Çirkin olduğumu düşünüyorum bu yüzden sevilmedim?

10 sene önceki sevgilimle 2 sene önceki sevgilim aynı muameleyi yaptı bana. 27 yaşındayım cillerim var turuncumsu beyaz tenliuim yüzüm hassas cil kizarik vs oluşuyor herenyse 10 sene önceki bana şey demişti ayrılırken sen hiç aynaya bakmıyor musun demişti gece 3 de ağlayarak aynaya kendime bakmıştım çok üzülmüştüm 2 sene öncede ayrılırken eski sevgilim işte sen de ben de orta tipliyiz aslında birbirmize uygujuzda ama işte ahım şahım guzelligin yok gözümün arkada kalacağı birisi değilsin seni sonra sevmemektir korkuyorum vs demişti ki kendisi çok yakisikliydi baby faceti yüzü. uzun ama çok zayıftı. Artık evlenmek ama sırf dış gorunusumden yine aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum etrafta bir sürü güzel kız varken kim beni ne yapsın diyorum
Çirkin olduğumu düşünüyorum bu yüzden sevilmedim?
Cevapla