Arkadaşınız tarafından kullanıldığınızı nasıl anlarsınız?

Merhaba arkadaşlar bir arkadaşım sürekli görüştüğümüz bana sırlarını anlatan ve gerçekten hiç kimseye anlatmayacağımı oda bilir bı nevi kara kutusu fakat son zamanlarda biraz arkadaşlığımızı gözden geçirince farkettim ki benim ekonomik olarak sıkıntıda olduğumu bildiği halde bana sürekli aldıklarini gösterir dışarı çıkarken yemeğe giderken sürekli arar söyler mesela yeni elbise alıp attı çok yakışmış çok güzel olmuş sun desem ayy inşallah senin de olur sonra ev aldılar dekorasyon konuşuyoruz ben evim olunca benimde bu gibi hayallerim var mobilyaları falan bakıp canlandırmak hoşuma gidiyor dedim gülerek sen anca hayal kur dedi telefonu kapatırken sana iyi hayaller dedi aslında daha hassas davranması ni beklerdim çünkü ben ne yapsa hep sevinir destek oluyorum acaba fesatlikmi yapıyorum sizce yoksa gerçekten kullanılan birisimiyim onun için sadece içini döktüğü ve egosunu tatmin ettiği bi kara kutusu mu siz olsanız ne yapardınız ne düşünürdünüz sizde bu gibi durumlarda kaldinizmi nasıl başa çıktınız
Arkadaşınız tarafından kullanıldığınızı nasıl anlarsınız?
Cevapla