Güncellemeler
1 yıl
Onun yerine güzel bir tatil mi yapmak mantıklı yoksa dış çekim yaptırayım mı
Güncellemeler
1 yıl
Daha fazla tartışmadan nasıl ikna edebilirim?
Her gün bu konu yüzünden tartışıyoruz nasıl ikna olur yoksa gereksiz mi birde nişan süsümde çok kötü olmuştu yeniden süs yaptırsam sacmami olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Zaman ve teknoloji ilerledi sadece yüz fotoğrafları ile Çin Seddinde veya kuzey ışıkları altında resim sahibi olabilirsiniz
Tatil yapın da rahatlayın... Gelmiş geçmiş gün için adamın ömrünü yeme mk.
İçimde kalırsa diye üzülüyorum
Kalan kalır, giden gider dert etme
Masraf çıkarma kimse durup bakmıyor zaten zamanında olmamış şimdi olsa ne olcak olmasa ne olcak
Şimdi yaptırmak sacmami yani
Bebiş olunca yaparsınız çekim onlarada yapiyorlar artık aileyle birlikte daha tatlı olmaz mı ☺️
Evet oda dedi hamilelikte yaptıralım diye ama benim hep içimde kalırsa ikisindende olsun istiyorum onun için
O halde kırılmasın gönlün enistede anlayış gösterirse ysptir be boş ver hayata bir defa daha mı gelecen mutlu ol yeter bu arada geçmiş olsun
Bencede ikna etmeye çalışıyorum bakalım
Yaptırmadım. Her gün bu konu yüzünden tartışacak kadar boş vaktiniz mi var gerçekten
Neden yaptirmadin
Biz nişan kına düğün 3 ünde de yaptırmıştık
Ben nişanda stüdyo yaptırdım sadece düğünde olmadı ama
Hepsi dış çekim oldu.
İyiki yaptırdım mi diyorsunuz yoksa keşke yapmasamıydım mı?
Hayatımda asla keşke olmadı.
Eniştenin numarasını atsana arayıp bian once senden kurtulmasını soyleyim
Neden
Bu kadar saçma şeylere takan biriyle hayat gecermi. Biz. dugun bile yapmadık. gunluk. kiyafetlerle. bi. nikah. tamam
İçinizde kalmadımı hiç bişey sunuda yapsaydım demediniz mi
Hayır.10 yıl oldu tek. laf etmedi
bence siz istemeden itibaren başa alın her seyi
Bende onu düşündüm boşanıp tekrar evlensek diye 😂
Gereksiz bir şey için huzur kaçırma bence
Gerek yok aslında