• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Bu hayatta öğrendiğiniz en önemli şey nedir?

Nightwalk35
Nightwalk35 Takip Et
Master Yaş: 26
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
24
Yapay Zekaya Sor
Bu hayatta öğrendiğiniz en önemli şey nedir?
Cevapla
Nedir Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
6 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Alfhassia
    Alfhassia Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.

    Sosyal medyada kendini gizleyen hiç kimseye güvenme. Özgüvenli insan kendinden utanmaz, “ben buyum beni böyle kabul etmeyenlerin ta âmınakoyim” der ve takılmaya devam eder. Kendimizle barışık olun artık, açılamıyorsanız p pandoranın içine girin ve bir daha çıkmamak üzere kutuyu içerden mühürleyin. Belki farkında değilsiniz ama böyle gizli saklı meydanlarda dolaşarak insanların size olan paranoyaklığını ve şüphesini arttırmaktan hiçbir şey yapmıyorsunuz. Ve acı bir gerçek var ki asla birileriyle oturup adam gibi sağlıklı ilişki kuramayacaksınız

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kesinlikle

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • ozgurdersiniz
    ozgurdersiniz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben buna iki şey söyleyeyim en i siz seçin.

    1. Hak yiyenin namussuz olduğu kadar hakkını yediren de namussuzdur.

    Bu benim hayatıma çok şey kattı ve çevremi çok etkiledi halada etkiliyor Bu sevdiğim bir şey.

    2. Bilginin zekatı vardır.

    Bu da benim mesleki hayatımda edindiğim bir şey.
    Herkes öğretmen olacak diye bir şey yok ama iş hayatında altında olup öğrenmek isteyen stajyerler gibi insanlara bilginin zekatı olduğunu hatırlatıp öğrenmek isteyene öğrenmek gerektiğini öğretici değilsen bile nqsil yapıldığını göster diye düşünenlerdenim.
    Çünkü bilgi denilen şey paylaşılmak ister eğer paylaşılmak istemiyorsa yok olmak ister bilginin hakkı budur. Ya bilgi paylasacaksin ya da yok edeceksin. Bu kadar basit.

    Bence bunlar güzel öğretiler

    1
    1 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet kesinlikle

      Yorumla
  • amaaan_canimmm
    amaaan_canimmm Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha bugün kendimle ilgili bir şey fark ettim ben şu an herkesle çok mesafeli olan bir kızım kimseyle konuşmam gülmem ama nadir bir şekilde güzel sohbet ettiğim ve yakınlık kurduğum da oluyor yıllar önce bir şey oldu biri beni üzmüştü bende hep derdim o senin sevgini hak etmiyor unutman lazım sanırım o günden beri birileri beni üzer diye kimseyle yakınlık kuramıyorum

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

10

Cevap

34

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.

    kendine güvenmek tabi ki de

    1
    0 Yorumla
  • Nosad
    Nosad Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Silenden başka kimseyi sevmeyeceksin ve deger vermeyeceksin

    1
    2 Yorumla
    • Nosad
      Nosad
      +1 yıl

      Ailenden olacakati

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sevenden olarak anlamıştım:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kızların neredeyse hepsinin çıkarcı bir yılan oldukları gerçeği

    1
    141 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      "Neredeyse" kelimesini koymasaydın linçlerdim seni burada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Güldüğüme bakma şaka yapmıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kıyamet yaklaştığı zaman kadınlar erkeklere baskın olacak erkekleri yönetecek sosyal hayatta erkekten daha da ön plana çıkacak deniyordu. Bu alametlerin gerçekleştiğini de görüyoruz yavaş yavaş. Günümüzde olanları gördükçe kıyamet alametlerinin ne kadar da doğru olduğunu daha iyi anlamış oluyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Şu anda etrafta nereye baksam erkeklerin çoğu kadınlara köpek olmuşlar adeta. Kadın ne emretse onu yapiyorlar.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ahir zaman alametlerini engelleyemeyiz. Bu durumda siz erkeklerin bilinçli olup kadınların her söylediğini yapmamanız gerekir. Ki zaten kadınlar her dediğini yapan erkeklere de saygı duymaz. Yani bu şekilde size olan saygımızı yine siz bitiriyorsunuz. (Böyle olanlar için soyluyorum) İlla birileri birilerine emir vermek zorunda değil. Olay emir vermek de değil zaten. Tek yapmanız gereken otoriter olmak. Otorite baskı ve zorlamayla olacak bir şey de değil bu arada. Saygı duyulacak karakterde insanlar olursanız, nerede nasıl davranmanız gerektiğini bilirseniz o zaman size saygı duyulur ve kadınlar saygı duyduğu erkeklerin otoritesini kabul eder. Höt hüt yapanların, emir verenlerin değil. Fıtrat bunu gerektirir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben kadınlar için karakterimi değiştiremem.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kadınlar için değil zaten. Olması gereken fıtrata sahip olman gerekir. Çünkü orijinal erkek fıtratı olan her erkeğe kadınlar saygı duyar ve otoritesini kabul eder. Eğer bir kadın karşısındaki erkeğe saygı duymuyorsa ve otoritesini kabul etmiyorsa o erkeğin fıtratı bozulmuştur. Sorun bizde değil yani :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Öyleyse erkeklerin yüzde 70 inden fazlasının fıtratı mı bozulmuş? Kadınlardan emir aldıkları için

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Elbette. Bozulmamış fıtrata sahip erkekler kadınlardan emir almazlar çünkü.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani toplumun yüzde 70 inden fazlasının fıtratının bozulduğunu sen de kabul ediyorsun o zaman?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Emir de vermezler. Otorite emirle iş yapmak değil bunu ne zaman anlayacaksınız onu da biliyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla bilmiyorum artık ben bu devri hiç sevmiyorum. Biliyor musun biz insanlık tarihi nin en kötü yüzyılını yaşıyoruz aslında. Kabus gibi her şey. Ekonomi kötü toplumun çoğu kit kanaat geçiniyorz zina yaygınlaşmış. Bir kıza asla güvenip evlenemiyorsun. Sadık olduğuna yüzde yüz emin olduğun kadın bile aldatıyor bu devirde. Düşünsene adam işte akşama kadar çalışıyor karısı için çocukları için ama sadık sandığı karısı başka bir erkekle birlikte oluyor. Adam işte çalışıyor karısı başka bir erkeğin yatağında. Bunun ne kadar zor ne kadar yaralayıcı olduğunu tahmin bile edemezsin. Cehennem azabı bile hafif gelebilir bu acının yaninda

