Yazları klimayı çalıştırıyor musunuz?

Yeni Klima sistemi döşendi geçenlerde
Yeni Klima sistemi döşendi geçenlerde

DURUM: Almanya 30 derece. Herkes klimayı çalıştırmış durumda bir biz çalıştırmadık daha. Cam açık yetiyor. Çalıştırma zamanı geldi mi? Ne dersiniz?

#YazModu

Çalıştır bence
Mümkün mertebe çalıştırma
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru süper bir yaz olsun🎊⚡️
Yazları klimayı çalıştırıyor musunuz?
Cevapla