.
Kadınlar, erkeklerin zulmünden dolayı belirli bir yaştan sonrasını ağır hastalıkla tamamlar.
Kadınlar 😂
erkeğin çaba çalışma manevi yük sorumluluğu çökertiyor
Aslında cinsiyete değil, yaşam şekline bağlı ama kadınlar diyorum.
En gamsız hangisiyse o daha uzun yaşasa gerek, bence bu konuda cinsiyet değil de hayata bakış açısı daha önemli.
Kadın çenesi, tripleri vs erkeklerin ömrünü tüketiyor. O yüzden erkekler kısa yaşıyor :)
Çevremde daha çok kadınlar daha çok yaşadığını gördüğüm için böyle cevap vermek istedim
Kadınlar erkekleri öldürmek için elinden geleni yapar ki maaşları kalsın yerleri genişlesin gezebilsinler kurtulsunlar Allah Kadın Şerinden Korusun.
Bilemedim şimdi.. 😄
Yok yok bilmiyorum.. 😂😂
Bu kişiye göre değişir bence ya.. 😅
O çoğunluğun içinde ben yokum.. 🤣🤣
Soralım hemen @o-m ben o çoğunluğun içinde değilim dimi.. 😂
@oɿƚꙅɘɒm birlikte inşallah canım.. 😍 İyi bişey söyledin değil mi.. 😂 🤣
Cevabı kadınlar olunca bir tereddüt etmedim değil.. 😂😂
Erkekler bence çünkü onlar kadınların ölmesine sebep oluyor lara 😂
Sence ne
Ağlamakta varrr
Her bir kadın ağladığında 40 dk büyüyor muş yani 9125 kere ağladığında 1 yıl büyüyoruz🥲
Ama bir kızın ağlaması gibi olmuyorrr
Açıkçası tam olarak görmedim
Tamam 😂
Türkiye'de kadınlar
Kadınlar daha uzun yaşar diye biliyorum..
Kadınlar tabiyki kanka 🤣
Nerde aksiyon var biz oradayız 😀 kadınların yaş ortalaması daha yüksek.
Kadınlar daha uzun yaşıyor
Kadınlar daha uzun yaşar
Kadınlar daha uzun yaşarlar
Kadınlar daha uzun yaşıyor.
Tabi ki de kadınlar daha uzun yaşar reis :)
Kadınlar nokta.
Nedenmiş nokta.. 🤔😅
Kadınlar
Kahretsin hep haklıyım. d
Bilemiyorum😀
Cinsiyete bakmıyor
Sanmıyorum
orasini Allah bilir
Fazla yaşayınca bir halt olmaz. Önemli olan sağlıklı yaşamak. Allah sağlık versin
kadınlar
Kadınlar
Eşit orantılıdır diye düşünüyorum
Kadınlar😄
Kadınlar 😌😁
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar tabi ki.
Hanfendiler
Erkekler hızlı yaşar erken gider
kadinlar
Kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?