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tahmin bile edemez miyim? Bir kere her kadın aldatmaz bu 1, 2. si erkeklerin aldatma oranı kadınlara göre daha fazla. Bu bizim için çok daha zor bir durum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunun sebebi kadınlardır. Kadınlar açık giyinip ziynetlerini mahrem yerlerini açmasa erkeklerin aldatma oranı aşşırı derecede düşer.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Erkeklerde aldatma oranı çok daha yüksek o yüzden sen bunu önce bi hemcinslerine söyle onlar bi düzeltsinler kendilerini. Bizim gibi sadakatli kadınları göremiyorsanız sizin yüzünüzde piyasaya çıkmak istemediğimizden. Sadakatsiz erkekler sayesinde asıl biz evlenmeye soğuk bakmaya başladık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında bu yüzden devletin gerekirse zorbalık yaparak şeriatı getirmesi lazım. Uymayanları idam etmesi lazım Atatürk zamanında şapka takmayanların idam edildiği gibi.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sen hiç duydun mu kadınlar kurnaz oldukları için yakalanmiyorlar bu yüzden de kadınlar az aldatiyormus gibi görünüyorlar diye. İşte gerçek bu bunu söyleyen bir kadın. Bütün kadınların sırlarını açtığı bir kadın yani düşün.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kadınların ziynetlerini açmasını savunmuyorum ama tesettür konusundaki ilk ayet erkeklerin göz kapağına inmiş. Dini yarım yamalak bilmeyin. Önce erkekler bakmasın diyor Allah. Herkes kendi amelinden sorumlu. Sen fıldır fıldır etrafına bakıp milleti süzüp sonra kadınlar yüzünden aldatıyoruz diyemezsin. Hiçkimse aldatma lüksüne sahip değil. Aldatan da başkası yüzünden değil kendi karakt*rsizligi ve ser*efsizligi yüzünden aldatır. Bu kadar net

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hem bu erkeklerde aldatma oranı yüksekse bu erkekler robotla aldatacak değiller ya. Kadınla aldatoyorlar bu yüzden erkeklerde aldatma oranı yüzde kaç sa kadinlardaki oran da o kadar demektir. Akıl var mantık var

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bir kadın aldatiyorsa kendi karaktersizliğidir. Aynı şekilde bir erkek aldatiyorsa yine kendi karaktersizliğidir. Kendi yaptığı bir şeyin suçunu karşı cinse atıyorsa o kişi ultra karaktersizdir. Öyle kişileri de insan yerine koyamıyorum zaten. Yeterince açıklayıcı oldu mu?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Erkeklerin bir çoğu escorda gidiyor. Kadınlarda bu durum pek yaygın değil yani mantığı bile yanlış kuruyorsun. O yuzden daha fazla tartışmayacagım. Kimin ne düşündüğü çok da umrumda değil açıkçası. Ben kendime bakarım. Bence sen de kendine bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadınlarda mahrem yer çok daha fazla olduğu için erkekler yaradılışı sebebiyle buna karşı koyamıyor. Yani erkeklerin bununla başa çıkması çok zor bir şey. Senin hesabına göre erkeklerin yaradılışına aykırı hareket etmesi gerekiyor. Üstelik sana üstüne basa basa bir şey söyleyeyim mi? ÇIPLAK KİZ GÖRÜNCE ŞEHVETE KAPİLMAYAN ERKEK ERKEKLİĞİNİ SORGULASİN. Zaten böyle erkekleri yaradılışına aykırı davranması gerektiğini söyleye söyleye erkekleri bozdunuz. Erkeklerin feminenleşmesine sebep olan yine siz kadınlarsınız. Sonra da erkek niye erkekliğini bilmiyor günümüz erkekleri erkek gibi değiller diyip cahilce konuşuyorsunuz. Ulan erkeklerin böyle olmasını siz istediniz erkekleri bu hale getirip sonra erkekler niye kadın gibi şeklinde sorular niye soruyorsunuz... Bu ulanlı kelimeyi sana demiyorum bu arada yanlış anlama, bu şekilde konuşan kadınların tamamına söylüyorum.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Görünce diyorsun bak "görünce" Allah ayetinde "bakmayacaksın" diyor. Yeterince açık bence. Bakmayacaksın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eeeee sonuç? Allah en başta erkeklere şöyle söylemiş böyle söylemiş diye bir şey yok. İkisine de aynı şeyi söylemiş

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen ayeti dinleme, önüne gelene bak ondan sonra şehvete kapılmayan erkekliğini sorgulasın de. Ulan baştan bakmayacaksın zaten ne anlatıyorum ben burada? Erkeklerin feminenleşmesiyle ne alakası var konunun ayrıca? Feminenleşen sizsiniz biraz erkek olun o zaman. En aciz insanlar kimdir biliyor musun? Kendi acizliğinin, yapamadıklarınının, beceremediklerinin suçunu hep başkasına atarlar. Size de bu yüzden saygı duyulmuyor zaten.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Allah sana bakma derken sen gidip bakıyorsan buna kadınlar yüzünden diyemezsin. Kadına tesettür emredilmişse ve kadın buna uymuyorsa aynı şey kadın için de geçerli. O da kendi günahından sorumlu, sen de kendi günahından sorumlusun. Kimsenin yaptığı bişey başkası yüzünden değil. Kendiniz yüzündendir. Bunu bi kabullen önce

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana bir şey söyleyeyim mi? Bir şekilde sihiri bir güç veya ilahi bir güç le erkekler ola ki gerçekten bakmaları engellense bu kadın denilen varlıklar yine açık giyinecek orasını burasını açacak. Siz kadınlar erkeklerin o özelliğini yani bakmaya engel olamayışını bahane ederek çıplaklığı meşrulaştırmaya çalışıyorsunuz. Bak eğer erkek dediğim gibi sihiri bir güçle bakması engellense kadınların bir bahanesi kalmamış olacak suçu erkeklere atamamis olacak bahanesi kalmayınca da çıplaklığa devam edecek ve böylece aslında erkeklerle hiçbir alakasının olmadığı ve suçun kadınlarda olduğu kanıtlanmış olacak

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Benim çıplaklığı meşrulaştıran tek bir sözüm de, soylemim de yoktur. Profilim de açık gir bak, 1 tane göremezsin. Ben suçu insanın kendisinde ararım. Senin yaptığın gibi suçu başkalarına atmam

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bir kadın açık giyiniyorsa onun sorumlusu tamamen kendisidir. Sen bir kadına bakıyorsan bunun da sorumlusu tamamen sensin. Allah irade vermiş kullan diye. Emir de vermiş bakma diye. Her şey gayet açık bence.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben yolda yürürken kapalı bir kız gördüğümde şehvet duygusu oluşmuyor mesela. Fakat açık gördüğüm zaman şeytan dürtüyor engel olamıyorum bazen. Çoğu zaman kendime engel olsam da bazen olamıyorum ve bakıyorum bundan dolayı kendimi eleştiriyorum fakat elden ne gelir ki fıtratımız böyle biz erkeklerin

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen gidip zina yapıyorsan veya birini aldatıyorsan bunun sorumlusu kadınlar değil sensin. Bir kadın gidip aldatiyorsa onun sorumlusu da erkek değil kadındır. Kendi yaptıklarınızın sorumluluğunu üstlenemeyecek kadar olgunlaşmadıysanız yorum yapmayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Siz kadınlar da bunu bilemeyecek kadar cahil değilsiniz zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte diyorum ki ne kadar irademi kullansam da bir yerde insan kendine engel olamıyor. Hem sonradan da pişman oluyor baktığına insan

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Engel olamıyorsun diye bir şey yok. Olmuyorsun demek ki. Olamıyorsan da bu seni alakadar eder. Başkasını değil. Herkesin günahı kendine

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sonuç olarak biri kadın erkek fark etmez eğer sadakatsizlik yapıp gidip aldatiyorsa bunun sorumlusu kişinin kendisidir. Kimse başkasına suç atmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu sadece bende değil erkeklerin hepsinde olan bir şey. Eğer erkek isek böyle oluyor kimse bunu tamamen tolere edemez. Edebilenler sadece peygamberler ve onlara yakın olanlardır sadece.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Erkeklerin çoğunda demek istedim yani

