Eşimi çok seviyorum ama sürekli batiyoruz ne yapicaz?

Eşimi çok seviyorum 1 senedir evliyiz ikimizde çalışıyoruz bu ay işten çıkacağım istifamı vs verdim tazminat alıp çıkacağım nerden baksanız 100 bin tl para alacağım ama onun hepsi eşimin kart borcuna ve kiraya gidecek en az 3 ay kafamız rahat diyordum ama borçlarımız bir türlü bitmiyor kira 14 bin fatura vs mutfak desek 25 bin buluyor ama her nasılsa hep eksideyiz kendime birsey alamıyorum borç düşünmekten hemen işe girip çalışmam gerekiyor yine eşim benide dinlemiyor her ödemem de hepsini geri vericem sana diyor tabikide veremiyor gelecek güvencem kalmadı evlenmeden önce aileme kirada destek olurdum faturaları vs beraber oderdik kenarda en az 19 bin tl param kalırdı ve onu da kenara koyup birikim yapardım şimdi bir kuruş dahi kalmıyor evlendiğimizden bugüne bütün borçları ödedik ama şimdi işten çıkmam gerekiyor en geç bir ay sonra başka bir işe girmem lazım borç düşünmekten artık uykularım kaçıyor ne yapicam ben tavsiye verebilir misiniz?

Eşimi çok seviyorum ama sürekli batiyoruz ne yapicaz?
Cevapla