@Semih6934 Geleceğim bekle beni dedi gitti ; ben beklemedim oda gelmedi zaten ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi ( ÖZDEMİR ASAF ) buda benden olsun 🙋
Baci bu cumleden sonra şutlamaliydin. Hayatta öğrendiğim en önemli şeylerden biri şudur ki insan ayıklama yöntemimdir "büyük konuşan kimseye inanma, güvenme" . Asla asla asla. O insan nett problemlidir. Ölüyorum bitiyorum çok aşiğim canim cicim. Yok yok kardeşim hadi yol al. Sade karsi cinste değil her insan iliskisinde. Bir nevi iş yerlerinin "biz burada aile gibiyiz" cumlesi gibi dusunebilirsin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
27Cevap
Haklısın dibine kadar :D
Bencede 👍👍🤗🤣
Polat Alemdar boşuna dememiş: “Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım.” diye 😎
@Semih6934 Geleceğim bekle beni dedi gitti ; ben beklemedim oda gelmedi zaten ölüm gibi bir şey oldu ama kimse ölmedi ( ÖZDEMİR ASAF ) buda benden olsun 🙋
Çok güzel sözdür abla 🙏
Evet gülüm öyle bende çok severim 👍🙋🤗
😄🤗🙏
muamele önemli tabi
😂😂
Ya bu İnterneti elinizden alsak acaba kaç cümle kurabilceniz merak ediyorum jahajaj
Kamyoncu ruhlular sizi
Öyle ölmem füze atsaydın keşke 🤣🤣
Hahha evet çok ağır olmuş:):):)
Deme öyle deme öyle 😂 incindimmm 😂
Hiiç incinecek tipe benzemiyon.
Ne incinirsin ne de incilerin dökülür.
Sen anca incir yersin.
(Bu sıcakta bu soğuk espiri iyi gider dedim)
🤣🤣
Lafin gelisidir o yaw 😝
Bu devirde kim kime ölür 😏
Haha 🤣🤣
Birisi bana öyle şey dese ölsene bi bakim falan derim hdhsh ee demesi kolay
Haha 😂😂
Troll değilse sorueğer, zaten senin bu yaşta buna kanmaman lazım :D
@slashio. Bak şimdi doğru dedin 👍 eskiden çok saftım iki tatlı söze kanardım , şimdi akıllandım üç tatlı söze kanıyorum 😂😂
Haha evet haklısın 😅 bide kendisi ölürse yokluğunu acı çekersin yani en iyisi diri olmak.😃💫
Dimi ama 😂
Baci bu cumleden sonra şutlamaliydin. Hayatta öğrendiğim en önemli şeylerden biri şudur ki insan ayıklama yöntemimdir "büyük konuşan kimseye inanma, güvenme" . Asla asla asla. O insan nett problemlidir. Ölüyorum bitiyorum çok aşiğim canim cicim. Yok yok kardeşim hadi yol al. Sade karsi cinste değil her insan iliskisinde. Bir nevi iş yerlerinin "biz burada aile gibiyiz" cumlesi gibi dusunebilirsin
Sonuna kadar haklısın dirisi varken ölüsünü ne yapacaksın
Ben öldüğümde onun çok yaşayabileceğini düşünmüyorum.
Çünkü eşim olacak kişi ancak ben varken nefes alabilir.
Dünyanın en haklı insanısın şu an 😂
Dimi ama 😂 bende öyle düşünüyorum
neyin dirisi lazım 😅
İşte onu söyleyemiyoruz maalesef 😂
güzel gözlü istersen söylersin bu okadarda zor değil 😊⚘
Sustummmm 🤗
evet ya
ölü mü seveceğiz bu yaştan sonra : )
Dimi ama 😂
Çok haklısın aynı fikirdeyim 😂
😂😂
Mükemmel bi cevap olmuş. 😃🙌🏻
Dimi ama bende öyle düşünüyorum 😂
Doğrı demişsin sıktı şu büyük büyük laflar edip sonra sıkışınca kaçanlardan
Kimse kimse için ölmez zaten doğruyu söylemişsin
Az önce kanalı değiştirirken kumanda yere düştü Ben de geri aldım Haksız mıyım
MQMDKDMSLKDKD
Sen de haklısın, vur kadehi :D
mfmfmclfllvlflglfld
Yiyen dikilir yemeyen yıkılır.
Ölüsü ile yaramaz
Tabiki 👍😂
Haklısın abla
Sağol sağol Allah razı olsun 😂
Sen de ona de ki ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm Ben senin için yaşamayı göze almışım
Çok haklısın abla. Ölmesin diri kalsın
Kaşkmış diyorsa iyi ama 😃
Sen olayı yanlıs anlamıssın ahahhah
Kurbanlık mı ki arkadaş ölüsü işe yarasın
Bos isler onlar kaldimi bu tipler
Ölüyü diriltmek bizim işimiz deseydin
Ölüye ihtiyacı olan mezarlığa gider 🤣
Felsefenin EIC i seçilmeli.
Az bile demişsin😂
Haklisin😂😂😂😂
Bencede 👍👍🤣🤣
Parası varsa ölüsü de olur, değil mi?
Haklısın
Evet güzel cevap 👏
kalkmış derken
Aynen