Ahirette bizlerde soru soracak mıyız?

Bize de soru sorulma hakkı tanınacak mı? Ben bu dünyaya istemediğim halde neden geldim? Neden girmek istemediğim sınava tabî tutuldum? Düşünün yarın kalkıyorsunuz osym sınavındasınız, iyi de siz sınava girmek istemediniz ki ama zorunlu tutuldu çok saçma. Allah madem merhametli o kadar mazlumun günahı ne? Bu arada cennet mi? Günahlarım bitsin cennete gitmekte istemiycem. Dur bi kapıdan bakayım bile demem. Benim günahlarım bittikten sonra tamamen yok etsin. Ya da arafta takılırım umurumda değil cennet
Ahirette bizlerde soru soracak mıyız?
Cevapla