Güncellemeler
1 yıl
Seksi toplum öyle ön gördüğü için değil, ben kendim evlenmediğim adamla böyle bir şey yapmak istemediğim için yapmadım. Mükemmeliyetçi yapımında etkisi var tabi
Şu an 25 yaşındayım. Flörtlerim oldu ama ne öpüşmeye ne de sevişmeye varıldı. Ben izin vermedim. Beş sene sonra bu durumun kolay, kolay değişeceğini de sanmıyorum. Aşırı seçiciyim çünkü. Güzel, kariyerli ve fit kadın olarak 30 yaşında evlenmeyi düşünüyorum...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
yaşlı ya da ikinci ellere kalırsın 😢 şu an değerlendirme zamanın bence
Bakir erkek yok ki. Okuyan erkeklerde kızlarda mecbur geç evleniyor... eskiden seks yapmak için genç yaşta evleniliyordu. Artık kimse seks için evliliği beklemiyor... benim seks yapmamam kimseyi beğenip güvenmemenden kaynaklanıyor sadece..
abla aynısı valla. seküler kesimde de muhafazakar kesimde de bakir erkek kalmamıs.. abla okumayıp evlensek de guvenilecek erkek yok gibi. allah karsımıza el degmemis temiz erkek cıkarsın 🤲🏻
Sen mukemmel degilsin. Birsuru kusurun var. Kendini dev aynasinda gormek yerine realite de ol canım
Genelde insan bir süre sonra insanla tanışmaya korkar.
Geçmişe döner ve acı çeker bu yüzden düzgün bir insan bulursan,
Onu seçebilirsin.
Valla kadın yaşlandıkça talibi azalır bunu bil de.
Hayırlısı ne istediğini bildikten sonrası nasip meselesi bence .)
Evlenebilirsin tabiki. senin tercihin. neden sevişmek istemedin
En iyisini yapmissiniz bence yapmadan sevgi one cikmali
bende şu an 25 yaşındayım ve kimseyle bir yakınlaşmam olmadı sence neden olmuyor sevgi duygusallık olmadan yapmak istemiyorum sen ne düşünüyorsun bir
Kel ve göbekli bir zengin amca alır bekaretini üzülme 🤣
Dünya görüşün dar galiba. Yurtdışında 30 yaş ortalama evlilik yaşı. Ve orada kadınlar O yaşta kendisinden max. 3 yaş büyük erkeklerle evleniyorlar. Herkes yaşıtıyla evleniyor. Neden biliyor musun? orada seks için evlenilmiyor çünkü. Ve benim sevişip, seviymemem ben istemedim diye olmadı. Yoksa kendi kendime c. ihtiyacımı giderebiliyorum, merak etme.
Dünya görüşümle bunun ne alakası var türk kızlarının klasik özelliklerinden bahsettim yorumumda üzerine alındıysan bilemicem
30 yqs normal tabiki sma önemli olan değer veren değerini bilen birini bulabilmek
Ben 25 yaşını aşmış bir kızla evlenmeyi düşünmem
25 yaşını asmadigjn surece hakkındır tabi
30 yaşına geldiğimde de bu geçerli hanımefendi 😅😅
Ama 35 i aşarsam 25-30 arası bir kız bulmam gerekecek
O kız niye yaşlı erkekle evlenmek istesin yaşıtı durarken? Ancak para için kendinden yaşlı biriyle evlenir
Herkes yaşıtlarına aşık olmuyor hanımefendi. Kadınlar genelde kendilerinden 5 yaş büyük erkeklere aşık oluyorlar. Çünkü olgun erkek istiyorlar. Buna yüzlerce kez şahit oldum gerek günlük hayatta şahit oldum gerekse kızlar bizzat böyle düşündüklerini söylediler. Böyle düşündüğünü söyleyen kızlar çok ama çok fazla yüzde 70 ten fazla yani o derece. Sırf laf olsun diye söylemiyorum bunu. Gerçekten böyle yani 😌
30 yaşına gelirsen kendi yaşında birisini düşüneceksin 20lik kız seni neden alsın peki? Ya da neden evlilik düşünsün
Ben az rastlamıyorum ama bu şekilde 8 yaş fark olan evliliklere. Örneğin benim abim 29 yaşında 20 yaşında yengemle evlenmişti. Üstelik abim zengin falan da değil 😃
Şu an abim 37 yengem de 28 yaşında 2 çocukları var 😄
O eskidendi kardeş şu an öyle bir şey yok şahsen ben 35 i aşkın erkekler evlenmek istemiyorum
Bu bahsettiğin gelenek son yıllarda mi başladı 😅 Abim ile yengem 2016 da evlenmisti.
