Sevmek ne kadar doğalsa seevmemekte o kadar doğaldır. Saygısızlık yapılmadığı sürece...
Ben Doğuluları ve Lazları hiç sevemedim.
Sevmek ne kadar doğalsa seevmemekte o kadar doğaldır. Saygısızlık yapılmadığı sürece...
Ben Doğuluları ve Lazları hiç sevemedim.
Normal ırkçı biri değilimdir. Kişisel olarak kimseye sahip olduğu genler yüzünden ayrımcı davranmam ama son yıllarda kültürel bir ırkçılık başladı bende. Doğunun kültürünü ve oranın insanın sevmiyorum. Hala dağda eşek zkip küçücük çocuklarla evleniyorlar bunları normal görüyorlar, kaçak elektrik kullanıyorlar, ekmeğini yediği devlete isyan edip en ufak sorunda yine devletten yardım bekliyorlar. İkiyüzlüler... Politik konulara çok girmek istemiyorum. Görüşüm bu
hala politik olabilir misin bu yoruma göre? @gokhannnnn_
Cevap
4Cevap
Türk yurdunun her yöresinin insanını severim.
fazla politik ve yalan :)
Benim bu topraklara ve insanlarına bakış açım budur. Herkesi olduğu gibi kabul ederim.
Konya banko.. onun disindakileri saymayayim smdi ayip olmasin irkci diyolar sonra😬
İnsan ya da yöre ayrımım yok maalesef çok insan tanıdım her yerim kötüsüne de denk geldim iyisine de
Keko pkk dogulular vs psikopat manyak karadenizliler
Ben de aksine dogululari seviyorum
Her yöreyi severim kücük 🧠ler haric
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?