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Aynı nefs bizde de var. Biz niye irademizi kullanıyoruz da siz kullanamiyorsunuz pardon? Zina günahı kadına ne kadar günsh ise erkeğe de o kadar günah ya hani? Fark ne? Allah herkese irade vermiş. Yok erkeklere daha zor falan diye masal anlatmayın yani. Kendinizi kandiriyorsunuz

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kadınlar istediği gibi giyinsin de siz bakmayın demiyorum. Herkes kendinden sorumlu diyorum sadece.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Senin ne demek istediğini anlıyorum o konuda sorun yok. Fakat ben açık giyinip açık giyinmeyi günah olmadığını söyleyenlere kızıyorum. Bak sen günah olduğunun bilincindesin ve bunu dile getiriyorsun bu yüzden sana saygı duyuyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      👍🏻

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadınların kendine nasıl sahip çıktığı konusuna gelirsek de sebebini mantığını biraz çalıştırirsan bulursun diye düşünüyorum. Sebebi erkeklerin mahrem yerlerinin çok az olması. Kadının mahrem yeri yüzde 90 Lara varırken erkeğin mahrem yeri yüzde 20 lerde falan erkeklerin mahrem yeri dizden göbeğe kadar. Fakat kadının ise vücudunun neredeyse her yeri mahrem her yeri erkeği cezbediyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ondan bakma diyen ayet size geliyor zaten. Senin sorumluluğun bakmamak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İşte o bakmama olayının daha rahat olması için de kadının örtünmesi gerekiyor. Sabahtandır söylemeye çalıştığım şey bu

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kadın tesettürlüyse bakmanın bir sakıncası olmuyor zaten. Harama bakma diye var o ayet.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kadın ortunmediğinde aşşırı zorlaşıyor. Çoğunlukla Kendine sahip çıksan illaki bir yerde afalliyorsun elinde olmayarak

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Son kez söylüyorum. Başkasinin ameli seni ilgilendirmiyor. Sen kendinden sorumlusun. Yanlış bir şey yapıyorsan da suçu başkalarından değil kendinde ara. Diyeceklerim bu kadar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      He yani Allah haşa kadınlar açık giyinecek buna rağmen bakmayın mı diyor? Tabiki hayır şeriat bu yüzden var Allah hem kadının örtünmesinin hem de erkeğin bakmamasinin aynı anda olmasını istiyor. Eğer bu ülkede şeriat olsaydı hangi kadın açık giyinebilirdi ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu da benim son sözlerim olsun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen benim dediklerimi anlamadın mı yoksa anlamak mı istemiyorsun? Ben aynı anda olmasın mı dedim? Konu bitti. Uzatmaya gerek yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben burada sadece kendim için tartismiyorum tüm toplum için tartisiyorum. Neden mi çünkü toplum bozulunca ben de etkileniyorum bana da temiz kız kalmamış oluyor. Ben bugüne kadar tek bir kızla sevgili olmadım hiçbir kıza el sürmedim ama toplum o kadar bozulmuş ki yarın öbür gün evlenmeye kalksam bakire olmayan bir kız bana denk gelme ihtimali çok yüksek maalesef. Ki ben bunu haketmiyorum. Ben temizsem temiz kızı da hakederim demektir

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sana bişey soyliyim mi? Sen kendi sorumluluğunu, günahını başkalarına yüklemeye çalışan biriysen sana bakire veya değil kimse bakmaz zaten. Bunu da bil.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Şeriat lafını konuşuyorsan eğer şeriatı adam akıllı bilip öyle konuşacaksın mesela.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oysaki benim için çok kolay kızlarla gayrimeşru yollarla birlikte olmak ama böyle yetistirilmedim. Kanım kabul etmiyor bir kızla gayrimeşru yollarla birlikte olursam hem o kıza hem de kendime yazık ederim hiçbir kızın günahına girmek istemiyorum benim yüzümden kız kirlensin istemiyorum. Kanım kabul etmiyor vallahi kabul etmiyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Tevekkül diye bir şeyden haberin var mı mesela?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ona bakarsan bu herkes için kolay ama bunu yapmayan bi tek sen değilsin yani sadece kendini kutsal ilan edip herkes şöyle böyle, temiz kimse kalmadı falan diyemezsin mesela

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Var ama son yıllarda ben de dinden uzaklaştım biraz toplum bozuldukca ben de etkileniyorum. Bilmiyorum belki de aslında toplum bozulmasa bile yine de bozulacağımdır belki de o kötülük benim içimde vardır. Bazen bu soruyu da kendime soruyorum biliyor musun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kendi günahların için etrafı suçlamak yerine kendine odaklan o zaman. Sorumlu olan sensin. Başkası degil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Temiz kimse kalmadı demiyorum, sadece topluma bakınca oranın yüksek olduğunu görüyorum. Yoksa tabiki ben temiz kalmışsam benim gibi olanlar da var olacaktır elbet

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      👍🏻.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sence toplumun bozulması bizi etkilemiyor mu cidden? Her şey yine bize mi bağlı toplum hiç mi etkilemiyor insanı?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Çevre insanı etkiler ama kendi çevreni kendin kurabilirsin mesela arkadaş ortamını sen seçebilirsin. Sokakta birilerini görmekten bahsetmiyorum. Yakın çevrenden bahsediyorum. Yakın çevre insanı daha çok etkiler. Çevreni ona göre düzenlemek de senin elinde

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Toplum bir şeyleri etkiliyor olabilir ama sorumluluk yine de sende. Her bedelin mükafatı da ona göre

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet haklısın. Fakat insan bazen yanlış bir çevrede bulunduğunun bile farkında olmayabiliyor bazen insan bu derece körleşebiliyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Senin herkesin tesettürlü olduğu bir ortamda gözünü sakınmanın sevabıyla, açık toplumda gözünü sakınmanın sevabı bir değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet öyle 🙏

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      O zaman farkına var ve ona göre davran. Başkalarını suçlayıncs iş çözülmüyor. Baskalarini suçlayınca senin günahların da kaybolmuyor ysni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sana bir şey soracağım bu arada

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Devlet düzeni şeriat değilse kendi seriatini kendin kuracaksın. Bunun için illa devlet düzeni bekleme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben bazen istemeden elimde olmadan bakıp sonra pişman oluyorum ya. Bundan dolayı bana kötü bir insan gözüyle bakıyor musun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben niyete daha çok bakarım. Günahlar insanlar içindir. Peygamberler hariç herkes günah işler. Günah işlemek mesele değil, işlediği günahtan pişmanlık duyan ve tövbe edip yapmamaya gayret gösteren insanlar değerlidir benim gözümde. Ha ama başkalarını günahları yüzünden yargılayıp ahlaksızlıkla suçlayanlar (ki bu bir Müslümana asla yakışmaz) onlar da gözümde en aşağılık insanlardır

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bir insan kendisine gelince her türlü günahı rahatça işleyip, başkasına gelince sen şöylesin, böylesin diyenler ikiyüzlüdür çünkü

