Güncellemeler
+1 yıl
Çıktım bağırdım kaç gecedir susuyorum polise mi gideyim illa dedim Allah cezalarını versin inşallah bitmedi gürültüleri
Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlara gece 3 de bile kafa dinleyemiyorlar bütün sinirlerim zıpladı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Polis bir şey yapamaz bildiğim kadarıyla sonuçta balkon ev alanı ve özeldir karışma hakkı yok... insaflarına kaldınız
Gürültü yapmak suç ya daha önce çağırdım geldiler
İnsanların huzur ve sükununu bozma suçu
Dedim ya tam bilmiyorum diye. Ama daha önce geldiler ve birsey olmadıysa takmıyolar insanlar demek ki
Yo jayir geldiler gürültüyü kestirdiler dikkate almazlar da cimerden de şikayet ederim. Gecenin 3 ünde beni kimsenin rahatsız etmeye hakkı yok. Sinir hastası oldum ya
Özel alan ne demek ya sizin evinizin yanibdaki evi alayım sürekli ateş yakayim duman sizi rahatsız etsin gece 3 te son ses müzik açayım özel alan mi bu? Komşular arasında desibel sınırları vardır uymayan komşu şikayet edilir.
Taş fırlat inlerine girsinler
Kız neye sinir oldum diye bağırıyordu Çıktım bağırdım ben neye sinir oldum biliyor musunuz kaç gecedir uyuyamuyiyorum sizin yüzünüzden nereye kada susucam polise mi gidelim illa dedim
ne kulak var kral sende
Valla bence oradan bizim eve geliyorsa kendi seslerine baksınlar benim kulaklara değil
anladım canım geçmiş olsun
Teşekkür ederim
monoton bir gece zaten
Sessiz olmalarını söyledin mi
Hayır ama insan olsalardı bu kadar gürültü yapmazlardi
Önce bir söyle bence, eğer devam ederlerse gidersin
Çıktım balkona bağırdım çağırdım kaç gecedir susuyorum illa polise mi gideyim dedim uyuyamıyorum kaç gecedir
Dikkate almıyorlarsa polise gidebilirsin ama senin gibi şikayetçi olan bir kaç kişiyle git derim, tek sen olursan problem daha da büyüyebilir
Valla benim yatağıma geliyor tam pencereyi de açmadım tek sesleri gelmesin diye kaç kere de sustum zaten o yurt gürültü yapıp yapıp duruyor bıktım bunların gürültüsunden böyle giderse cimerden şikayet edeceğim zaten. Oradan normal insanca sohbet etseler sesleri gelmezdi
O kadar ses varsa elbet başkalarıda şikayetçi olur
Yatak odalarına ses geliyor mu bilmiyorum ki. Bir de bazı evler boş olabilir apartmandaki bana geliyor onu biliyorum
Bağırarak konuşma varsa
Aynen öyle kesinlikle insan gibi konuşmayı bilmiyorlar
Mahkeme varsa muhabbet güzeldir
Valla ne terbiyesizlermis kaç kere oldu bu bu yurttakilerib bagirmalari yüzünden gece 4 te sıçrayarak uyandığımi biliyorum
Başka komşu yok mu uyaracak
Valla onların yatak odaları ne tarafta bilmiyorum kardeşim var şahit bir de. Gerçekten ahlaksizlar gece gece sinirim fırladı dün uyuyamadım asabim bozuldu
Kesinlikle haklısın
Teşekkür ederim