Arkadaşlar mahvettim kendimi ben nasıl toparlayacagim sizce bu durumu?

Bu sene kpss senemdi ama ben ilk aylar çok güzel çalıştım daha sonra ailevi durumlardan dolayı saldım dersleri o sırada sevgili edindim 4 ay ilişkim oldu onu sevdim ve gerçekten cok alıştım ama o artık sessizce hayatimdan gitti hicbisey demeden yazmıyor artık ve ben eylülde sınava giricem ama bilgi birikimim hazırligim yetersiz offff o kadar çekildi ki ders çalışma istegm napmam lazım yaşım 25, 2 yıllık sağlık bölümünden mezun oldum ben napicamm
Arkadaşlar mahvettim kendimi ben nasıl toparlayacagim sizce bu durumu?
Cevapla