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim bu konuda hatam var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani kadınlar açık giyinip kötülük yapsa dahi eleştirmemek gerektiğini mi söylüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sadece kendine mi odaklan diyorsun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet var. Bir insan büyük günah da işleyebilir. Evet yapmamalı ama zina işleyenler de oluyor ve sonra pişman olanlar da oluyor. Kendim için söylemiyorum ben zina yapmadım ama Zina yapıp pişman olarak karşı da sen şöyle ahlaksızsin, böyle kirlisin demem. 1 samimi tövbeye butun günahları silinir çünkü. Ama sende günah işleyenleri direkt yaftalama ve karalama potansiyeli görüyorum Evet yanlışsın o yuzden. Ben bir insana ne zaman kirli derim biliyor musun? Günah işlediğinde değil, günahı umursamadan aciktan işleyip ve bunu savunanlara ancak kirli diyebilirim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen direkt vay kadınlar şöyle açık giyiniyor, yok bakire değiller, yok temiz kalmadı herkes şöyle olmuş böyle olmuş. Yaa ne alaka? Kadın bir pişman olur bir tövbe eder senden benden temiz olur. Şu kültürel dinci kafasından bi çıkın. İslam yaftalama dini değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsun işte bak bunun hata olduğunun bile farkında değilim. Hata olduğunun farkında olsam kirli kelimesini kullanmazdım. Dediğim gibi bazen insan bu derece körleşebiliyor yaptığı hataları göremiyor. Bu lafı istemeyerek de olsa bilinçsizce de olsa kullandığım için özür diliyorum. Bunun bilincinde oldum senin sayende inşallah bundan sonra daha dikkatli olacağım nasıl konuştuğumun farkında olmuyorum bazen. Bana hatalarımı gösterdiğin için de sana teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Evet kesinlikle kendine odaklan. Sen başkalarının amel defterini yazan sağındaki solundaki melek değilsin. Kimin kalbi nasıl, günah işleyince ne kadar pişman oluyor olmuyor onu sen bilmiyorsun. Hatta yargılayarak asıl günahı da sen kazanıyorsun

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Rica ederim. Daha söylenecek çok şey var aslında da işte... Ateistlerle uğraşmak yerine önce Muslumanlari düzeltmek lazım. Bu dini önce Muslumanlara öğretmek lazım çünkü ülkemizdeki Müslümanların çoğunun İslam'dan haberi yok. Özellikle dindar geçinen kesimden bahsediyorum. Dinden çıkanların çoğu, dindar geçinen ama asla dindar olmayan cahil kesim vesilesiyle dinden çıkıyor.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Senin için söylemiyorum ama yapılan bir çok davranışa ben bile rahatsız oluyorum, dine uzak insanlar nasıl rahatsız olmasın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet kesinlikle sonuna kadar katılıyorum sana bu konuda. Keşke dinden uzaklaşmasaydık. Ben bazen eski dindar halimi hatırlıyorum ne kadar uzaklaştığımı görünce üzülüyorum. Ama büyüyünce insan hayatın sorumluluklarindan dolayı kendini daha kolay kaybedebiliyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmediğimiz o kadar çok şey var ki dinimiz ile ilgili. Zaten Bu yüzden aslında müslümanlar bu kadar aciz bir halde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Neyse seni de daha çok meşgul etmeyeyim. Belki uyumak istersin. Tekrar teşekkür ediyorum bu arada mantıklı bir şekilde tartıştığın için

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Rica ederim.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Işin ilginç tarafı millet profili açık her şeyi konuşuyor, siz din konuşurken gizleniyorsunuz o da ayrı bir ilginç geliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Etrafta yobaz çok insan var linçliyorlar bu yüzden mecbur.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Linçliyorlarsa linçlesinler bu kadar korkmayın insanlardan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aslında korkmuyorum da başka bir durum var söylememem gereken yoksa açık açık tartışırım normalde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimseden korkum yok benim evelallah.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen bilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Peki alâ iyi geceler diliyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sana da..

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Profilini neden açmadigini anladım galiba. Hiç şaşırmıyorum artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlamadım?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Boşveerr..

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Anlayamazsın neden açmadığımı. Sende boş ver bence çünkü bin türlü ihtimal olabilir neden acmadigimla ilgili

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Çok gördüğüm bir örnek. Tahmin edebiliyorum. Önemi de yok zaten

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      feministlikle yıkanmış bi beyin daha. kimse dört dörtlük değil ki sen başkasının eleştiri hakkını yasaklıyorsun? bu arkadaş konsere gitmek istemeyecek mi? konserde mesela gözlerine sahip mi olması gerekir yoksa konsere gitmemesi mi? sen konsere gidiyor musun? sen dört dörtlük değilsen o da dört dörtlük değil. eleştirmek de gayet dört dörtlük olmamanın getirdiği bir şey sayılabilir. ayrıca erkeklerin aldatma oranı daha yüksek ama oranlar neredeyse aynı. arada uçurum yok. onun konuşmaya hakkı yoksa senin de hiç yok.

      siz yaptıklarınızla dört dörtlük olun, nefsinizi tamamen koruyun ondan sonra gidin fetva verin herkes kendinden sorumlu diye madem.

      kimse nefsimi yüzde yüz kontrol edebiliyorum demiyor zaten.

      devir münzevilik devri değil

      arkadaş instagram kullanacak her yerden kadın fotoğrafı fışkıracak sen instagram kullanacaksın ama bakma diyeceksin öyle mi

      yok öyle yağma

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      bir de zina yapanların tövbesinin çoğunun samimi olduğunu düşünmüyorum ben. ama sen otoritesini kabul ettiğin bir erkeğin tövbesini daha samimi bulursun sanırım. toplum yüzünden otoritesini kabul ettirmesinin önemli olmadığını düşünen bundan bihaber birinin tövbesinin daha geçersiz olacağını düşünürsün sen

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave okuduklarını tam olarak anlayamamış insan örneği. Feminist bir kadın olsam erkeğin otoriter olması gerektiğinden bahsetmezdim mesela burada kendinle çelişiyorsun bu 1, 2. ben kimsenin eleştiri hakkını yasaklamiyorum. İnsan kendi yaptığından kendi sorumludur diyorum. Kimse kendi günahının suçunu "aaa ama onun yüzünden oldu" diyip suçu başkasına atamaz. Bundan bahsettim. 3. sü konu din ise eğer kadın erkek karışık konsere girmek zaten günahtır. Benim Konsere gidip gitmiyor olmam bu gerçeği değiştirmez. Peygamberler dışında da herkes günahkar olduğuna göre gunahkariz diye gerçekleri konuşmayacak değiliz bunun da bilincinde olman gerekirdi. Bir de şey demişsin " siz yaptıklarınızla dört dörtlük olun, nefsinizi tamamen koruyun ondan sonra gidin fetva verin herkes kendinden sorumlu diye madem" peygamberler hariç kim dört dörtlük pardon? Örnek verebilir misin? Alim, evliyalardan tut herkes günah işler. Bu durumda sen hiçkimse gerçekleri anlatmasın diyorsun. Kaldı ki ben fetva vermiyorum. Doğru olan neyse onu söylüyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave ben devir münzevilik devri de demedim. Çevreni düzenle dedim. Çevresi olacak ki düzenlesin öyle değil mi? Demediğim ne kadar çok şeyi demişim gibi sıralamışın. Bana daha baştan feminist demenden belliydi zaten. Instagramdan, bakmamaktan falan bahsetmissin. Atladığın bir nokta var yalnız. Bakma diyen "ben" değilim. Allah kendisi söylüyor ayetinde. Bunu aktardım sadece. Bu durumda muhalefet ettiğin kişi de ben değilim. Zina yapanların veya başka günahlar işleyenlerin tövbesinin samimiyeti hakkında yorum yapmak ben de dahil hiçkimsenin haddi değildir. O Allah'ın bileceği iş. O yüzden tövbe samimiyetinin kararını sen veremezsin. Önce kalbini temizle.

