Bu kıza ne yapmalıyım sizce haksız mıyım?

Bu sene aynı sınıfa denk geldiğimiz bir kız vardı kızın her zaman maddi manevi yanında durdum ki hâlâ da dururum, buna rağmen kız benim dedikodumu vs yaptı (dürüst olmak gerekirse olgunlaşmamış bir tip) beğendiğim çocukla da konuştu, daha sonra bu kızın bir exi vardı 5,6 gün konuşmuşlar galiba bu çocukla mecburen aynı ortamdaydık ve istemsizce bir şeyler hissetmeye başladım, çocukla evet sevgili olduk (ayrıldık) kıza bunu kendim resmen ağlayarak hüngür hüngür açıkladım kız ise bana karşı acıtasyon yapıp arkamdan iftira attı, aradan 1 hafta geçti gelip benimle konuşup sarıldı, herkesin beni kötü birisi olarak görmesini istemiorum gerçekten değilim kötü birisi ve ne yapsam bilmiyorum gece gece düşünmekten kafayı yiycem.( şu an lisedeyim)

Bu kıza ne yapmalıyım sizce haksız mıyım?
Cevapla