Evet bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiç sevilmedim gençliğim hep yalnız geçti o duyguyu heyecanı hiç tadamadım kendimi eksik hissediyorum sevgilisi olanlara imreniyorum
Eskiden özenirdim artık en canımsın insanların bile sevgili yaptığını gördüğüm için özenmiyorum. Canım isterse ben de bulabilirim ama kendimi geliştirme amacım her şeyden daha üstün geliyor.
Mesela sinirliyken nasıl davranır Nasıl davranıyorsa maksimum sana da öyle davranicak İnsanların arkasından konuşur mu Konuşursa senin arkadanda konuşacak İnce düşüncesiyle Sana karşıda ince düşünceli olacak Bla bla bla On yargilisya sana karşı da... Yargilamiyorsa sana karsi da... İyilik severse sana karşı da... Bla bla bla Ve kısmen trafik diyorum
Bana ne dersen de ben bu insanların düşüncesinede duygusunada hiç birşeyine de güvenmiyorum tamam mı hepsi sahte. Bir insanın kalbine açıp bakmadığım sürece o insanın içten olduğuna inanmam. Ayrıca "başkasına nasıl davranıyorsa banada maksimum öyle davranır" mantığıda yanlış herkes kişiye ve karaktere göre muammele yapar
Bak İyi gozlemle bence Benim koyduğum bu kural Gözlem neticesinde oluştu Düşün Bir kişi dedikodu ediyor Sence o kişi kendi annesinin babasının kocasının arkasından konusmaz mi? Konuşur Çünkü konuşacak konusu yok Ve hem sohbet olsun Ve pis egosunu tatmin etmek için konuşuyor. Başkasını satan seni de satar.