Kötü ve bencil insanlarin neden daha fazla arkadaşlari var?

Bunlar aslinda sevilmeyen insan özellikleri... Ama böyle insanlarin diger uysal ve iyimser insanlardan daha fazla arkadaşlari var... Halbuki filmderde, dizilerde vs... böyle karakterler hic sevilmiyor... Neden böyle?

Kötü ve bencil insanlarin neden daha fazla arkadaşlari var?
Cevapla