Olayı kısaca anlatayım. Babam bana ve diğer kardeşime 3'er milyon TL verdi. Paranızı da takip edin, ev alırsınız kiraya verirsiniz demişti. Bana verdiği 3 milyon bankada vadelideydi. 2 yıllık evliyim, eşim sürekli vadelide eriyor o para, borsada değerlendirelim deyip duruyordu, ben de boş ver diyordum, en sonunda ısrarlarına dayanamadım ve verdim. Eşim 3 milyonu 6 milyon yapar ve ev alırız ümidiyle kumar gibi berbat bir şey yapıp (kaldıraçlı işlem) parayı kaybetti.
Parayı asla vermemeliydim, olan oldu. İlk günler nefes bile alamıyordum, ağlıyordum sürekli. Şimdi sakinleştim ve ne yapmam gerektiğini çözmem gerek. Eşim maaşını bana verecekmiş son kuruşuna kadar zarar karşılanana kadar.
- Eşim yalan söylemiyor, inceledim hesabını, gerçekten kaybetmiş.
- Eşimi seviyorum ve ayrılmak istemiyorum. Eşim yaptığı hatayı telafi etsin istiyorum sadece.
Bu arada hiçkimseye söylemedim, babamlar bilmiyor.
Lütfen bana hakaret etmeyin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer