Bende hatalar yaptım evet. hiç kimse kusursuz değildir degilmi?

Hatalarımı kabul ediyorum. sende kabul ediyorsan yorumlarda buluşabiliriz. istedigin her şeyi anlatabilirsin.
Bende hatalar yaptım evet. hiç kimse kusursuz değildir degilmi?
Cevapla