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      feministlikle yıkanmış olmak ile feminist aynı anlamda olmak zorunda değil. feminist düşünceler taşıyor olabilirsin ama kendini feminist olarak düşünmüyorsundur. feminist toplumun etkisi altındasındır ama farkında değilsindir olabilir.

      dört dörtlük olmakla da elbette peygamber seviyesini kast etmiyorum

      geniş düşünemiyorsun ve okuduğunu srn anlamamışsın bilmem farkında mısın

      eşinize itaat edin diye kocaman ayet var ama hanımefendi diyor ki erkekler otorite kuramıyormuşmuş ayet boşa mı inmiş o zaman

      bu düşüncenin altında erkek nefreti ve feminizm var.

      bir kadın kendinde otorite kurulmasını istemiyorsa hiçbir erkek ona zorla otorite kuramaz

      herhangi biri toplumun günahlarını eleştiremez diyorsun herkes kendine baksın diyorsun

      insanlar dört dörtlük olmayabilir nefsine hakim olamayabilir ama insanları da eleştirebilir diyorum.

      kadınlar erkekleri her konuda eleştiriyor da erkekler niye her konuda kadınları eleştiremiyor?

      siz ilah mısınız?

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      insanların ne kadar sabırlı olup olamayacağını tövbesinin samimi olup olmayacağını az çok ölçebilirsin %100 emin olamasan da.

      senin arkadaşların boy boy fotoğraf atsın erkekler de akışta görsün ama erkekler bakmayacak ilk. oh ne güzel hayat.

      instagram dememden anlamışmış ne güzel de anlıyor maşallah.

      benim Allahla bir derdim yok.

      insanlara sen kendine bak derken ilk önce siz kendinize bakın onun nefsinin olması kadınları eleştireneyeceği anlamına gelmez

      kimsenin eleştiri hakkını yoksayma lüksünüz yok

      isteyen istediği gibi eleştirir.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave gerçekten çok boş konuşmuşsun ve ben de senin gibi birine boşuna cevap verdiğimi fark ettim. Cevap sahibiyle konustuk ve o benim ne demek istediğimi gayet iyi anladı. Sen benim muhatabım değilsin. Şimdi gidebilirsin.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Eleştiri konusunda kadın erkek de ayrırmamıştım halbuki ama demek ki okumuyor musun, okuduğun işine mi gelmiyor anlamadım. Ben açık giyenenler doğru yapıyor diye de hiçbir yerde yazmadım böyle bir şey. Yani benim kimseye bir dusmanligim yok ama senin kadınlara bi garezin var galiba saldırdığına göre. Kişi kendinden bilir işi diye boşuna dememişler. Çok bile muhatap aldım seni. Artık sorumu gereksiz yere meşgul etmezsen sevinirim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave kırıcı olmamak adına da seni neden muhatap almadığımı soyliyim. Çünkü sen benim yazdıklarıma göre değil, önyargı ve kafandaki algılama göre bir şeyleri ben demişim gibi cevaplıyorsun. Ben de böyle yapan birini muhatap almam haliyle.

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      şu zamanda internette bir kadına karşı tartışma yapmak imkansız galiba. o kadar şey yazıyorum hepsine teker teker düşünüp cevap vermek yerine beni yaftalıyorsun. seni senin silahınla vurmaya çalışıyorum farkında değilsin. sende postansiyel görüyorum falan filan yazmışsın mesela yeni yetme oğlana. sonra da demişsin ki ahlaksızlık yapıp yargılayanlara sinir oluyorum. yukarıdaki insan büyük bir ahlaksızlık mı yaptı ki eleştiri hakkından oluyor. niye ahlak dersi verme ihtiyacı hissediyorsun?

      benim demek istediğim bu zamanda kimseyle allah rızası için evlenilmiyorsa günahlar artıp çoğalıp deniz gibi olduysa herkes kendine göre yorum uyduruyorsa kendine göre eleştiriyorsa eleştirebilir diyorum. çünkü biz ifade özgürlüğü olan insanlarız.

      sonuç olarak demek istediğim internette diğer insanları ezerek ego tatmini yaptığınızın farkında değilsiniz.

      bu da yazdığım son yazıydı zaten.

      bazen sizin gibi insanları görüp umutlanıyorum ama sonrası tam bir hayal kırıklığı oluyor kendi adıma beklentiyi yükseltip böyle olunca kendimi sorguluyorum niye bu kadar umut ediyorum diye.
      zaten sikletimden değilsiniz belli
      ben de sizi muhatap almıyorum o halde

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave ben başta seni muhatap alır teker teker yazdım zaten. Sonra baktım ki yazdıklarım anlaşılmamış boşuna yazdığımı fark ettim. O yüzden de muhatap almamaya karar verdim. Çünkü söylediklerim anlaşılmak yerine çarpıtılıyorsa konuşmak zaman kaybıdır.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Yazdıklarımı gerçekten adam akıllı okumuş olsan kimsenin eleştiri hakkına laf etmediğimi anlardın. Ben eleştirmeye değil suçlamaya karşı durdum. Yanlış tabiki eleştirilebilir. Benim söylediğim şey insanları yanlışlarından dolayı suçlayıp yaftalamaktı. Ben bunun karşısında dururum. Daha açık nasıl ifade edebilirim bunu? Siz ifade özgürlüğü ile insanları kategorize edip yaftalamak arasındaki farkı bilmiyorsunuz demek ki. Ben kimseyi ezerek de ego tatmini yapmıyorum. Benim ego tahminine ihtiyacım yok. Karşı tarafla ilgili ben de eleştiride bulunup düşüncemi söyledim. Karşı tarafa eleştirmezsin değil " kendi günahların için başkasını suçlayamazsın" dedim. Bunda hâlâ anlaşılmayan nedir?

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sende postansiyel görüyorum dediğim de, söylediklerinden yola çıkarak yaptığım bir yorumdu. Suçlayıcı bir ifade kullanmadım. Cevap sahibi de bunun farkında olduğu için bir şey demedi zaten. Ama anladığım kadarıyla sen başkalarının avukatlığını yapmaya gelmişsin. Baştan saldırmak yerine düzgün bir iletişim kursaydınız fikir alışverişinde bulunurduk. Benim de diyeceklerim bu kadar

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      büyük ihtimalle özgüven eksikliğiyle ki bir erkek de hayatının belli dönemlerinde özgüvensizlik yaşayabilir ve bilmemeyle bu yorumları yazan kişiye eleştiri ve güzellikle değil yaftalamayla ve ezmeye çalışarak cevap verdiğinizi düşünüyorum. üslubunuz hiç de eleştiri gibi değil. alt metni daha çok"böyle düşündüğün için daha fazla özgüvensizlik yaşa, böyle düşündüğün için yok edilmeyi hak ediyorsun gibi" ve de yanlış bilgilerle destekleyerek.

      yanlış bilgilerine karşı mantıklı savunmalar yaptım ama cevap boş boş cevap veriyorsun oldu.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave bilgilerimde bir yanlışlık yok. Gösterdiğini de göremedim. Konunun ozgüvenle de alakası yok. Ben düşüncem ne ise onu söyledim. Üslubum sert olabilir ama kimseyi ezmedim. İnsanın hatalarını fark edebilmesi büyük bir erdemdir. O kişi de bazı hatalarını kabul etti ve bu onu erdemli ve saygı duyulacak bir insan yapar zaten. Senin yaptığın gibi saldırarak bir sonuca ulaşılmıyor

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave kaldı ki ben çoğu yorumumu da genel yorum olarak yaptım. Söylediğim çoğu şey karşı tarafa söylenen bireysel şeyler değildi. Bunu anlayamamışsın

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      ben sana saldırmıyorum ki nerede saldırdım?

      kadınlar akıl oyunu yaptığı zaman erkek de akıl oyununa karşı savunma yapıp otoritesini kabul ettirmek diye bir şey yok.

      ayette kadınlar eşlerine itaat etsin diyor zaten. erkekler otoritesini kabul ettirsin demiyor.

      o kabul edebilir çünkü özgüven konusunda iyi durumda değil büyük ihtimalle.

      hatasını kabul etti yazıp yazıp durmazsan sevinirim

      senin erdemlik ölçütünü belirleyebileceğini düşünmüyorum 🤣🤣

      neyse tamam gerçekten bırakıyorum yorum yapmayı.

      tamam

      hadi kabul ettim haklısın.

      tüm erkekler haksız güvenecek kimse de yok

      böyle şeyler de demediniz

      olley hadi bitti

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave ben o çocuğun ozgüveniyle ilgili hiçbir problem görmüyorum. Konuyla tamamen alakasız konuşuyorsun. Ve evet bana işte feminist diyerek daha baştan öyle olmadığım halde yaftalayıp saldırarak başladın cümlene. Ayete gelince; "ayette kadınlar eşlerine itaat etsin diyor zaten." Demişsin evet benim ayetlerin hiçbirine zerre itirazım olamaz zaten. Ben kendime eş olarak seçtiğim kişiye itaat ederim tabiki. Kendime seçeceğim eş itaat etmek isteyeceğim karakterde bir eş olur çünkü. Her erkeğe itaat etmem. Hak edeni seçip kendime eş yapar, ona itaat ederim. Bilmem anlatabiliyor muyum? Erdemlik ölçütünü de ben belirlemiyorum. Bu herkesin bildiği bir şeydir zaten. Son cümlende de kendin çizip kendin oynamışsın diyecek başka hiçbir şeyim yok. Hadi güle güle

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Senin gibilerin kadınların özgüvenini ego olarak görmesi de inan ki benim problemim değil. Bir kadinin veya bir erkeğin özgüvenli davranışını ego olarak görüyorsan da kendi özgüvenini sorgulamalısın

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      Kadınların özgüvenini ego olarak gördüm mü dedim şimdi ben nerede dedim acaba? Özgüven keşke her insanda sabit ve yeterli seviyede olsa. Fakat yanlış anlama ama çok katısın ve büyük ihtimalle büyürken edindiğin yanlış bir karakter. Sende özgüven fazla kaçmış ego olmuş. Ya da tam tersi Her erkeğe itaat etme zaten ona da bir şey diyen yok. Fakat bunlar o kadar kolay şeyler değil. Bu kafayla sen kendine anca yanlış erkeği bulursun. Erkekleri ben daha iyi tanıyorum.

      Son olarak seni alacak pardon seninle evlenecek erkeğe djdkdkdk, d Allah sabır versin. Gerçi herkese çıkıyor bir tane kendi gibi de hayatının sonuna kadar farkında olmadan yaşıyorlar.

      Erkeklerin psikolojisinden anlamıyorsun bir daha da böyle şeylere yorum yapmazsan iyi olur diodrkjdjdjdjd

      Ayh yoruldum

      Tartışırken beni engellemediĝin için sağ ol 😅

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave erkekleri gayet iyi tanıyorum çünkü Kuran ve hadisler çok güzel özetliyor insan fıtratını. Bende de adamına göre muamele vardır. Haddini bilmeyene üstten bakarım mesela. Yerini bilene, edebiyle konuşana da ben de aynı hassasiyeti gösteririm. O yüzden sen dert etme böyle şeyleri

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Herkese katı olmam. Katı muameleyi hak edene katı olurum. Herkese hak ettiği kadar. Böyle de adil bir insanım :)

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ve ben de yoruldum gerçekten daha fazla uzamasın bu konuşma.

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      Üstten bakmak yerine her şeye rağmen alçakgönüllü şekilde cevap vermenizi yeğlerdim. Ukala bir insandan edep had öğrenecek değilm Argüman sunmak yerine boş boş konuşma deyip ben her şeyi bilirim diyen insandan edep had dersi alacak değilim, teşekkürler. Tartışmanın doğası bu. Kaldıramayacaksanız kimseyle tartışmazsınız bundan sonra. cevap vermek yerine tartışmak istemiyorum diyebilirdiniz en başta. İnsanlara dokunmak istiyorsanız sabretmeyi bilmeniz gerekiyor.

      Dinsiz bir insanla tartışmaya girmenizi önermem size. Mantık kurmayı bilmek yerine lafla üste çıkmaya çalışan birisiniz çünkü tıpkı çoğu insan gibi.

      Sert tartışmaya girip sabrınızı ölçmek güzeldi 😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave söylediklerimi iyi niyet ile anlamaya çalışmayıp söylediğim şeyleri kendi kendinize çevirip kafanızdaki algıyla cevaplar yazan birine alçakgönüllü bir şekilde cevap veremezdim. İyi bir insanım ama enayi değilim. Biriyle iletişim kurabilmem için önce söylediklerimi algılayabilmesi ve ona göre cevap verebilmesi gerekir. Sen öyle biri olsaydın gayet normal bir şekilde konuşurdum. Her şeyi bilirim diye de bir iddiam olmadı. Bak yine paranoya ile kendi kafanda kurduğun şeylere cevap yazıyorsun. Böyle biriyle ben neden düzgünce konuşayım? Mantık kurup çok düzgün, gayet seviyeli konuştuğum gayrimüslimler de var. Sen dert etme bunları. Dediğim gibi adamına göre muamele. Senin hak ettiğin muamele buydu, ben de ona göre davrandım :)

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Profilim açık istersen gir bak. Okuduğunu anlayan insanlara çok güzel argüman da sunarım. Ama okuduğunu anlayabilene. Objektif olamayan, okuduklarını algılayıp cevap vermek yerine kafasında kurduğu şeylere cevap veren zaten iletişimi benimle değil kendi kafasıyla kuruyordur. Böyle birine de argüman sunma zahmetine girmem yani. Umarım ne demek istediğimi anlatabilmişimdir :)

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave ben cevap sahibiyle gayet güzel konuşup konuyu medeni bir şekilde sonlandırmıştım. Ama işte feministlerrr siz boylesinizzz diye cümleye başlayan birine ben zaten had de öğretemem, bunu öğrenme yaşın çoktan da geçmiş zaten. Konuşmaya saldırarak başlayan birinin karşı taraftan hoşgörü beklemesi ve bir de insanlara dokunmaktan falan bahsetmesi ne kadar da ironik..

