Sizce beni kaale almadığını mı gösterir bu durum?

Çok yakın bir arkadaşım var. Tek sevmediğim yanı çok sözümü kesiyor. Konuşurken sürekli araya giriyor. Kendi yorumunu yapıyor.

Diğer bi huylarından şikayetim yok. Kaç kez uyardım bilinçsizce yaptığını söyledi. Bir ara da sert çıkıştım. Özür diledi. Ama hala yine yapıyor.

Başkalarına da yaptığını gördüm ama başkalarına o kadar sık yapmıyor. Bana sürekli yapıyor..

Her seferinde uyarmaya kalksam her buluşmada 50 defa falan uyarmam gerekir herhalde.

Hani bu durum beni zayıf ve önemsiz biri olarak mı gördüğünü gösterir?

Sizce beni kaale almadığını mı gösterir bu durum?
Cevapla