Son 5 yıldır kızlar artık olgun erkek istemekten vazmı geçtiler?
Dediği doğru ancak para için olur yani başka açıklaması olamaz
Bir çıkarı olur
Herkes beğenmek sevmek istiyor çünkü
Ya bilmiyorum yengem ev hanımı abim de güncel olarak 40 bin TL işte çalışıyor. Ve evlendiği zaman hiçbir şeyi yoktu 4 yıldır bir evi var
Madem sadece çıkar için olduğunu söylüyorsun. Öyleyse sana şunu sormak istiyorum. Bir kız en fazla kendisinden kaç yaş büyük bir erkekle sevip evlenebilir? Madem 10 yaş büyük olmaz sana göre öyleyse en fazla kaç yaş ile büyük erkekle gerçek bir evlilik yaşar sana göre?
10 yaş bana göre buyuk ama insanlar sevebilir ben birseu demiyorum olabilir yani ama tutup da 35 ini aşmış bir insan ben 20 lik kız istiyorum diye tutturamaz kimse kusura bakmasın tuttursa da biraz zor bulur kendu yaş guruplari dururken neden bu küçük kız hevesi o küçük kız da sana bakmaz
Ama sen de skalayı her mesajında daha da arttırıyorsun 😅😅 Önce 30 erkek 20 kız dedin. Şimdi de 35 erkek 20 kız diyorsun farkı 10 yaş farktan 15 yaş farka çıkarıyorsun
Ben zaten Max 10 yaş fark olabileceği taraftarıyım. 10 yaş farktan sonrası olmaz zaten kuşak farkı iyice hissedilir zaten
Dediğimi doğruladın işte yengen ev hanımı ondan kendinden yaşlı biriyle evlendi. Kendisi ev ekonomisine maddi açıdan katkıda bulunmuyor ama bulana ihtiyacı olduğu için yaşca büyük biriyle evlendi. Eğer kendide çalışsaydı max. 3 yaş büyük biriyle olurdu, beraber yaşlanacağı birini yani
10 yaş da çok kardeş ben 29 uma gireceğim 39 yaş bana büyük geliyor o yaş gurubu u ben beğenemiyorum beğenmem icinnua genç durmasi gerek ya da sevmem gerek ya da mantık evliliği yapıp parası var diye evlencen ama öyle de ne kadar mutlu olursun
Ya ne saçmalıyorsun Allah aşkına ya dediğini doğrulamadım bir yerleeinden uydurma. Sen yaş farkını 15 e çıkarttın ben Max 10 diye söyledim en başından beri. N
Siz daha doğrusu 😂😂
Benim fikrime göre erkek ile kız arasındaki yaş farkı Max 10 olur. 10 dan fazlasi artık sıkıntı olmaya başlar. En ideal i ise 5 yaş farktır bence. Erkek kızdan 5 yaş büyükse en ideal ilişki bu olur bence
Ama şöyle söyleyeyim hayatta ne olacağı bilinmez her insan her yaşında hayatinin aşkını bulabilir bence. Bu yüzden çok da sıkıntı yapmamak lazım
Evet erkek de küçük olabilir mesela kadından örnekleri de mevcut bkz Kıvanç Tatlıtuğ
Yani halen fiziğin güzel ise evet
İster tabiki neden istemesin ki ya ☺
Bende yapmadım eşimi bekliyorum, bu kötü değil yani olması gereken
öpüşme de nadir olsa
olması gerekiyor
Zor ama imkansız değil
İdeal bence hayatı yaşamış tatmış
Neden istemesin ki, sen evlenmek istedikten sonra
Bakımlı ise arzulanir
Çok güzel evlenilir
Hmmm bekliyorum o zaman
Güzel fit ve kariyerli ama tık yok öyle mi
Kimse gülmesin
Tık derken? Taliplerim var ama ben beğenmiyorum. Ayrica dünya görüşün dar galiba. Yurtdışında 30 yaş ortalama evlilik yaşı. Ve orada kadınlar O yaşta kendisinden max. 3 yaş büyük erkeklerle evleniyorlar. Herkes yaşıtıyla evleniyor. Neden biliyor musun? orada seks için evlenilmiyor çünkü. Ve benim sevişip, seviymemem ben istemedim diye olmadı. Yoksa kendi kendime c. ihtiyacımı giderebiliyorum, merak etme... herkes sizin gibi seks için prensipsiz düşüp kalkmıyor...
Aynı sitede yorum yapıyoruz 😂
Kariyer?
Aferin :D
Bu bir kıstas değil
Yaşla ne alakası var. Neden istemesin
İster yaşına göre.
Hayırlı olsun