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      feministler işte siz böylesiniz diye başlamadım misalen
      feminist kültürü sana da bulaşmış demek istedim. ben mi anlamıyorum sen mi? kaç kere söyledim ama hala anlamamakta diretiyorsun

      dümdüz senin yaptığın şeyi devam ettirdim.

      ben yukarıdaki kişiye kabul etttirdiğin düşünceyi özgüvensizlikten kabul etti diyorum toplum böyle değil kimse düzgün karar aldı diye seni insan olarak iyi biri olarak görmez seni yerler demek istiyorum ama sen işin içinden çıkmak için muhtemelen gerçek hayatta kadınlarla tartıştığında yaptığın laf ebeliğini yapıp duruyorsun

      seviyen anca bu kadarına yetiyor. her neyse üst liglere çıkma ihtimalin yok.

      sen bu diplerde takıl dur. burayı seviyorsun.

      internetteki her insan da seni yemez merak etme

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave benim seviyemi sorgulamak senin haddin değil inan bana. İşin içinden çıkamadığım bir durum da yok gayet açık ve net konuştum. Ama algılamanda sorun varsa eğer bu tabiki benim problemim değil. Senin bunları söyleyebilmek için önce benim seviyeme çıkabilecek kulvarda olman lazım ki o potansiyeli taşımadığın bariz. Zaten aklı olan da bunu görür. İlk yorumuna karşı her birine gayet düzgün açıklama yaptım ama verdiğin cevaptaki seviye dusuklugunun farkına vardım ki ondan sonra seni muhatap almak istemedim zaten. Hâlâ şu an sana cevap vermeye tenezzül ediyor olmam bile benim için zaman kaybı. Bence gerçekten bu kadari yeterli

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave çünkü gerçekten okuduğunu anlayan biri olsan 50 yorumlama konuşmamda eleştiri hakkını yasaklamadigimi, sadece herkesin kendinden sorumlu olduğundan bahsettim bütün yorumlarımda. Sen olayı baştan algılayamamışsın zaten. Okuduğunu düzgün anlamayan kişiler tartışma içine girmemeli.

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sen okuduğunu iyi anlayıp benim seviyeme çıkarsan o zaman seninle kendi seviyemden konuşurum. Senin seviyene karşı verdiğim cevap anca bu kadar oluyor, onu da doğru düzgün anlamıyosun zaten

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      ve bunu erkekleri yererek saçma sapan yanlış bilgiler vererek yapman dümdüz yasaklamaya çalışmışsın kanka tam bir feminazi taktiği yanlışklıkla feminist olmuşsun haberin yok. büyük ihtimalle senin de özgüvenin kırılmış. kimse dünyasal ve maneviyatsal olarak tam değilken doğru yanlış yok tamam mı? isterse zina yapar tövbe eder sonra da bakire de ister. istediğini yapar. ya da tövbe etmez yine bakire ister bu seni ilgilendirmez mesela

      işte sana açık açık anlatıyorum. bu toplumda bunlar seni bağlamaz.

      bağlıyorsa da isterse açık giyinenleri eleştirir ve sen bunu ahlaki düşüncelerle yasaklayamazsın

      düşünce özgürlüğü deyip bir kendinizi akıllı zannetmeyin sadece sizin düşünceniz yok.

      burası ahlak meclisi değil. ahlak bekçiliği yapma

      yazdıklarıma cevap vermeden lafı evirip çeviriyorsun.

      troll hesap mısın nesin, erkek misin yoksa?

      bak şimdi yine yuvarlak çizecek

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave hiç söylemediğim ve alakam olmayan şeyler yazmışsın da ondan cevap vereceğim bir şey yok. Ben ne kimsenin ahlak bekçiliğini yaptım, ne de kimin bakir-bakire isteyip istemediğini sorgulamadım. Yani belli ki sen kafanda bir şeyler kuruyorsun ve onun cevabını falan veriyorsun yani anladığım kadarıyla sıkıntın büyük. Sana psikiyatrist önermemi ister misin? Paranoyan var gibi duruyor ve laf sokmak için falan söylemiyorum gayet ciddiyim bu konuda

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Erkekleri yerdigim tek bir cümle yok. Her iki cinsyeti de baz alarak söyledim ne söylediysem. Anlama problemin var diye 5. kez tekrar söylüyorum ben eleştirmekle ilgili de bir yasak koymadım bak aynı cümleyi tekrar kuruyorum ve gerçekten psikolojik sıkıntıların olduğunu düşündürüyor bu tavrın. Söylemediğim şeyleri sıralamışsın çünkü kendince

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Psikiyatrist önerisi istersen verebilirim. Söylemediğim şeyleri söylemişim gibi konuşup paranoyak bir şekilde konuşmaya devam edeceksen de hiç vaktimi alma daha fazla

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      @gizliuye bu kadar yazıyı da senin için yazdım. Dine inanıyoruz tüm olasılıkları düşünmek zorundasın veya bir sürü ihtimalin olduğunun farkında olmalısın ayrıntılarda. Yani a bak su nedenden (herkesin bahsettiği insanların genellikle soğumasına yol açan bilindik tartışmalar mesela) dinden soğudum ya da bak su bilgiden süper eminim gibi (herkesin tartıştığı genel meseleler mesela) gibi katı kalıplar yok aslında

      fakat benim sana bir tüyom var çok zor ama yapacak bir şey yok. herhangi ağır bir ahlaksızlığı yaptığını anlatıp tövbe ettiğini söyleyen olursa bence onu terk et. Yine o zaman nasıl bir durum olur ona sen karar verirsin.

      Geçmişim seni ilgilendirmez diyeni de terk et o baştan senin otoriteni istemiyordur zaten.

      eğer gerçekten tövbe edip dindar yaşayacaksan bunları tavsiye ediyorum sana

      ve evet bal gibi de ilişkiler çıkar üzerine kuruludur. benim klinik psikoloğum da aynı şeyi söyler misal. kadının doğası ise daha acımasızdır.

      yani sen temiz şekilde para kazansan bile temiz olsan bile onlar gidip aileden zengin geçmişini önemsemedikleri esmer erkeklerini bulurlar, bulmaya çalışırlar.(örnek veriyorum)

      bak senin annenin babanın senin askerlik paranı ödemesi seni evlendirmesi ve senin eşyalarını alması bile çok büyük bir şeydir bu devirde.

      arkadaş da bayağı bir terbiyesizmiş. bu kadarını da beklemiyordum, pes doğrusu.

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      @cevapsahibi

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      @gizliüye

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      neyse olmuyor galiba

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave hmm tamam klinik psikoloğun varmış önermeme gerek kalmadı. Geçmiş olsun

      Yorumla
    • waveafterwave
      waveafterwave
      +1 yıl

      sen de git bence bu kafayla çok yaşamazsın :d ben aşırı zeki olduğumdan toplumda barınamamaktan gidiyorum sana ne teşhisi koyarlar artık bilmem dkdkmdndjdk

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      @waveafterwave ben bizzat kendim terapi yapacak düzeydeyim kanka lazımsa bedava psikoterapi yapabilirim sana bu da benden sana iyilik olsun

      Yorumla
  • Esrihbaenl
    Esrihbaenl Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Kimsenin güvenilir olmadığını gördüm. Bazen dağa yaslandım diyorsun bir çığ yetiyor, arkandan kayıp gidiyor!

    1
    0 Yorumla
  • grazer
    grazer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    imkansız gibi görünen bir şeyin dahi gerçekleşebileceğini, ümidimizi hiçbirzaman kaybetmememiz gerektiğini

    1
    0 Yorumla
  • theastro
    theastro Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    "Yaratılmışları razı etmek in yaratılmadık." Sanırım bu

    1
    0 Yorumla
  • Freshçilek
    Freshçilek Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendinden başkasına güvenmeyeceksin herkes kendi yoluna bakıyor

    1
    0 Yorumla
  • Abdullahkaymak
    Abdullahkaymak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Başıma gelen sıkıntılara karşı nasıl sabretmem gerektiğini öğrenmek…

    1
    0 Yorumla
  • Hayatbiri
    Hayatbiri Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Değerli insanla sohbet değerli insanla hayat biçimi

    1
    0 Yorumla
  • yeterhayeterhayat
    yeterhayeterhayat Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Nefes almanın , vermekten çok daha zor olduğu...

