Profesyonel iş ortamında, bir kadın varken bir erkeğin iş arkadaşına ( o da erkek) el hareketi yapması normal mi?

Şefimle aynı büroyu paylaşıyoruz, şef görüntülü konuşma yaparken diğer servisteki arkadaş geldi kapıyı açtı onun konuşma yaptığını gördü ve ona el hareketi yaptı 😂 aynen şöyle 🖕🏻. Sonra döndü bana baktı bende güldüm. Sizce bu normal mi? Üst düzey yönetici kategorisinde olan biri yaptı bunu yani arkadaşça tabi esprili ama ben varken yapması tuhafıma gitti 😅

Profesyonel iş ortamında, bir kadın varken bir erkeğin iş arkadaşına ( o da erkek) el hareketi yapması normal mi?
Cevapla