Yalnızlığa ihtiyaci olan kaç kişiyiz?

O kadar iğrenç bir dönemdeyiz ki iğrenç ilişkiler iğrenç erkekler sapıklar ona buna yürüyen kardeşim böyle bir dönemde yanlız yaşamak yanlız kalmak mutluluk bu erkeklerde bir manipülasyon var yok yanlız kadın evde kalmış kadın yok erkek bulamıyor sen kimi gaza getiryosun aptal hepiniz abazasiniz sapiksiniz bir kadına akşama kadar elli tane adam yazıyor baciniza da yazarlar inşallah okumadan siliyorum erkeklerin en iğrenç en tacizkar en sapık olduğu dönemde yaşıyoruz erkeksiz ve yanlız yaşamak ödül gibi bak bu kadar iğrenç bir donemde yanlız kalmak insanlardan uzak durmak en güzeli sevgilisi olmayan insanın kafası çok rahat aldarilmiyorsun boynuz yemiyorsun terkedilmiyorsun yılışık erkek hiç sevmem bana yılışık olan bütün kadınlara yılışık olur erkeklerden tiksindigim dönemde yaşıyoruz bu kadar yorucu bir dönemde insanlara mesafeli bir şekilde insanlardan uzakta yaşama düşüncesi sana çok ihtiyacım var yanlışlık kalabalık dünyada insanlarla uğraşmaktan kadınlar olarak yorulduk yanlış insanlarla olacağımıza kaliteli yanlızlik yaşarız illa bir kadının sevgilisi olmak zorunda değil erkek arkadaşı olmak zorunda değil böyle bir devirde erkeklere güven olur mu hepsi sapik olmuş
Güncellemeler
1 yıl
Erkek sürekli reddedilen bir varliktir kadın evli olur reddeder bekar olur reddeder lgbt olur reddeder ama kadınlar reddedilmez kadınların kadın talipleri bile vardır
Yalnızlığa ihtiyaci olan kaç kişiyiz?
Cevapla