    1
    0 Yorumla
  • Tefix53_
    Tefix53_ Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    İnanç görünmeyene inanmaktır, görünmeyene inanıyorsan başkalarının görmediklerini görürsün.
    A. Ş. İ.

    1
    0 Yorumla
  • Flowers19
    Flowers19 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    +1 yıl

    Hiçbir şeyi ertelememek lazım. Yarının garantisi yok.

    1
    3 Yorumla
    • Flowers19
      Flowers19
      +1 yıl

      @Nightwalk35 size bir konu hakkında soru sorabilir miyim? Mesaj gönderemedim

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sorabilirsin. Takip ettim seni gönderebilirsin

      Yorumla
    • Flowers19
      Flowers19
      +1 yıl

      Mesaj atamıyorum size yeni üye oldum xper falan diyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Kızlarla ilişki kurmak istediğinde hemen guvenil her şeyinle açılma, yavaş yavaş.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Sokuyum hayatına da öğrenmesinr de istemiyorum awq öğrenmek

    1
    0 Yorumla
  • hector_of_troy
    hector_of_troy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Çok fazla ilgi gösterdiğin zaman karşılığını alamamak

    1
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    insanlara hakettiğinden fazlasını vermeyeceksin

    1
    0 Yorumla
  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Yardım istemeyene yardım etme.

    1
    0 Yorumla
  • ByBrawo m
    ByBrawo Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 79%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Dalgınlığın zararları

    1
    0 Yorumla
  • Hakan5581
    Hakan5581 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 594 cevap paylaştı.

    Aşk denen şeyin koca bir yalan olduğu…

    1
    0 Yorumla
  • Masterolderdaddy
    Masterolderdaddy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 88%
    +1 yıl

    savaşmaktan korkma

    1
    0 Yorumla
  • psicoach
    psicoach Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 47%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Sigaraya asla başlamamak lazım

    1
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    bişey olmuyorsa çok da zorlamamak lazım

    1
    0 Yorumla
  • SheWolfWoman
    SheWolfWoman Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl

    Kendime güvenmek ve kimseye güvenmemek.

    1
    0 Yorumla
  • Lazımbazıhatalar
    Lazımbazıhatalar Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Aynı apt. allığı sürekli yaparsan ders tekrarlar

    1
    0 Yorumla
  • akillandimuslandim
    akillandimuslandim Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 428 cevap paylaştı.

    Hayatta her şey doğuştan

    1
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Her şeyin gelip geçici olduğu gerçeği

    1
    0 Yorumla
  • BloodyGamer
    BloodyGamer Takip Et
    Mentor Yaş: 35
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 18,3b cevap paylaştı.

    Karşı cins ile asla samimi olmamak.

    1
    0 Yorumla
  • dişdoktoru37
    dişdoktoru37 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Hayatta kimseye değer vermeyeceksin ailen bile olsa

    0
    0 Yorumla
  • EngEteM
    EngEteM Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kendi zevklerimi doyasıya yaşamak

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Yurt dışında kendi ırkına asla sahip çıkmayacaksın. !!!

    0
    8 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Sebep?

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Karaktersizler işte

    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Neden ırkçılık yapıyorsun ki? Hem de kendi ırkına bi de

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kendi kırkım çerefwiz işte

    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Türklere laf ettirmem

    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      O senin bakış açının bozukluğu kusura bakma

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ahaha sen git göreyim.

    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      1 yıl

      Hiç uğraşamicam senle

  • mergens
    mergens Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 99%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Asla pes etme

    1
    0 Yorumla
  • Hassas_Dokunuşlar
    Hassas_Dokunuşlar Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl

    Sağlık tabiki

    1
    0 Yorumla
  • İndifference321
    İndifference321 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Tek başımasın

    1
    0 Yorumla
  • Ruhunpenceresinden
    Ruhunpenceresinden Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 904 cevap paylaştı.

    Kimseye güven olmaz

    1
    0 Yorumla
  • Ata_Mert
    Ata_Mert Takip Et
    Yoda Yaş: 78 , eic 95%
    +1 yıl

    Saglıklı klmak

    1
    0 Yorumla
  • nevrotiksin
    nevrotiksin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Asla asla deme

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Hayatta kalmak ve ayakta işemek

    0
    0 Yorumla
  • He-Da
    He-Da Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Kadınlara güvenmemek

    0
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Herkesi genellemeyelim lütfen

      Yorumla
    • He-Da
      He-Da
      +1 yıl

      Genel olarak artık kadınların duygularına inanmıyorum

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Bunu da genellemek anlamsız. Her insanı bireysel değerlendirin. Herkesin aynı olmadığını biliyor olmanız gerekiyor

      Yorumla
    • He-Da
      He-Da
      +1 yıl

      Öyle öyle ama internete fazla bakıyorum bu aralar sad edit izleyip duruyorum ondan sanırım 😂

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      🤷🏻‍♀️

      Yorumla
  • Revolver_34
    Revolver_34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26
    +1 yıl

    kadınlara asla guvenılmez

    0
    5 Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Cinsiyet ayrımı yapmayalım. Aynı oran erkekler için de geçerli. Hatta daha fazlası

      Yorumla
    • Revolver_34
      Revolver_34
      +1 yıl

      .) maalesef oylede malesefın sebebı yıne kadınlar

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Ben de aynı cümleyi karşı taraf için kurabilirim

      Yorumla
    • Revolver_34
      Revolver_34
      +1 yıl

      senınkı yemez canım erkek lerın cezbeden kadınlardır kadın sallamadıkca kuyruk erkek servete yese olmaz

      Yorumla
    • Nightwalk35
      Nightwalk35
      +1 yıl

      Kuyruk sallayanları haklı bulmuyorum da erkekler de adam olsun iradeli olsun biraz mesela. Allah boşuna vermemiş size aklı, iradeyi

      Yorumla
  • MsBetty
    MsBetty Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    6 ay
    Aile & Toplum konusunda 932 cevap paylaştı.

    Dürüstlük

    0
    0 Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Herkese güvenmemek

    0
    0 Yorumla
  • Eğitilme
    Eğitilme Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 47%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı.

    Hayatım

    0
    0 Yorumla
  • obirgezgin1
    obirgezgin1 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 850 cevap paylaştı.

    Hiç bir şey

    0
    0 Yorumla
  • payiz_demsall1373
    payiz_demsall1373 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kötü ol kazan kanka

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bu hayatta öğrendiğiniz en önemli şey nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bu hayattan öğrendiğin en önemli şey nedir? 74 cevap verildi
Hayattan bugüne kadar öğrendiğiniz en önemli şey nedir? 8 cevap verildi
Hayattan bugüne kadar öğrendiğiniz en önemli şey nedir? 21 cevap verildi
Hayatınızda öğrendiğiniz en önemli şey nedir? 6 cevap verildi
Hayatta bugüne kadar öğrendiğin en önemli şey neydi? 10 cevap verildi
Hayatta bugüne kadar öğrendiğin önemli şey nedir? 5 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