Siz bu konu hakkinda neler dusunuyorsunuz?

Ornek vereyim, misafirlige gittiniz tam eve girdiniz merhabalasiyorsunuz karsidaki adam bana sormadan beni opup bana sarilinca rahatsiz olurum. Kapali bir insan degilim ama rahatsiz olmanin normal oldugunu dusunuyorum, belki ben bana sarilmani istemiyorum yani? Ayrica fotograf cekilirkende elini belime benden izinsiz koymasida rahatsiz eder. Kucuk gorunen ama bence konusulmasi gereken bir konu bu. Siz neler dusunuyorsunuz?

Siz bu konu hakkinda neler dusunuyorsunuz?
Cevapla