Bu yüzden yalnızım sizce benim gibileri var mıdır?

yüzeysel konuşmalar yapmacık arkadaşlıklar dedikodu yapmak falan rahatsız ediyor daha derin konularda konuşmak istiyorum ama benim gibi düşünen insan yok ben insanları vücut dilinden bile anlıyorum ama ben onlara ne anlatırsam anlatıyım g*ötlerinden anlıyorlar

Güncellemeler
+1 yıl
Etraftakiler hep boş işler peşinde kıskançlık fesatlık boş dedikodu gibi belki yaşıtlarım böyledir olgunlaşamadıkları için diyordum ama farkettim ki benden baya büyük olan insanlar da aynı özellikle de kadınlar
Bu yüzden yalnızım sizce benim gibileri var mıdır?
Cevapla